Ik zegquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan alleen die eerste vraag van Dementor niet terug vinden.![]()
Veel plezier.quote:
Das een voebaltopic! Daarmee krijg je me hier niet weg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel plezier.
Centraal FC Eindhoven topic II
Maar we hebben gisteren een soort van mini-meet gehad, vandaar dat het even over Den Haag gaat.
Als het storend is, dan zullen we het weer over Nederland in het algemeen gaan hebben.En de wereld. En onze buitenaardse vrienden.![]()
[ afbeelding ]
ja, hindoestaans inderdaad, ik ken een aantal (surinami-)hindoestani's die daar naartoe zijn gegaan. Misschien hoor ik er nog wat over.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:11 schreef Gert het volgende:
In het zuiderpark is dit weekend "Milan": een hindoestaans festival. Het is heel groot, er komen tienduizenden bezoekers op af.
ik ook niet want weet van die minimeet ook niks af, maar ik meet nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das een voebaltopic! Daarmee krijg je me hier niet weg.![]()
Bep lekker verder over Den Haag. Stoort niet, maar ik kan er niet over meepraten hè. Het weer is kut en aliens ben ik vandaag nog niet tegen gekomen. Ik ga maar ff een koppie thee zetten ofzo.
Het probleem van Liesje (poltie-afzetting) is hiermee wel opgelost, het was gewoon een meetlintquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook niet want weet van die minimeet ook niks af, maar ik meet niet
Goedemiddag , ben je gelijk weer weg?quote:
Fluitertje, dat is Manu, Nijmegen dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag , ben je gelijk weer weg?
Welke Eindhovenaar bedoel je die niets meer van zich laat horen. in de kreukels , zwakke gezondheid .......
Wat wazig!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:56 schreef Marrije het volgende:
Lies, hier kun je ook kijken, het staat er nu niet bij maar misschien maandag wel?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:56 schreef Marrije het volgende:
Lies, hier kun je ook kijken, het staat er nu niet bij maar misschien maandag wel?
Het ziet er niet zo moeilijk uit. Maar ondertussen.quote:
Ah, je bent op oorlogspad?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kanker toch eens op met dat kut Den Haag, dat gedrocht, ergens achter de duinen
Toch Manu. Die komt wel weer hoor, die is vaak met reisjes in de weer, het is vakantietijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fluitertje, dat is Manu, Nijmegen dus
Hij is gewoon jaloers op ons, wij die wonen in die prachtige stad achter de duinuhquote:
Als ik in één van de grote steden moest wonen, dan werd het Den Haag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kanker toch eens op met dat kut Den Haag, dat gedrocht, ergens achter de duinen
Nog even over die website:quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:56 schreef Marrije het volgende:
100 euro voor jou als je de tekst terug kunt halen waar ik dat geroepen heb (jij riep wél zoiets over die koter van LSquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, je bent op oorlogspad?
Goed hoor, dan gaan we weer op die toer.
Ga maar weer roepen dat mijn kind dood moet,. grote vent.![]()
Of een stukke vriendschap misbruiken om naar me te sneren.
Walgelijke poser.
Eindhoven is eik gewoon een hele lelijke stad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is ook wel een juweeltje.
[ afbeelding ]
Danny heeft me letterlijk gevraagd wat ik op FOK! doe als ik zo'n hekel aan hem heb. Dus sjonge wat heb ik me toen verstopt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
100 euro voor jou als je de tekst terug kunt halen waar ik dat geroepen heb (jij riep wél zoiets over die koter van LS) . Maar dit is wel ongeveer hoe je in elkaar steekt. Beetje verdraaien van woorden, een leugentje in jouw voordeel vind je ook nooit zo erg, kleppen over sociaal gedrag en dat je vooral niet moet zeggen wat je denkt omdat slijmen nu eenmaal beter werkt volgens jou, zo af en toe over de rug van anderen, ondertussen je "vrienden", die je de waarheid zeggen, afzweren. Ondertussen divers topics dood maken met je Bassie en Adriaan en "beschuit met muisjes" geneuzel.
Waar was je toen Danny zichzelf was in TBO en tekeerging tegen dat programma? Slappe zak ben je toch
Nou.... als je de keuze van de fotootjes op die ansicht bekijkt, dan denk ik: óf ze zijn erg trots op gebouwen waar ik de charme nauwelijks van inzie, óf er ís gewoon niet meer dan dit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eindhoven is eik gewoon een hele lelijke stad.
Valt wel mee hoor. Ik kreeg in één ander topic een sneer, en verder alleen hier.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Talitha het volgende:
Zo irritant als ze in verschillende subforums gaan lopen bekvechten. Moet je er zelf maar weer een begrijpelijk geheel van zien te maken. Ik denk dat ik mezelf voor die cursus ga opgeven.
Dat laatste dan. In de oorlog is het centrum platgebombardeerd, dus is er inderdaad weinig charme over. Maar we hebben wel die rare UFO natuurlijk. Das ook iets.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.... als je de keuze van de fotootjes op die ansicht bekijkt, dan denk ik: óf ze zijn erg trots op gebouwen waar ik de charme nauwelijks van inzie, óf er ís gewoon niet meer dan dit.
Wist ik niet dat Einhoven is platgegooid. Dat verklaart wel wat. Rotterdam vind ik tegenwoordig wel weer wat allure hebben, maar die stad heeft er ook 50 jaar over gedaan om de mokerslag van Ze Zjermans te verwerken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat laatste dan. In de oorlog is het centrum platgebombardeerd, dus is er inderdaad weinig charme over. Maar we hebben wel die rare UFO natuurlijk. Das ook iets.
Ik weet er niet het fijne van, maar wel dat meerdere dorpen zijn opgegaan in Eindhoven. Ben ff gaan lezen op Wikipedia. Toch wel erg handig die site!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wist ik niet dat Einhoven is platgegooid. Dat verklaart wel wat. Rotterdam vind ik tegenwoordig wel weer wat allure hebben, maar die stad heeft er ook 50 jaar over gedaan om de mokerslag van Ze Zjermans te verwerken.
Maar Eindhoven is toch eigenlijk een heleboel dorpjes aan elkaar?
Toen alles boven de rivieren nog bezet was zeker?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef Talitha het volgende:
En we zijn vlak na de oorlog hoofdstad van NL geweest staat er.
Snel, doe je shirt aan!quote:
Jaja, en dan een foto plaatsen zeker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Snel, doe je shirt aan!![]()
[ afbeelding ]
Dan is er écht iets niet OK, want ze zouden zo'n 2000 km van elkaar af moeten zitten!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Een Duitsland-topic is zeker teveel gevraagd?![]()
Ik heb zó naar over Buuv gedroomd, (o.a ik belde haar in paniek en toen nam de oudste van Noek op, er liep wat door elkaar..) en toen werd ik wakker.
Sliep later ik verder, dróóm ik gewoon verder. Bah.
Nou hoop ik dat alles goed is
Haha iemand die even gaat helpen om een fiets te jatten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn fiets staat weer veilig in de gang!Het leek er niet op dat het ging lukken tot een voorbijganger vond dat het wel moest lukken. Hij is denk ik een half uur bezig geweest en ik ben hem eeuwig dankbaar
Over van alles kan je hier praten of hier uiten, aardbeiensalade, U2, kitten, Eindhoven, Den Haag,quote:
Lief dat je ernaar vraagt Fluiter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Over van alles kan je hier praten of hier uiten, aardbeiensalade, U2, kitten, Eindhoven, Den Haag,
Auto , reekalf, spaanse vliegen op de ontbijttafel......,sport, studie, vakantieverhalen, nachtmerrie's,
zand in fietsslot.
Je zocht een beetje afleiding, hoe is het met je? Lukt het een beetje om er doorheen te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |