ik wil ook bbqquote:
Volgens mij BBQ ik de hele weekquote:
Het is een dagboek voor hem: "ik leg nu mijn worstje op de BBQ".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga eens een leven krijgen en je met je familie bezig houden, Fok!verslaafde
*jaloers is* het is toch een mannending? Ik wacht nog steeds tot mijn lief mij verleidt en zegt: schat, ik heb een bbq gekocht, vanavond ga ik voor je koken!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een dagboek voor hem: "ik leg nu mijn worstje op de BBQ".
ze zijn er nog nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga eens een leven krijgen en je met je familie bezig houden, Fok!verslaafde
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
mijn uitzendbureau spoort niet
ik krijg net een paniekerig telefoontje: "waar ben je?!"
- eh, languit op de fatboy in de tuin?
"Maak dat je in Arnhem komt joh! Je bent al een paar dagen niet op je werk verschenen!"
- omdat ik vakantie heb misschien?
"oh, echt?"!
Oh dan mag het nog welquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet![]()
en ik krijg honger
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"Maak dat je in Arnhem komt joh! Je bent al een paar dagen niet op je werk verschenen!"
"oh, echt?"!
Wat? Niet te geloven zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"oh, echt?"!
Ik vrees dat mij hetzelfde lot staat te wachtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mag het nog wel
Ik ga vanavond ook BBQ-en trouwens
en nijns: mijn ervaring is dat mn vent um aanmaakt en ik het vlees sta te bakken
gelukkig dat ik dat mag van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mag het nog wel
Ik ga vanavond ook BBQ-en trouwens
en nijns: mijn ervaring is dat mn vent um aanmaakt en ik het vlees sta te bakken
Tempo Team zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
"oh, echt?"!
Samen naar de praxis...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vrees dat mij hetzelfde lot staat te wachtenMisschien moet ik hem aanmoedigen ofzo
(laat hem eerst maar een bbq kopen)
Jahquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig dat ik dat mag van je![]()
mijn ervaring is dat ik hem aansteek en dat ik het vlees bak
ze verkopen hier in belgie goeie bbq's voor 170 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vrees dat mij hetzelfde lot staat te wachtenMisschien moet ik hem aanmoedigen ofzo
(laat hem eerst maar een bbq kopen)
de volgende keer mag jij hier dan wel bakkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JahJe mag best veel van me he
Jij bakt zelf idd
Och, ik vind het wel leuk
Die zalmdingen van jullie heb ik ook zelf een beetje in de gaten gehouden, of er zelf een spiesje opgegooid
BTW: de BBQ van GF is wel vet
Op de barbecue?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de volgende keer mag jij hier dan wel bakken
knuppelsquote:
ik was vooral verbaasdquote:
ja, toen wisten ze op mijn werk niet waarom ik er wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat? Niet te geloven zeglaatst was er toch ook al iets?
nee, Susaquote:
Oh God niet Susaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
nee, Susa
ik ben ooit weggegaan bij Tempo Team Arnhem omdat het zo'n bende was (ik kreeg post die voor heel iemand anders bestemd was en ze bleven het zoooo raar vinden dat mijn roepnaam NIET hetzelfde is als mijn voornaam) maar of dit nou beter is....
Ik behoor nog loon van Tempo Team te krijgen voor een nachtelijke spoedklus uit 1997 ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
nee, Susa
ik ben ooit weggegaan bij Tempo Team Arnhem omdat het zo'n bende was (ik kreeg post die voor heel iemand anders bestemd was en ze bleven het zoooo raar vinden dat mijn roepnaam NIET hetzelfde is als mijn voornaam) maar of dit nou beter is....
Al geprobeerd, geen succesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Samen naar de praxis...
Even laten vallen: goh schat, ik zie jou er zo al achter staan![]()
Staat je goed zo´n BBQ![]()
ego strelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |