Dan worden de wachtlijsten alleen maar langer. Oh wacht, NOG langer....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, nu is het nog te overzien. Maar wat als straks 70% van het ziekenhuispersoneel niet mag werken. De thuiszorg plat ligt, en zo nog een paar?
T is nog erger. Als de griep echt hard uitbreekt worden ALLE niet spoedeisende patienten afgezegd om ruimte te maken voor patienten met de griep. Dat worden dus echt lange wachtlijsten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan worden de wachtlijsten alleen maar langer. Oh wacht, NOG langer....
Ja NU ja. Omdat dat de mensen zijn die het meest met andere mensen in contact staan. Die zijn dus het drukst met de verspreiding. En die zullen uiteindelijk wel de hoogste survival rate halen. Aan het eind van de verspreidingsketen zitten de omaatjes die bezocht worden door de 20-45ers, die verder nergens meer heen gaan, en die het loodje leggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Juist niet, deze griep treft vooral mensen tussen 20 en 45, en daar vallen ook de meeste doden tot nu toe.
Dat is maar de vraag. Het sterke vermoeden is er dat de oudere mensen al eens een vorm van deze griep hebben meegemaakt en dus veel meer weerstand tegen deze griep hebben. De jongere juist niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja NU ja. Omdat dat de mensen zijn die het meest met andere mensen in contact staan. Die zijn dus het drukst met de verspreiding. En die zullen uiteindelijk wel de hoogste survival rate halen. Aan het eind van de verspreidingsketen zitten de omaatjes die bezocht worden door de 20-45ers, die verder nergens meer heen gaan, en die het loodje leggen
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, we hebben zondag weinig herten gezien, maar dat is niet zo gek met kloMPG, die je al vanaf een kilometer afstand kon horen lopen.
Dat is idd ook een mogelijkheid jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Het sterke vermoeden is er dat de oudere mensen al eens een vorm van deze griep hebben meegemaakt en dus veel meer weerstand tegen deze griep hebben. De jongere juist niet.
Met een stroopwafelquote:
Nee, we moeten naar FLU gekicked worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
de TT moet veranderd worden in "Laten we het over griep hebben! "
sorryquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
Mijn prachtige TETTEN TT, verneukt door een idee van gf.
quote:
Kan ik schuilen onder jouw tieten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
Ik zie op buienradar dat het hier straks heel hard gaat regenen
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
hier blijft het droogquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |