quote:
nah, ik houd niet zo van garnalen en ik reageer heel heftig op olijfoliequote:
Helemaal niet, want dit gaat over iets heel andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
Vervelend marc!
Maar goed, afwachten dan maar.. Vooralsnog vind zie ik het niet als veel gevaarlijker dan een gewoon griepje. (ik zal niet zeggen dat ik het met Pheno eens ben want dan begint DaMart morgen weer te piepen)
Wiezoquote:
Ik vind dat hele tacokuch gedoe ook wat overdreven, maarja, velen denken daar anders over. Ik wacht het vooralsnog wel af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
Vervelend marc!
Maar goed, afwachten dan maar.. Vooralsnog vind zie ik het niet als veel gevaarlijker dan een gewoon griepje. (ik zal niet zeggen dat ik het met Pheno eens ben want dan begint DaMart morgen weer te piepen)
Heb jij wel alle 1.432 topics gelezen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef Focus_op_NL het volgende:
Off topic misschien ... ben newbie hier: maarruh kom geen reactie tegen over het onderwerp
beetje boeren in KSC he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiezo?
[..]
Ik vind dat hele tacokuch gedoe ook wat overdreven, maarja, velen denken daar anders over. Ik wacht het vooralsnog wel af.
ik heb ze gewoon bij mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef Focus_op_NL het volgende:
Off topic misschien ... ben newbie hier: maarruh kom geen reactie tegen over het onderwerp
quote:
Hopelijk valt het ook mee, al vrees ik dat we er erg last van gaan krijgen nog. Misschien niet in aantal doden, maar wel in heel veel mensen tegelijk ziek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
Vervelend marc!
Let jij ze er wel op dat ze hun klompen uit doen, die boeren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met die plattelandslui.
quote:
Mja, we hebben zondag weinig herten gezien, maar dat is niet zo gek met kloMPG, die je al vanaf een kilometer afstand kon horen lopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let jij ze er wel op dat ze hun klompen uit doen, die boeren?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, want dit gaat over iets heel anders.
En ik ben het zelf ook wel met Pheno eens.
Ja, dat denk ik ook.. Verwachting is toch dat minstens 30% het krijgt ofzo? Dat is een behoorlijke invloed op het openbare leven...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het ook mee, al vrees ik dat we er erg last van gaan krijgen nog. Misschien niet in aantal doden, maar wel in heel veel mensen tegelijk ziek.
zolang ze het niet naar hier brengen is het mij bestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.. Verwachting is toch dat minstens 30% het krijgt ofzo? Dat is een behoorlijke invloed op het openbare leven...
Gelukkig zijn dat vooral de mensen met een zwakker gestel en weinig weerstand, zoals kinderen, bejaarden en andere economisch improductievenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Nijns het volgende:
Ja, dat denk ik ook.. Verwachting is toch dat minstens 30% het krijgt ofzo? Dat is een behoorlijke invloed op het openbare leven...
Uh neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat vooral de mensen met een zwakker gestel en weinig weerstand, zoals kinderen, bejaarden en andere economisch improductieven
Ach, NL ligt nu ook al plat met een vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het ook mee, al vrees ik dat we er erg last van gaan krijgen nog. Misschien niet in aantal doden, maar wel in heel veel mensen tegelijk ziek.
Heeft Pheno geluk, als 80plusser komt hij dus niet aan de beurtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee
Juist niet, deze griep treft vooral mensen tussen 20 en 45, en daar vallen ook de meeste doden tot nu toe.
omdat die ermee doorlopen ipv naar de dokter te gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee
Juist niet, deze griep treft vooral mensen tussen 20 en 45, en daar vallen ook de meeste doden tot nu toe.
Mwah, nu is het nog te overzien. Maar wat als straks 70% van het ziekenhuispersoneel niet mag werken. De thuiszorg plat ligt, en zo nog een paar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, NL ligt nu ook al plat met een vakantie
hij is een pinguinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heeft Pheno geluk, als 80plusser komt hij dus niet aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |