Ik ga in allebei proefrijden en de auto die het lekkerst rijdt, die neem ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Qua uitstraling moet je eigenlijk voor de toyota kiezen, maar qua vormgeving is de Kia Ceed de betere keuze... ik snap je twijfel
Zal de leasecoordinator blij mee zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ga in allebei proefrijden en de auto die het lekkerst rijdt, die neem ik.
waarom heb ik het idee dat de TT en dit stukje uit de OP tegenstrijdig zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
lijkt me wijs... wanneer heb je die proefritten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat ik eerder in wel 6 andere auto's heb proefgeredenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zal de leasecoordinator blij mee zijnwaarom heb je dat niet eerder gedaan?
Ik ga ze volgende week inplannen, dan heb ik vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lijkt me wijs... wanneer heb je die proefritten?
Ach, het ging om wat plaatjes die niet in spoilers werden gezet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat de TT en dit stukje uit de OP tegenstrijdig zijn?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat ik eerder in wel 6 andere auto's heb proefgereden
En die waren allemaal niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat ik eerder in wel 6 andere auto's heb proefgereden
slim, maar maakt het voor jou ook nog uit welke auto technisch de beste is, of het veiligste, of het zuinigste ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
En toch hou ik het tegenstrijdige gevoel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het ging om wat plaatjes die niet in spoilers werden gezet.
Blijkbaar zitten er mensen die er een topicreport waard vonden om te klagen.
"Ik zit op mijn werk".
Als je op je werk zit te fokken moet je niet zeuren als er zoiets geplaatst wordt. Dan moet je niet op internet komen, zeker niet op fora waar "img"tags zijn aangezet.
Maar goed, compromis was om het tussen spoilers te doen.
ja ik ben 's werelds grootste twijfelaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
![]()
ongelooflijk, ik kan me bij dit getwijfel dus werkelijk niets voorstellen..
daar heeft mn collega naar gekeken, en hij zegt dat ze elkaar niet veel ontlopen. het is dus zuiver esthetisch..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slim, maar maakt het voor jou ook nog uit welke auto technisch de beste is?
Dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En toch hou ik het tegenstrijdige gevoel..
Gewoon ienemienemutte doen dus. En over x jaar aeen andere nemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
daar heeft mn collega naar gekeken, en hij zegt dat ze elkaar niet veel ontlopen. het is dus zuiver esthetisch..
Nou succes dan met die vreselijk moeilijke beslissingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
daar heeft mn collega naar gekeken, en hij zegt dat ze elkaar niet veel ontlopen. het is dus zuiver esthetisch..
Ik dacht dat ik veel twijfeldequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja ik ben 's werelds grootste twijfelaarNiet alleen met auto's....
De KoffieSoapClub, met in de hoofdrollen:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel twijfeldedit vraagt om een real-life-soap
ik twijfel over alles, een eigenschap aan mezelf die ik HAAT!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel twijfeldedit vraagt om een real-life-soap
Hoelang deed je erover om toch op de knop "Invoeren" te drukken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik twijfel over alles, een eigenschap aan mezelf die ik HAAT!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De KoffieSoapClub, met in de hoofdrollen:
Dat kan ik begrijpen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik twijfel over alles, een eigenschap aan mezelf die ik HAAT!
Frutseltjequote:
dit is fok, dit telt niet meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoelang deed je erover om toch op de knop "Invoeren" te drukken?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
de altijd goedgemutste Ladylike
Hihi, ik zei muts
Frutsebeestje, MTLquote:
Nijns, de rondborstige secretaressequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben wel vereerd dat ik de eerste hoofdrol vertolk
[..]
Welke site (lees zo wel weer terug, tvp waar een tvp voor bedoeld is dus dus).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:30 schreef OA het volgende:
Zo, ontdekkingsreis eindelijk geboekt. Kutsite
whehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijns, de rondborstige secretaresse
Dr_Flash, nooit het spoor bijster
Damart, lettergoochelaar
OA, de onderzoekchef
M "coffee is my middle name" PG
En nu ga ik even werken, er staat iemand bij me bureau naarstig te trappelen om een antwoord
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijns, de rondborstige secretaresse
Dr_Flash, nooit het spoor bijster
Damart, lettergoochelaar
OA, de onderzoekchef
M "coffee is my middle name" PG
En nu ga ik even werken, er staat iemand bij me bureau naarstig te trappelen om een antwoord
Nijnsiequote:
SexyLadyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben wel vereerd dat ik de eerste hoofdrol vertolk
[..]
Frutsebeestje, MTL![]()
![]()
Trio is leuker, en aangezien we nu alleen met Frutsel zijn....quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
Helpen jullie mee om de zoekfuncite van Pheno te verpesten?gewoon af en toe, op verschillende pagina's Joshua typen (ik denk dat het zo werkt..)
Vakantie in het najaar, naar Zweden.quote:
buroscanbrit.nlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke site (lees zo wel weer terug, tvp waar een tvp voor bedoeld is dus dus).
quote:
Aarti is er ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Ah Pheno is terug, toch een kwartet dusholy hell, mn maag liet even weten dat ik moet eten, alleen hoorde de hele afdeling dat
Gaaf!quote:
Die klant is weer terug, ze weet niet wat ze wilt. Versie 7 van het plan van aanpak dan maar. Zeikwijf. Ze moet eens anaal vernederd worden. Door Bubba.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Ah Pheno is terug, toch een kwartet dusholy hell, mn maag liet even weten dat ik moet eten, alleen hoorde de hele afdeling dat
knorr...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
is besteldquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Aarti is er ookhet gaat meer richting een gangbang nu!
(ik typte ganbang, nu gaat er een alarm af op GF zijn computer)
Koop haar een vingerplantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die klant is weer terug, ze weet niet wat ze wilt. Versie 7 van het plan van aanpak dan maar. Zeikwijf. Ze moet eens anaal vernederd worden. Door Bubba.
Nou het ging meer zo van: Grrrrooooooommmmm Brrrrrrrrrrroooooooooomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
knorr...![]()
ik ben trots op mezelf! Ik ben gewoon even alle papier wat op mn bureau lag aan het filen...
Een beetje papieren in de lucht gooien en heel druk typen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou het ging meer zo van: Grrrrooooooommmmm Brrrrrrrrrrroooooooooom
Je bent goed bezig, ik doe alsof ik het druk heb
mn getypte verkopen nog even op mn bureau laten liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een beetje papieren in de lucht gooien en heel druk typen?
Stokbroodje tonijsaladequote:
ken ik nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
Kennen jullie omegle trouwens?
Dat is echt grappig, hoe sommige gasten soms reageren...
Ja zo kan het ook ja... maar denk aan het mileu he... > Denk svp aan het milieu voordat u dit bericht uitprint / Think before you print <quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn getypte verkopen nog even op mn bureau laten liggen
klappers open leggen
dingen onnuttig printen
talking to strangers... is de ondertitel van de site...quote:
Zeker! Ik ben er nog nooit geweest en de laatste vakanties gingen naar het zuiden, dus nu eens de andere kant op!quote:
Iemand zegt dat misschien ook wel over Aartiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die klant is weer terug, ze weet niet wat ze wilt. Versie 7 van het plan van aanpak dan maar. Zeikwijf. Ze moet eens anaal vernederd worden. Door Bubba.
Ik ook niet maar het schijnt er echt prachtig te zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben er nog nooit geweest en de laatste vakanties gingen naar het zuiden, dus nu eens de andere kant op!
Waarschijnlijk de garagehouders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iemand zegt dat misschien ook wel over Aarti
leuk idee, maar niets voor op het werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
talking to strangers... is de ondertitel van de site...
je wordt in een 1 op 1 chat gegooid met een andere persoon en je chat er gewoon op los...
Ik heb even Helsinki in winterse vogelvlucht gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben er nog nooit geweest en de laatste vakanties gingen naar het zuiden, dus nu eens de andere kant op!
waarom zouden zequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iemand zegt dat misschien ook wel over Aarti
helpt quoten van dit bericht ook?quote:
ach, als je kan fokken op het werk, dan kan dat ook...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuk idee, maar niets voor op het werk
Nee, de leasecoordinatorquote:
nah, dit klik ik zo weg, maar bij een chat is dat nogal grofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach, als je kan fokken op het werk, dan kan dat ook...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, dit klik ik zo weg, maar bij een chat is dat nogal grof
Die skilz beheers ik welquote:
Pinguins hebben toch geen vleugels?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even Helsinki in winterse vogelvlucht gezien
heb je daar ook al een mannetje voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die skilz beheers ik wel
wanneer komt mn broodjes-man?
Wie zegt dat ik vloog. Ik was aan het vluchten voor die jagers.quote:
weet ik niet..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helpt quoten van dit bericht ook?
OA geeft al geen antwoord meer op mijn vraagquote:
Ik ben meer een topic reanimatorquote:
Net zo loos als Twitter dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
talking to strangers... is de ondertitel van de site...
je wordt in een 1 op 1 chat gegooid met een andere persoon en je chat er gewoon op los...
Pinguins zijn schattigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vloog. Ik was aan het vluchten voor die jagers.
ik nie snap nie waarom je voor Pheno steeds joshua zegt..quote:
twitter is veel blijvender... dat kan je terug zoeken, dat hierbij niet zo en je weet gewoon niet wie je treft...quote:
Jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
Overigens werk ik maar met 1 pagina in fok, dus Joshua zoek ik vanaf de top van de pagina
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jammer
@ MaleDuck: Pheno gebruikte Joshua om iets terug te vinden straks in dit topic, als zoekwoord zeg maar. Hij koos voor Joshua dus wilde ik het op iedere pagina zetten zodat hij het straks niet meer kon vinden maar het houdt op lees ik net
Nijns plaagt graagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?
stoute jij![]()
Ik ben zo goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je daar ook al een mannetje voor![]()
jij hebt ook echt overal mannetjes voor
Nog veel lozer dan Twitter dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
twitter is veel blijvender... dat kan je terug zoeken, dat hierbij niet zo en je weet gewoon niet wie je treft...
WD_Fz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel lozer dan Twitter dus![]()
What you never thought possible
ja dat blijkt...quote:
Tssk... ik mag pas over 3 kwartier...quote:
is wel leuk voor als je je echt verveeld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel lozer dan Twitter dus![]()
What you never thought possible
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?
stoute jij![]()
Ik wou 'nietus' zeggen maar dan jok ik een beetjequote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wou 'nietus' zeggen maar dan jok ik een beetje
misschien moet je nog eens gaan kijken welke auto's je nog meer kan kiezenquote:
Trots?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik trots op je, jokken mag niet inderdaad
Ga een proefrit maken?quote:
ja, dat mag je wel inlijsten hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Trots?echt?
waaaaauuuwwwwww
[..]
Ga een proefrit maken?
iets anders heb ik niet... dus dan dit maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:53 schreef Aarti het volgende:
hahaha gaan jullie dat nou steeds in mn gezicht gooien?
Welke vraag?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
OA geeft al geen antwoord meer op mijn vraag
Ook jou geef ik de tip: koop een vingerplant voor haarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat mag je wel inlijsten hoor
Aargh... ik wordt echt moe van een collega hier, zit continue alles af te zeiken... dat is opzich niet zo erg, maar die toon van haar... die gaat door merg en been...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook jou geef ik de tip: koop een vingerplant voor haar
Zweden is tofquote:
Je hebt in FLU gepost?quote:
Das niet zo bestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nr 2 die erop getest gaat worden. En als die het heeft, en zijn dochter het krijgt ontstaat er een groot probleem
Wat dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nr 2 die erop getest gaat worden. En als die het heeft, en zijn dochter het krijgt ontstaat er een groot probleem
quote:
Die zit behoorlijk in de risicogroepquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Aarti is er ookhet gaat meer richting een gangbang nu!
(ik typte ganbang, nu gaat er een alarm af op GF zijn computer)
Ik heb met hier totaal niet mee bezig gehouden dus: wat is dan de risico groep? (ik neem aan dat het risico zelf overlijden is)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit behoorlijk in de risicogroep
Mensen met een verlaagde weerstand en zwangere vrouwen. En ja, het risico is overlijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb met hier totaal niet mee bezig gehouden dus: wat is dan de risico groep? (ik neem aan dat het risico zelf overlijden is)
Zoek maar op joshua. En dan 1 post naar boven.quote:
En nierpatienten. Nu ken ik de persoon die het als een van de eerste NL'ers had en die was nierpatient. Tamiflu, leeft nog, niets meer dan een griepje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen met een verlaagde weerstand en zwangere vrouwen. En ja, het risico is overlijden.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke site (lees zo wel weer terug, tvp waar een tvp voor bedoeld is dus dus).
Joshua (woord om op te zoeken naar deze tvp, gebruikt niemand (had ik dat maar niet gezegd)).
Oh ja, de meerderheid zal het ook overleven. Alleen zijn er uitzonderingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nierpatienten. Nu ken ik de persoon die het als een van de eerste NL'ers had en die was nierpatient. Tamiflu, leeft nog, niets meer dan een griepje.
Dat paniek zaaien....
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, de meerderheid zal het ook overleven. Alleen zijn er uitzonderingen.
jij bent een pinguinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).
Wie gaat me vis nog voerenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie gaat me vis nog voerenMoet ik weer zelf op jacht.
quote:
quote:
Ik maak me er voor mezelf ook niet echt zorgen om. Alleen voor die kleine groep die het eigenlijk niet erbij kan hebben wel. En straks, als het halve land plat ligt en we rond de 10.000 doden zitten praten we verder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).
10.000 doden in ons land alleen? Je hebt het virus al gemuteerd denk ik. UK heeft 100.000 gevalletjes, hoeveel doden zijn er daar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik maak me er voor mezelf ook niet echt zorgen om. Alleen voor die kleine groep die het eigenlijk niet erbij kan hebben wel. En straks, als het halve land plat ligt en we rond de 10.000 doden zitten praten we verder.
Er zwom net een tonijn voorbij toen dat gepost werd.quote:
Het valt ook nog mee, maar de echte uitbraak moet nog komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
10.000 doden in ons land alleen? Je hebt het virus al gemuteerd denk ik. UK heeft 100.000 gevalletjes, hoeveel doden zijn er daar?
Oehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zwom net een tonijn voorbij toen dat gepost werd.
tonijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat dat hier niet gebeurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ookquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ganalenspiesjes in knoflook/piripiri/italiaansekruiden olijfolie marinade
quote:
nah, ik houd niet zo van garnalen en ik reageer heel heftig op olijfoliequote:
Helemaal niet, want dit gaat over iets heel andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
Vervelend marc!
Maar goed, afwachten dan maar.. Vooralsnog vind zie ik het niet als veel gevaarlijker dan een gewoon griepje. (ik zal niet zeggen dat ik het met Pheno eens ben want dan begint DaMart morgen weer te piepen)
Wiezoquote:
Ik vind dat hele tacokuch gedoe ook wat overdreven, maarja, velen denken daar anders over. Ik wacht het vooralsnog wel af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
Vervelend marc!
Maar goed, afwachten dan maar.. Vooralsnog vind zie ik het niet als veel gevaarlijker dan een gewoon griepje. (ik zal niet zeggen dat ik het met Pheno eens ben want dan begint DaMart morgen weer te piepen)
Heb jij wel alle 1.432 topics gelezen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef Focus_op_NL het volgende:
Off topic misschien ... ben newbie hier: maarruh kom geen reactie tegen over het onderwerp
beetje boeren in KSC he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiezo?
[..]
Ik vind dat hele tacokuch gedoe ook wat overdreven, maarja, velen denken daar anders over. Ik wacht het vooralsnog wel af.
ik heb ze gewoon bij mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef Focus_op_NL het volgende:
Off topic misschien ... ben newbie hier: maarruh kom geen reactie tegen over het onderwerp
quote:
Hopelijk valt het ook mee, al vrees ik dat we er erg last van gaan krijgen nog. Misschien niet in aantal doden, maar wel in heel veel mensen tegelijk ziek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
Vervelend marc!
Let jij ze er wel op dat ze hun klompen uit doen, die boeren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met die plattelandslui.
quote:
Mja, we hebben zondag weinig herten gezien, maar dat is niet zo gek met kloMPG, die je al vanaf een kilometer afstand kon horen lopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let jij ze er wel op dat ze hun klompen uit doen, die boeren?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, want dit gaat over iets heel anders.
En ik ben het zelf ook wel met Pheno eens.
Ja, dat denk ik ook.. Verwachting is toch dat minstens 30% het krijgt ofzo? Dat is een behoorlijke invloed op het openbare leven...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het ook mee, al vrees ik dat we er erg last van gaan krijgen nog. Misschien niet in aantal doden, maar wel in heel veel mensen tegelijk ziek.
zolang ze het niet naar hier brengen is het mij bestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.. Verwachting is toch dat minstens 30% het krijgt ofzo? Dat is een behoorlijke invloed op het openbare leven...
Gelukkig zijn dat vooral de mensen met een zwakker gestel en weinig weerstand, zoals kinderen, bejaarden en andere economisch improductievenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Nijns het volgende:
Ja, dat denk ik ook.. Verwachting is toch dat minstens 30% het krijgt ofzo? Dat is een behoorlijke invloed op het openbare leven...
Uh neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat vooral de mensen met een zwakker gestel en weinig weerstand, zoals kinderen, bejaarden en andere economisch improductieven
Ach, NL ligt nu ook al plat met een vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het ook mee, al vrees ik dat we er erg last van gaan krijgen nog. Misschien niet in aantal doden, maar wel in heel veel mensen tegelijk ziek.
Heeft Pheno geluk, als 80plusser komt hij dus niet aan de beurtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee
Juist niet, deze griep treft vooral mensen tussen 20 en 45, en daar vallen ook de meeste doden tot nu toe.
omdat die ermee doorlopen ipv naar de dokter te gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee
Juist niet, deze griep treft vooral mensen tussen 20 en 45, en daar vallen ook de meeste doden tot nu toe.
Mwah, nu is het nog te overzien. Maar wat als straks 70% van het ziekenhuispersoneel niet mag werken. De thuiszorg plat ligt, en zo nog een paar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, NL ligt nu ook al plat met een vakantie
hij is een pinguinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heeft Pheno geluk, als 80plusser komt hij dus niet aan de beurt
Dan worden de wachtlijsten alleen maar langer. Oh wacht, NOG langer....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, nu is het nog te overzien. Maar wat als straks 70% van het ziekenhuispersoneel niet mag werken. De thuiszorg plat ligt, en zo nog een paar?
T is nog erger. Als de griep echt hard uitbreekt worden ALLE niet spoedeisende patienten afgezegd om ruimte te maken voor patienten met de griep. Dat worden dus echt lange wachtlijsten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan worden de wachtlijsten alleen maar langer. Oh wacht, NOG langer....
Ja NU ja. Omdat dat de mensen zijn die het meest met andere mensen in contact staan. Die zijn dus het drukst met de verspreiding. En die zullen uiteindelijk wel de hoogste survival rate halen. Aan het eind van de verspreidingsketen zitten de omaatjes die bezocht worden door de 20-45ers, die verder nergens meer heen gaan, en die het loodje leggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is maar de vraag. Het sterke vermoeden is er dat de oudere mensen al eens een vorm van deze griep hebben meegemaakt en dus veel meer weerstand tegen deze griep hebben. De jongere juist niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja NU ja. Omdat dat de mensen zijn die het meest met andere mensen in contact staan. Die zijn dus het drukst met de verspreiding. En die zullen uiteindelijk wel de hoogste survival rate halen. Aan het eind van de verspreidingsketen zitten de omaatjes die bezocht worden door de 20-45ers, die verder nergens meer heen gaan, en die het loodje leggen
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, we hebben zondag weinig herten gezien, maar dat is niet zo gek met kloMPG, die je al vanaf een kilometer afstand kon horen lopen.
Dat is idd ook een mogelijkheid jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Het sterke vermoeden is er dat de oudere mensen al eens een vorm van deze griep hebben meegemaakt en dus veel meer weerstand tegen deze griep hebben. De jongere juist niet.
Met een stroopwafelquote:
Nee, we moeten naar FLU gekicked worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
de TT moet veranderd worden in "Laten we het over griep hebben! "
sorryquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
Mijn prachtige TETTEN TT, verneukt door een idee van gf.
quote:
Kan ik schuilen onder jouw tieten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
Ik zie op buienradar dat het hier straks heel hard gaat regenen
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
hier blijft het droogquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
En dan die tetten insmeren met after sunquote:
Dat was toch niet mogelijk?quote:
ik zal MPG even roepenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan die tetten insmeren met after sun
hoe kom je aan die baard?quote:
verbranden wel, bruin worden nietquote:
Daar zit mijn lief alquote:
Vind je?quote:
Luxeprobleemquote:
Hier niet dus hier gaan ze niet blootquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier blijft het droog
dus de tieten kunnen bloot
Ja, ik voel me niet lekker, dus echt goed afkoelen zou hier prima zijn.quote:
Ik mis alleen even wat de regen daarmee te maken heeft, maar okeequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier blijft het droog
dus de tieten kunnen bloot
kom je maar naar hier toequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier niet dus hier gaan ze niet bloot
zon?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis alleen even wat de regen daarmee te maken heeft, maar okee
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Als het nat is moeten ze een tshirt aan he, voor de wet tshirt wedstrijd
Oh.... herstel:quote:
Moet je maar niet zo vaak naar Engeland gaan...quote:[..]
verbranden wel, bruin worden niet
Ik kijk liever naar blote tieten dan naar tieten achter een wet T-shirtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
De KSC wet t-shirtcontestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Heb jij manboobs dan?quote:
Als je die foto's maar voor jezelf houdt, Ph.quote:
Alleen vrouwen mogen mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Als je die foto's maar voor jezelf houdt, Ph.
Gelukkigquote:
Ik zal mijn sixpack maar thuislaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn sixpack maar thuislaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ladylike op 04-08-2009 14:56:36 ]In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Ahzoquote:
wat is te triest voor woordenquote:
Wgfzquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is te triest voor woorden
quote:
wat goldfinger zegtquote:
ik had het gepost en toen begreep ik het pasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat goldfinger zegt
en verder: wat Pheno en GF zeggen
quote:
k ja die is idd te triest voor woordenquote:
Wij vol in spanningquote:
Heb je ook koorts? Zou je voor de zekerheid niet langs de dokter gaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, nog steeds duizelig en mijn maag/darmen willen ook niet
Dat komt nogquote:
Goede mentaliteitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
Verdikke, heb ik eens een dag rust, komen er twee opdrachten binnen. Morgen zijn ze de eerste, nu ga ik me niet meer moe maken.
Net als dat vakantie voor het plebs is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Pheno het volgende:
Oh wacht, ik maak me nooit moe
Moe zijn van het werk is voor bouwvakkers met bijbehorende beruchte decollete.
Moet ik je komen verplegenquote:
ga eens een leven krijgen en je met je familie bezig houden, Fok!verslaafdequote:
ik wil ook bbqquote:
Volgens mij BBQ ik de hele weekquote:
Het is een dagboek voor hem: "ik leg nu mijn worstje op de BBQ".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga eens een leven krijgen en je met je familie bezig houden, Fok!verslaafde
*jaloers is* het is toch een mannending? Ik wacht nog steeds tot mijn lief mij verleidt en zegt: schat, ik heb een bbq gekocht, vanavond ga ik voor je koken!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een dagboek voor hem: "ik leg nu mijn worstje op de BBQ".
ze zijn er nog nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga eens een leven krijgen en je met je familie bezig houden, Fok!verslaafde
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
mijn uitzendbureau spoort niet
ik krijg net een paniekerig telefoontje: "waar ben je?!"
- eh, languit op de fatboy in de tuin?
"Maak dat je in Arnhem komt joh! Je bent al een paar dagen niet op je werk verschenen!"
- omdat ik vakantie heb misschien?
"oh, echt?"!
Oh dan mag het nog welquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet![]()
en ik krijg honger
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"Maak dat je in Arnhem komt joh! Je bent al een paar dagen niet op je werk verschenen!"
"oh, echt?"!
Wat? Niet te geloven zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"oh, echt?"!
Ik vrees dat mij hetzelfde lot staat te wachtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mag het nog wel
Ik ga vanavond ook BBQ-en trouwens
en nijns: mijn ervaring is dat mn vent um aanmaakt en ik het vlees sta te bakken
gelukkig dat ik dat mag van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mag het nog wel
Ik ga vanavond ook BBQ-en trouwens
en nijns: mijn ervaring is dat mn vent um aanmaakt en ik het vlees sta te bakken
Tempo Team zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"oh, echt?"!
Samen naar de praxis...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vrees dat mij hetzelfde lot staat te wachtenMisschien moet ik hem aanmoedigen ofzo
(laat hem eerst maar een bbq kopen)
Jahquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig dat ik dat mag van je![]()
mijn ervaring is dat ik hem aansteek en dat ik het vlees bak
ze verkopen hier in belgie goeie bbq's voor 170 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vrees dat mij hetzelfde lot staat te wachtenMisschien moet ik hem aanmoedigen ofzo
(laat hem eerst maar een bbq kopen)
de volgende keer mag jij hier dan wel bakkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JahJe mag best veel van me he
Jij bakt zelf idd
Och, ik vind het wel leuk
Die zalmdingen van jullie heb ik ook zelf een beetje in de gaten gehouden, of er zelf een spiesje opgegooid
BTW: de BBQ van GF is wel vet
Op de barbecue?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de volgende keer mag jij hier dan wel bakken
knuppelsquote:
ik was vooral verbaasdquote:
ja, toen wisten ze op mijn werk niet waarom ik er wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat? Niet te geloven zeglaatst was er toch ook al iets?
nee, Susaquote:
Oh God niet Susaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
nee, Susa
ik ben ooit weggegaan bij Tempo Team Arnhem omdat het zo'n bende was (ik kreeg post die voor heel iemand anders bestemd was en ze bleven het zoooo raar vinden dat mijn roepnaam NIET hetzelfde is als mijn voornaam) maar of dit nou beter is....
Ik behoor nog loon van Tempo Team te krijgen voor een nachtelijke spoedklus uit 1997 ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
nee, Susa
ik ben ooit weggegaan bij Tempo Team Arnhem omdat het zo'n bende was (ik kreeg post die voor heel iemand anders bestemd was en ze bleven het zoooo raar vinden dat mijn roepnaam NIET hetzelfde is als mijn voornaam) maar of dit nou beter is....
Al geprobeerd, geen succesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Samen naar de praxis...
Even laten vallen: goh schat, ik zie jou er zo al achter staan![]()
Staat je goed zo´n BBQ![]()
ego strelen enzo
Je zus kan het niet vinden?quote:
Wat een lulquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Al geprobeerd, geen succeszelfs scenarios over zwoele zomeravonden hebben nog niet geholpen..
Van iedereen die het niet nakeek, hadden ze het dan mooi gewonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh God niet SusaDaar heb ik ooit ook voor gewerkt in de kantine van de uni. Echt NOOIT klopte het loon, het was ALTIJD te weinig. Heel typisch.
ze komt vanaf eindhoven en d'r tomtom zegt hier afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zus kan het niet vinden?
vanaf de afslag is het toch niet echt moeilijk.. zelfs voor mij niet
Geef je mooie meid een kus van mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... een vergader middag achter de rug...
nu maar op naar huis, genieten van het mooie weer!
Tuurlijk is het te weinig als het niet klopt. Als ze te veel betalen, dan klopt het voor jou gewoon!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh God niet SusaDaar heb ik ooit ook voor gewerkt in de kantine van de uni. Echt NOOIT klopte het loon, het was ALTIJD te weinig. Heel typisch.
Oh maar dat ligt aan de instellingen van de tomtomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt vanaf eindhoven en d'r tomtom zegt hier af![]()
nou stuurt dat ding d'r helemaal binnendoor
Dat is je geradenquote:
Waarom sta ik hier niet eens van te kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"oh, echt?"!
Dan moet je m ook niet op de kortste route zetten... maar op de snelstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt vanaf eindhoven en d'r tomtom zegt hier af![]()
nou stuurt dat ding d'r helemaal binnendoor
maar ik kan dus dadelijk al weer nieuwe kolen op de bqq gooien![]()
eendquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... een vergader middag achter de rug...
nu maar op naar huis, genieten van het mooie weer!
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is je geradenafgezien van dat ie dit soort dingen vaak voorbij laat gaan, is het een schatje
Zal ik doen, misschien wordt ze dan vandaag wat rustiger... ze was nogal huilerig vandaag...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef je mooie meid een kus van me
(en doe je vrouw en jezelf er ook maar 1)![]()
DaMart!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Oh, Pheno, hou je je vleugels in de aanslag? Straks mis je je lapo nog.
Je valt inherhalingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Oh, Pheno, hou je je vleugels in de aanslag? Straks mis je je lapo nog.
gfquote:
quote:
Is het weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal ik doen, misschien wordt ze dan vandaag wat rustiger... ze was nogal huilerig vandaag...
denk hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh maar dat ligt aan de instellingen van de tomtom
heeft ze autowegen uitgevinkt ofzo?
maar das stom, als de stomstom dat doet
LLquote:
Wat? Ik word elke KSC genoemd, terwijl ik niks doe. Dan mag Pheno, die de laatste 4 topics met een punt afsloot, ook best eens bij naam genoemd wordenquote:
Jij kent um, ik nietquote:
Ik had hem nog niet in de KSC gezet hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Je valt inherhaling. Ik had wel een nieuwe scherpe opmerking verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |