Tuurlijk is het te weinig als het niet klopt. Als ze te veel betalen, dan klopt het voor jou gewoon!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh God niet SusaDaar heb ik ooit ook voor gewerkt in de kantine van de uni. Echt NOOIT klopte het loon, het was ALTIJD te weinig. Heel typisch.
Oh maar dat ligt aan de instellingen van de tomtomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt vanaf eindhoven en d'r tomtom zegt hier af![]()
nou stuurt dat ding d'r helemaal binnendoor
Dat is je geradenquote:
Waarom sta ik hier niet eens van te kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Muck het volgende:
mijn uitzendbureau spoort niet
ik krijg net een paniekerig telefoontje: "waar ben je?!"
- eh, languit op de fatboy in de tuin?
"Maak dat je in Arnhem komt joh! Je bent al een paar dagen niet op je werk verschenen!"
- omdat ik vakantie heb misschien?
"oh, echt?"!
Dan moet je m ook niet op de kortste route zetten... maar op de snelstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt vanaf eindhoven en d'r tomtom zegt hier af![]()
nou stuurt dat ding d'r helemaal binnendoor
maar ik kan dus dadelijk al weer nieuwe kolen op de bqq gooien![]()
eendquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... een vergader middag achter de rug...
nu maar op naar huis, genieten van het mooie weer!
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is je geradenafgezien van dat ie dit soort dingen vaak voorbij laat gaan, is het een schatje
Zal ik doen, misschien wordt ze dan vandaag wat rustiger... ze was nogal huilerig vandaag...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef je mooie meid een kus van me
(en doe je vrouw en jezelf er ook maar 1)![]()
DaMart!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Oh, Pheno, hou je je vleugels in de aanslag? Straks mis je je lapo nog.
Je valt inherhalingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Oh, Pheno, hou je je vleugels in de aanslag? Straks mis je je lapo nog.
gfquote:
quote:
Is het weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal ik doen, misschien wordt ze dan vandaag wat rustiger... ze was nogal huilerig vandaag...
denk hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh maar dat ligt aan de instellingen van de tomtom
heeft ze autowegen uitgevinkt ofzo?
maar das stom, als de stomstom dat doet
LLquote:
Wat? Ik word elke KSC genoemd, terwijl ik niks doe. Dan mag Pheno, die de laatste 4 topics met een punt afsloot, ook best eens bij naam genoemd wordenquote:
Jij kent um, ik nietquote:
Ik had hem nog niet in de KSC gezet hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Je valt inherhaling. Ik had wel een nieuwe scherpe opmerking verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |