Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:49 schreef remlof het volgende:
Have fun. Ik zit gvd gewoon niks te doen op m'n werk
Nee, maar ik lag ook liever op een strand of in een parkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aan
Een fles water met citroen
Was het maar waar. Nog aardig wat deadlines weg te werken. Geen dagje vrij deze week.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aan
Wijn is nog een twijfelgevalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag ook liever op een strand of in een park
Vergeet de wijn niet!
Aww ik zal erover ophouden dan, wil jullie ook niet lekker maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nog aardig wat deadlines weg te werken. Geen dagje vrij deze week.
Maar gelukkig heb ik pauze en airco.
Enjoy the beach!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww ik zal erover ophouden dan, wil jullie ook niet lekker maken natuurlijk
Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het rijlessen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:
Ik les nu in de ochtend [ afbeelding ]en ben de rest van de dag vrij. [ afbeelding ]
Oh wel goed hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe gaat het rijlessen?
Ik ga vanavond wel een uurtje in mijn hangmat liggen, voor ik naar een vriendin ga. Doe ik net alsof ik op vakantie ben.
veel plezier Lies!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga naar het strand en ik neem mee......
Het is te warm voor mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wijn is nog een twijfelgeval
Het helpt zeker niets als ik zeg: joh het is toch veel te heet om buiten te zijn, echt vies warm
Ohw wacht...ik lieg!
Het is goddelijk buiten!
Het Adelaarsnest?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef hondjes het volgende:
We hebben hier een nest met adelaars..
keek net door de verrekijker, wat een beesten zijn dat, ons huis is ook naar hun genoemd..
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is te warm voor mij.Maar ik vind het binnen ook goddelijk nu met alle ramen open.
anders ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |