Tja, elk huisdier moet verzorgd worden. Tis makkelijker als je helemaal huisdierloos bent. Maar ik vind het toch wel gezellig zo die beestjes om me heen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoef nooit meer katten ......
vin ze wel lief hoor maar ik heb mijn portie wel gehad...
Gratis bemesting.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan bij mij in de tuin schijtenfijn
Oeh sportief mensje dat je bent!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet in de fitness wánt ik beklim de allerhoooogste bergen. Nou ja, ze zijn best hoog voor mijn doen en ik durf niet in kabelbanen dus ik ren die bergen op met mijn antroposofische bergschoenen. Voor maar 39,95 trouwens. Geeeen geld maar wel lelijk!
Hoest met jou? Heb je vakantie?
[..]
Vanuit een huis/appartement met een adsl die vandaag zijn dag heeft.
Ik zal eens kijken of ik je ziequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Juifental Tirol. Dat is een dorp met 4 vakantiewoningen.
Lekker rustig heur. Als je de neger spot in Tirol, dat ben ik op Google Earth!
*visualiseert god met hangtieten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.
Morgen zijn we alweer 5 maanden rookloos!!!
Niks te klagen hier. Behalve dat ik binnen zit te werken en buiten de zon schijnt. Maar ach.
Geniet nog van je laatste paar dagen daar en veel plezier met die eerste 10.000 Euro!
Door het hele huisquote:
Goezzo! Ja, 5 maanden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.
Morgen zijn we alweer 5 maanden rookloos!!!
Niks te klagen hier. Behalve dat ik binnen zit te werken en buiten de zon schijnt. Maar ach.
Geniet nog van je laatste paar dagen daar en veel plezier met die eerste 10.000 Euro!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
Echt hoor! Is dat lekker?????![]()
[ afbeelding ]
Zou een restaurant nou goed scoren met zo'n gerechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
[ afbeelding ]
het lijken wel rauwe hersenen
Wat is dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Jezus! Dat ziet eruit als een vagina.
Maar het is echt heerlijk!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
[ afbeelding ]
Ja, jij hebt er ook vast meer gezien dan ik. Je hebt gelijk.quote:
Ja dat was wel de druppel die mij nu ech doet gaan opruimenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
Een ongestelde vagina met bonkjes en sliertjes.
Ik zal ff op K3 zoekenquote:
Veel plezier nog, laterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er ook vast meer gezien dan ik. Je hebt gelijk.
Maar dát is dus Germknödel en het is wunderbar. Bapao met pruimendinges en maanzaad. Kan met boter of vanillesaus, wat je maar wil. Het land van onbegrense mogelijkheden hč.
De supermarkt roept vanuit de deur. De toon wordt ietwat geďrriteerd dus ik moet echt gaan. Oh, ze gaan alvast de auto in.Mooi! Ik heb nog even.
Hoe is het met jullie allemaal? Ah nee, dat is gemeen.
Dag mensen en CarO.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |