Hoe gaat het rijlessen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:
Ik les nu in de ochtend [ afbeelding ]en ben de rest van de dag vrij. [ afbeelding ]
Oh wel goed hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe gaat het rijlessen?
Ik ga vanavond wel een uurtje in mijn hangmat liggen, voor ik naar een vriendin ga. Doe ik net alsof ik op vakantie ben.
veel plezier Lies!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga naar het strand en ik neem mee......
Het is te warm voor mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wijn is nog een twijfelgeval
Het helpt zeker niets als ik zeg: joh het is toch veel te heet om buiten te zijn, echt vies warm
Ohw wacht...ik lieg!
Het is goddelijk buiten!
Het Adelaarsnest?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef hondjes het volgende:
We hebben hier een nest met adelaars..
keek net door de verrekijker, wat een beesten zijn dat, ons huis is ook naar hun genoemd..
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is te warm voor mij.Maar ik vind het binnen ook goddelijk nu met alle ramen open.
anders ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |