knorr...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Ah Pheno is terug, toch een kwartet dusholy hell, mn maag liet even weten dat ik moet eten, alleen hoorde de hele afdeling dat
is besteldquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Aarti is er ookhet gaat meer richting een gangbang nu!
(ik typte ganbang, nu gaat er een alarm af op GF zijn computer)
Koop haar een vingerplantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die klant is weer terug, ze weet niet wat ze wilt. Versie 7 van het plan van aanpak dan maar. Zeikwijf. Ze moet eens anaal vernederd worden. Door Bubba.
Nou het ging meer zo van: Grrrrooooooommmmm Brrrrrrrrrrroooooooooomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
knorr...![]()
ik ben trots op mezelf! Ik ben gewoon even alle papier wat op mn bureau lag aan het filen...
Een beetje papieren in de lucht gooien en heel druk typen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou het ging meer zo van: Grrrrooooooommmmm Brrrrrrrrrrroooooooooom
Je bent goed bezig, ik doe alsof ik het druk heb
mn getypte verkopen nog even op mn bureau laten liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een beetje papieren in de lucht gooien en heel druk typen?
Stokbroodje tonijsaladequote:
ken ik nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
Kennen jullie omegle trouwens?
Dat is echt grappig, hoe sommige gasten soms reageren...
Ja zo kan het ook ja... maar denk aan het mileu he... > Denk svp aan het milieu voordat u dit bericht uitprint / Think before you print <quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn getypte verkopen nog even op mn bureau laten liggen
klappers open leggen
dingen onnuttig printen
talking to strangers... is de ondertitel van de site...quote:
Zeker! Ik ben er nog nooit geweest en de laatste vakanties gingen naar het zuiden, dus nu eens de andere kant op!quote:
Iemand zegt dat misschien ook wel over Aartiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die klant is weer terug, ze weet niet wat ze wilt. Versie 7 van het plan van aanpak dan maar. Zeikwijf. Ze moet eens anaal vernederd worden. Door Bubba.
Ik ook niet maar het schijnt er echt prachtig te zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben er nog nooit geweest en de laatste vakanties gingen naar het zuiden, dus nu eens de andere kant op!
Waarschijnlijk de garagehouders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iemand zegt dat misschien ook wel over Aarti
leuk idee, maar niets voor op het werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
talking to strangers... is de ondertitel van de site...
je wordt in een 1 op 1 chat gegooid met een andere persoon en je chat er gewoon op los...
Ik heb even Helsinki in winterse vogelvlucht gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben er nog nooit geweest en de laatste vakanties gingen naar het zuiden, dus nu eens de andere kant op!
waarom zouden zequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iemand zegt dat misschien ook wel over Aarti
helpt quoten van dit bericht ook?quote:
ach, als je kan fokken op het werk, dan kan dat ook...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuk idee, maar niets voor op het werk
Nee, de leasecoordinatorquote:
nah, dit klik ik zo weg, maar bij een chat is dat nogal grofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach, als je kan fokken op het werk, dan kan dat ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |