quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, dit klik ik zo weg, maar bij een chat is dat nogal grof
Die skilz beheers ik welquote:
Pinguins hebben toch geen vleugels?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even Helsinki in winterse vogelvlucht gezien
heb je daar ook al een mannetje voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die skilz beheers ik wel
wanneer komt mn broodjes-man?
Wie zegt dat ik vloog. Ik was aan het vluchten voor die jagers.quote:
weet ik niet..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helpt quoten van dit bericht ook?
OA geeft al geen antwoord meer op mijn vraagquote:
Ik ben meer een topic reanimatorquote:
Net zo loos als Twitter dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
talking to strangers... is de ondertitel van de site...
je wordt in een 1 op 1 chat gegooid met een andere persoon en je chat er gewoon op los...
Pinguins zijn schattigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vloog. Ik was aan het vluchten voor die jagers.
ik nie snap nie waarom je voor Pheno steeds joshua zegt..quote:
twitter is veel blijvender... dat kan je terug zoeken, dat hierbij niet zo en je weet gewoon niet wie je treft...quote:
Jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
Overigens werk ik maar met 1 pagina in fok, dus Joshua zoek ik vanaf de top van de pagina
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jammer
@ MaleDuck: Pheno gebruikte Joshua om iets terug te vinden straks in dit topic, als zoekwoord zeg maar. Hij koos voor Joshua dus wilde ik het op iedere pagina zetten zodat hij het straks niet meer kon vinden maar het houdt op lees ik net
Nijns plaagt graagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?
stoute jij![]()
Ik ben zo goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je daar ook al een mannetje voor![]()
jij hebt ook echt overal mannetjes voor
Nog veel lozer dan Twitter dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
twitter is veel blijvender... dat kan je terug zoeken, dat hierbij niet zo en je weet gewoon niet wie je treft...
WD_Fz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel lozer dan Twitter dus![]()
What you never thought possible
ja dat blijkt...quote:
Tssk... ik mag pas over 3 kwartier...quote:
is wel leuk voor als je je echt verveeld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel lozer dan Twitter dus![]()
What you never thought possible
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?
stoute jij![]()
Ik wou 'nietus' zeggen maar dan jok ik een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |