Anders stuiter je hem toch gewoon even open?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
En nu moet ik straks mijn fiets ophalen en hopen dat ik het slot open krijg
Mijn slot zat al los, dus alleen om het voorwiel, en stuiteren op zand gaat niet zo makkelijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anders stuiter je hem toch gewoon even open?
Was het een Marokkaan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@Hondjes Ja ik dacht ook echt HUH? WTF!?
quote:
Was de eerste die het vroeg ook een vrouw?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Je bent de 2e al die dat vraagt, ik denk niet dat het relevant is, het was een player, dat wel
Dementor kom er maar inquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was de eerste die het vroeg ook een vrouw?
Het is ok hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:20 schreef Marrije het volgende:
Oh, het was Dementor, haha.
Maar ik vraag het natuurlijk niet voor de lol, of het een Marokkaan was
Jij had gewoon naar huis kunnen struikelen toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
Wij hadden een neger!
Maar van enige amoureuze toenadering was geen sprake.
Die negers van tegenwoordig.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:11 schreef liesje1979 het volgende:Je bent de 2e al die dat vraagt, ik denk niet dat het relevant is, het was een player, dat wel
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:16 schreef Marrije het volgende:
Was de eerste die het vroeg ook een vrouw?
quote:
daar was toch dat surinaamse feest aan de gang?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij had gewoon naar huis kunnen struikelen toch?
Er was trouwens iets gebeurd in het zuiderpark, allemaal politie en afgezet enzo. (Bij de snackbar)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:45 schreef hondjes het volgende:
Zitten hier net twee vliegen op mijn eettafel, vlak voor mijn neus te neuken
...en dat s morgens vroeg.![]()
de vliegenmepper heeft hier snel een einde aan gemaakt, en dat waren dus twee
vliegen in een klap. waarna ik ze naar buiten heb gegooid om af te koelen.
of naar de eeuwige jachtvelden..mooie dood...toch
Dat kan maar daar was niets meer van te zien. Maar er stonden 2 politiebusjes en het was dus met afzet lint afgezet. Ik heb al even gegoogled maar ik kan ook niets vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar was toch dat surinaamse feest aan de gang?
Hoelaat was dat ongeveer?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kan maar daar was niets meer van te zien. Maar er stonden 2 politiebusjes en het was dus met afzet lint afgezet. Ik heb al even gegoogled maar ik kan ook niets vinden.
eh 01:35...quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ongeveer 02:25 was
Maakt niet uit, het was door omstandigheden wat later, nee ik zie niets staan bij de meldingen,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |