Mensen met een verlaagde weerstand en zwangere vrouwen. En ja, het risico is overlijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb met hier totaal niet mee bezig gehouden dus: wat is dan de risico groep? (ik neem aan dat het risico zelf overlijden is)
Zoek maar op joshua. En dan 1 post naar boven.quote:
En nierpatienten. Nu ken ik de persoon die het als een van de eerste NL'ers had en die was nierpatient. Tamiflu, leeft nog, niets meer dan een griepje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen met een verlaagde weerstand en zwangere vrouwen. En ja, het risico is overlijden.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke site (lees zo wel weer terug, tvp waar een tvp voor bedoeld is dus dus).
Joshua (woord om op te zoeken naar deze tvp, gebruikt niemand (had ik dat maar niet gezegd)).
Oh ja, de meerderheid zal het ook overleven. Alleen zijn er uitzonderingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nierpatienten. Nu ken ik de persoon die het als een van de eerste NL'ers had en die was nierpatient. Tamiflu, leeft nog, niets meer dan een griepje.
Dat paniek zaaien....
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, de meerderheid zal het ook overleven. Alleen zijn er uitzonderingen.
jij bent een pinguinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).
Wie gaat me vis nog voerenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie gaat me vis nog voerenMoet ik weer zelf op jacht.
quote:
quote:
Ik maak me er voor mezelf ook niet echt zorgen om. Alleen voor die kleine groep die het eigenlijk niet erbij kan hebben wel. En straks, als het halve land plat ligt en we rond de 10.000 doden zitten praten we verder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).
10.000 doden in ons land alleen? Je hebt het virus al gemuteerd denk ik. UK heeft 100.000 gevalletjes, hoeveel doden zijn er daar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik maak me er voor mezelf ook niet echt zorgen om. Alleen voor die kleine groep die het eigenlijk niet erbij kan hebben wel. En straks, als het halve land plat ligt en we rond de 10.000 doden zitten praten we verder.
Er zwom net een tonijn voorbij toen dat gepost werd.quote:
Het valt ook nog mee, maar de echte uitbraak moet nog komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
10.000 doden in ons land alleen? Je hebt het virus al gemuteerd denk ik. UK heeft 100.000 gevalletjes, hoeveel doden zijn er daar?
Oehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zwom net een tonijn voorbij toen dat gepost werd.
tonijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat dat hier niet gebeurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ookquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ganalenspiesjes in knoflook/piripiri/italiaansekruiden olijfolie marinade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |