Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?
Besteld?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Pizza na een zonnige dag in het bos
En net mijn eigen kruiden uit de verse grond erop gesmeten
Nee maar wel een verse gehaald maar ik heb er even wat persoonlijks over gemieterdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.
[..]
Besteld?
Er zitten altijd meer spullen in een huis dan je verwacht hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er zitten altijd meer spullen in een huis dan je verwacht hè.Heb je wel hulp bij het uitruimen?
Krijg je daar geen tijd voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijd
Das lastig dan! Maar vanavond ff niks dus. Is ook nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijd
Ja 6 dagen extra per jaar zorgverlof, daar waren de meeste al van opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg je daar geen tijd voorBedoel byzonder verlof is wat er voor is ..
Werkt dat zo ?? Wat raar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja 6 dagen extra per jaar zorgverlof, daar waren de meeste al van op
Je krijgt maximaal 2 x je arbeidsuren per week elke 12 maanden. In mijn geval was dat 72 uur, dus 2 fulltime weken. Das volgens mij wettelijk. Je werkgever kan zelf nog extra verlof geven natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hi, Talitha kent het liedje niet
Ik zie hem niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
En daar reageren ze meteen op!![]()
Ik deed een Muis-quote.
Jawel maar das toch: 'ik zie een muis'? Niet wat ik bedoelde in ieder geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hi, Talitha kent het liedje niet
Je zingt het net !! Een kleine muis met klompjes !! Waar op die trap nou daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht: Ik zie een muis, waar?! Nou daar op de trap........
Maar dat ging over een paard![]()
Ik geloof niet dat ik liedjes over muizen ken.
'Kijk, een muis' of "Ik zie een muis", same differencequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jawel maar das toch: 'ik zie een muis'? Niet wat ik bedoelde in ieder geval.
Nope, het paard staat in de gang en de muis op de trap met klompjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, het paard staat in de gang en de muis op de trap met klompjes.
"nee het is geen grap, het ging van triptripperditrap op de trap'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Haha.. jij bent al in weekendstemming dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ga zo aan de wijn!
Eerst maar eens wat eten
En jij?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef hondjes het volgende:
neen, het is geen grap...
ging van klipperdieklap op de trap............
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef hondjes het volgende:
neen, het is geen grap...
ging van kliperdieklap op de trap............
Thanks !! Dat zal toch nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha.. jij bent al in weekendstemming dus.![]()
Ik was negen uur pas terug van mijn werk, en zit nu nóg een beetje bij te klussen. Maar i.t.t op kantoor nu wél met een flinke bel wijn ernaast.![]()
Soury en FANN: zoen van Coos. Die heeft geloof ik heimwee.
Lies haalde wat liedjes door elkaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"nee het is geen grap, het ging van triptripperditrap op de trap'.
Maar ik kom er geen paard in tegen
Ach ja een paard of een muis !! Je zal het maar in huis hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lies haalde wat liedjes door elkaar.![]()
En dat voor een kinderdagverblijfjufquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lies haalde wat liedjes door elkaar.![]()
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.quote:
Doe mij dan maar de muis.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja een paard of een muis !! Je zal het maar in huis hebben
Denk eerder dit..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.
Coosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.
uhuh... jij weet het.. die krijgt pas heimwee als-ie weer terug is.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat voor een kinderdagverblijfjuf![]()
Zo zat ik vorige week ineens ongevraagd met het liedje Beertje Pippeloentje in mijn hoofd![]()
Ik kan helaas het tjoepje niet vinden
http://manamana.nl/wp-con(...)tje-pippeloentje.mp3quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat voor een kinderdagverblijfjuf![]()
Zo zat ik vorige week ineens ongevraagd met het liedje Beertje Pippeloentje in mijn hoofd![]()
Ik kan helaas het tjoepje niet vinden
als ie terugkomt..geloof het nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
uhuh... jij weet het.. die krijgt pas heimwee als-ie weer terug is.
Heeftie zijn intrek bij je genomen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
als ie terugkomt..geloof het nooit
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeftie zijn intrek bij je genomen?
Wowquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat soort liedjes zingen wij echt niet hoor!
Wij doen aan helicopter en olifantje in het bos, de echt stoere liedjes je weetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |