helpt quoten van dit bericht ook?quote:
ach, als je kan fokken op het werk, dan kan dat ook...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuk idee, maar niets voor op het werk
Nee, de leasecoordinatorquote:
nah, dit klik ik zo weg, maar bij een chat is dat nogal grofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach, als je kan fokken op het werk, dan kan dat ook...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, dit klik ik zo weg, maar bij een chat is dat nogal grof
Die skilz beheers ik welquote:
Pinguins hebben toch geen vleugels?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even Helsinki in winterse vogelvlucht gezien
heb je daar ook al een mannetje voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die skilz beheers ik wel
wanneer komt mn broodjes-man?
Wie zegt dat ik vloog. Ik was aan het vluchten voor die jagers.quote:
weet ik niet..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helpt quoten van dit bericht ook?
OA geeft al geen antwoord meer op mijn vraagquote:
Ik ben meer een topic reanimatorquote:
Net zo loos als Twitter dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
talking to strangers... is de ondertitel van de site...
je wordt in een 1 op 1 chat gegooid met een andere persoon en je chat er gewoon op los...
Pinguins zijn schattigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vloog. Ik was aan het vluchten voor die jagers.
ik nie snap nie waarom je voor Pheno steeds joshua zegt..quote:
twitter is veel blijvender... dat kan je terug zoeken, dat hierbij niet zo en je weet gewoon niet wie je treft...quote:
Jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
Overigens werk ik maar met 1 pagina in fok, dus Joshua zoek ik vanaf de top van de pagina
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jammer
@ MaleDuck: Pheno gebruikte Joshua om iets terug te vinden straks in dit topic, als zoekwoord zeg maar. Hij koos voor Joshua dus wilde ik het op iedere pagina zetten zodat hij het straks niet meer kon vinden maar het houdt op lees ik net
Nijns plaagt graagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?
stoute jij![]()
Ik ben zo goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je daar ook al een mannetje voor![]()
jij hebt ook echt overal mannetjes voor
Nog veel lozer dan Twitter dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
twitter is veel blijvender... dat kan je terug zoeken, dat hierbij niet zo en je weet gewoon niet wie je treft...
WD_Fz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel lozer dan Twitter dus![]()
What you never thought possible
ja dat blijkt...quote:
Tssk... ik mag pas over 3 kwartier...quote:
is wel leuk voor als je je echt verveeld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel lozer dan Twitter dus![]()
What you never thought possible
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent Pheno aan het plagen, maar het lukte niet?
stoute jij![]()
Ik wou 'nietus' zeggen maar dan jok ik een beetjequote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wou 'nietus' zeggen maar dan jok ik een beetje
misschien moet je nog eens gaan kijken welke auto's je nog meer kan kiezenquote:
Trots?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik trots op je, jokken mag niet inderdaad
Ga een proefrit maken?quote:
ja, dat mag je wel inlijsten hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Trots?echt?
waaaaauuuwwwwww
[..]
Ga een proefrit maken?
iets anders heb ik niet... dus dan dit maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:53 schreef Aarti het volgende:
hahaha gaan jullie dat nou steeds in mn gezicht gooien?
Welke vraag?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
OA geeft al geen antwoord meer op mijn vraag
Ook jou geef ik de tip: koop een vingerplant voor haarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat mag je wel inlijsten hoor
Aargh... ik wordt echt moe van een collega hier, zit continue alles af te zeiken... dat is opzich niet zo erg, maar die toon van haar... die gaat door merg en been...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook jou geef ik de tip: koop een vingerplant voor haar
Zweden is tofquote:
Je hebt in FLU gepost?quote:
Das niet zo bestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nr 2 die erop getest gaat worden. En als die het heeft, en zijn dochter het krijgt ontstaat er een groot probleem
Wat dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nr 2 die erop getest gaat worden. En als die het heeft, en zijn dochter het krijgt ontstaat er een groot probleem
quote:
Die zit behoorlijk in de risicogroepquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Aarti is er ookhet gaat meer richting een gangbang nu!
(ik typte ganbang, nu gaat er een alarm af op GF zijn computer)
Ik heb met hier totaal niet mee bezig gehouden dus: wat is dan de risico groep? (ik neem aan dat het risico zelf overlijden is)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit behoorlijk in de risicogroep
Mensen met een verlaagde weerstand en zwangere vrouwen. En ja, het risico is overlijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb met hier totaal niet mee bezig gehouden dus: wat is dan de risico groep? (ik neem aan dat het risico zelf overlijden is)
Zoek maar op joshua. En dan 1 post naar boven.quote:
En nierpatienten. Nu ken ik de persoon die het als een van de eerste NL'ers had en die was nierpatient. Tamiflu, leeft nog, niets meer dan een griepje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen met een verlaagde weerstand en zwangere vrouwen. En ja, het risico is overlijden.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke site (lees zo wel weer terug, tvp waar een tvp voor bedoeld is dus dus).
Joshua (woord om op te zoeken naar deze tvp, gebruikt niemand (had ik dat maar niet gezegd)).
Oh ja, de meerderheid zal het ook overleven. Alleen zijn er uitzonderingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nierpatienten. Nu ken ik de persoon die het als een van de eerste NL'ers had en die was nierpatient. Tamiflu, leeft nog, niets meer dan een griepje.
Dat paniek zaaien....
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, de meerderheid zal het ook overleven. Alleen zijn er uitzonderingen.
jij bent een pinguinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot zover zijn alleen armoedzaaiers in amerika en mexico gestorven (waar die hygiene en zorg nou niet van wereldniveau zijn). Ik maak me niet zo'n zorgen erom, dat doe ik pas als het virus met ebola gaat muteren. (einde mensheid).
Wie gaat me vis nog voerenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie gaat me vis nog voerenMoet ik weer zelf op jacht.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |