Ow, die wil ik ook nog altijd eentje!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
Inderdaad. Niet alleen veel, maar ook veel verschillende soorten. Laatst echt een joekel!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
De buren hebben idd een witte. Maar paars vind ik ook heel mooi!
En echt hoor, stikvol met vlinders. En dat zal bij jullie zo in de middle of nowhere nog wel meer zijn ook gok ik Phluph.
oeh thanks!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, de officiele naam is buddleya.
En er is zelfs een F&F topic over, gevonden met google!
vlinderstruik nu nog planten??
Wij hebben op Maja's placenta een vlinderstruik geplant. Maja is inderdaad een must-have, dus ik hoop dat de andere eigenschappen ook zo goed aansluitenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
groeten vanaf camping wrb
waar het gras groener is dan bij de buren
Even een kratje bier een een bbq ernaast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
groeten vanaf camping wrb
waar het gras groener is dan bij de buren
Ben ik niet met 'm eens, je kan 'm zo klein/dun houden als je zelf wil.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef huuphuup het volgende:
ik vind vlinders wel leuken gekleurde plantjes/bloemetjes enz in de tuin ook
maar mn lief zegt nu dat het in ons tuintje niet echt haalbaar is omdat we niet genoeg ruimte hebben
![]()
too bad.
Ahá, je bedoelt LELIJK.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had vroeger een vergrootbeker, daar stopte je een beest in en dan zag je m tig keer uitvergroot
sinsdien zijn vlinders lieveheersbeestjes en andere insecten
VIES
ghehe ja maar hij heeft geen zin in snoeien enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben ik niet met 'm eens, je kan 'm zo klein/dun houden als je zelf wil.Ook al snoei je'm helemaal weg, het komt altijd weer terug. Heus. Ik kan zo een stekje voor je maken.
![]()
Tak afbreken, in de grond steken, klaar.![]()
Weet je, ik vind beestjes uitvergroot prachtig. Ik zie juist schoonheid in die details.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahá, je bedoelt LELIJK.
Vies vind ik wat anders. Poep eten of zo, dat is vies.
ehm ja, hoe het anatomisch in mekaar steekt en zo, daar kan ik wel schoonheid in zien. Maar verder zie ik er toch ook wel enge dingen in .quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je, ik vind beestjes uitvergroot prachtig. Ik zie juist schoonheid in die details.
Mijn ouders hebben nog 70 naaktslakken in de tuin voor je...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Slakken zijn heerlijk met kruidenboter
jah helemaal nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hihi Huup, dat lijkt amper meer op hoe het toen bij ons was
Leuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
Phluph, wat is jullie tuin mooi geworden! Toen wij hem zagen was het nog een wildernis
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die moet je bier voeren, dan verzuipen ze
En je pakketje zit op de post
dat klinkt liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
verdrietig hoor. maar wel fijn dat je hem zo lang hebt gehad. heb je veel om aan terug te denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
ja die ken ik! soort metalen plaatjes zijn dat geloof ik toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
Nee, da's waar, dat kun je er niet mee voorkomen. Maar het is wel handig als je ze "gewoon" verliest.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?
ach, hij doet het iig..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zit ik wel weer op mijn handen, want het lukt blijkbaar niet helemaal en nu gebruikt F. de accuboor als hamer en meer van dat soort trucjes.![]()
Echt hoor... mijn kluswonder.![]()
Ik zeg maar gewoon even niks nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:
haha BE je hoeft zeker niet te vragen nu of het een beetje lukt?
![]()
Heeft de pad het overleefd, uiteindelijk?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
over vieze beesten gesproken....
mijn ander kat vond ik gisteren neus aan neus met een pad.
natuurlijk had ik geen fototoestel bij de hand en toen ik het eenmaal had zat poes heel zachtjes aan het dier te voelen, waardoor de pad een stukje opzij sprong, waardoor kat weer van schrik opzijsprong en daarna weer heel voorzichtig ging voelen enz....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zit ik wel weer op mijn handen, want het lukt blijkbaar niet helemaal en nu gebruikt F. de accuboor als hamer en meer van dat soort trucjes.![]()
Echt hoor... mijn kluswonder.![]()
Whehehe... Ik geloof dat hij het nu bijna voor elkaar heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar ook! Maar troost je, als ze veel blijven oefenen, gaat het op een gegeven moment toch echt vooruit!
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
hier hadden ze ze gewoon bij Intratuin BEmaar ze hebben ze niet het hele jaar rond geloof ik.
overigens zou ik wel die happende dingesen nemen en niet die slurfjes. Die slurfjes zijn waarschijnlijk wel effectiever maar die lokken de vliegjes door een of andere meurlucht af te scheiden... lijkt me ook niet alles
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
Ah kunnen we die bewaren voor het volgende topic?? Die is echt geniaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
dan moeten we aardig doorlullen vanavondquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah kunnen we die bewaren voor het volgende topic?? Die is echt geniaal
maar dan zitten er overal glassex spetters... toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat nog veel simpeler werkt is Glassex op de vliegjes spuiten. Ze vallen dan zo uit de lucht
mwuahahahquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Whahaha!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my veeg me op
Staat mijn wederhelft heel serieus naast me 'ik ga even medicijnen halen voor mijn oogappltje, ze is ziek'
Komt hij terug met motorolie voor z`n Jeep omg
een streepjesstofje. Zat op een rol. 120x300 voor 5 euro.. Anders was het 5 euro de meter. Zal zo ff fototje makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stofjes heb je Vicky?
plassertje en pieliequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Over vulva gesproken he, hoe noemen jullie de mannelijke en vrouwelijke 'onderdelen' eigenlijk als je er met kinderen over praat?
Bij oppaskindjes van mij vroeger hadden ze het over een pipi en een wiwi, vond ik zo raar....
Eerst de pipi, nu de piemel en meisjes hebben een plassertje en een babygaatje. De jongens hebben het ook wel over een sneetje als ze d`r zus in d`r blote gat zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Over vulva gesproken he, hoe noemen jullie de mannelijke en vrouwelijke 'onderdelen' eigenlijk als je er met kinderen over praat?
Vrouwelijk is nog niet aan bod geweest, maar Sasha zit wel eens aan zijn piemeltje in bad enzo en dan noem ik het ook gewoon zijn piemeltje. Lijkt mij wel zo makkelijk ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Bij oppaskindjes van mij vroeger hadden ze het over een pipi en een wiwi, vond ik zo raar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Stout het volgende:
{mond valt een meter op de grond smilie}
Ik pleur hier van mijn stoel : mijn niet van kamperenhoudende , nooit op luchtbedden willen slapende, in tenten kruipend hatende man gaat samen met zoonlief in de TENT slapen ...
{klapt mond met een klap dicht smilie}
Ben benieuwd hoelaat ie binnen komt
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zg het er ongeveeer zo uit bij je?
volgens mij is het trouwens een koude winter geweest... ik heb in de Ikea wel 30 zwangeren gezien...
weet je dat mijn verloskundige dat vertelde dat ze dus echt elk jaar een zomerpiek hebben?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zg het er ongeveeer zo uit bij je?
volgens mij is het trouwens een koude winter geweest... ik heb in de Ikea wel 30 zwangeren gezien...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef Stout het volgende:
Nou ik ga mijn bed in, eens kijken hoelaat ik gewekt word om ze erin te laten lol![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik zou ze een sleutel meegeven
![]()
hell no dat ik daarvoor mn bed uitkom
De anwb heeft dat ook gehad maar of dat nog is weet ik niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
ja hoor, de pad is er uiteindelijk vandoor gegaan, tot grote teleurstelling van de katten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heeft de pad het overleefd, uiteindelijk?
Hier at de kip van de buren laatst een kleine pad op. Brrrrr.
BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de portquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe... Ik geloof dat hij het nu bijna voor elkaar heeft.
Weet iemand trouwens waar je vleesetende plantjes vandaan haalt? DJMO zei hier van de week toch dat dat goed werkt bij fruitvliegjes?
Ik had hier een ananas staan sinds zaterdag.![]()
![]()
Echt een hele wolk van die krengen zat er vanmiddag op.
![]()
Achneequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Floor wat gaaf! Het grote avontuur tegemoet!! Wat spannend meid!
Kat is begraven
Grote stap hoor Floor! Maar wel leuk lijkt me! En voor hoelang?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef fIoortje het volgende:
Vanwege het werk van mn lief.![]()
(olieindustrie). Aan het eind van dit jaar horen we het! We weten nu sinds een weekje dat als we gaan het dus Rio wordt, hiervoor was het nog onzkerder; andere opties waren: Houston, Moskou, India, Maleisie, Abu Dhabi en Saudi-Arabie.
Ik zie ernaar uit! Absoluut! Lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef Saffier het volgende:
Ik vind t zó tof voor je! Gaaf zeg! Zie je ernaar uit of tegenop Floor?
Dat heb ik van de week geprobeerd met wijn, maar ze zaten mooi op dat randje van die cd, maar niet erin.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de port
Ja nou je weet het maar nooitquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:52 schreef fIoortje het volgende:
Saffier, slaap lekker!![]()
TF, ik ga er wel van uit dat er in Rio, stad waar zo'n 13 miljoen mensen wonen, wel internet te vinden is ergens!
Half elf is manlief de tent in gegaan, ik heb de achterdeur open gelaten en gelukkig maar... Hij past niet in de tentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Floortje, wat spannend!
Stout, moest je eruit of zijn ze de hele nacht in de tent gebleven?
Ja, ik zei het al van dat past niet (hij is 1.93 en de tent 1.85 of zo) want de luchtbedden liggen al klem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:08 schreef fIoortje het volgende:
Oef, Vicky, da's geen fijne nacht.
?
Stoutweet je zeker dat hij te lang is of vond hij het stiekem toch niet leuk? En is je jongste wel blijven liggen?
En Rio... tsja... het is wel een van de meest geweldadige steden ter wereld, en ik woon dan echt toch wel het liefste in een bewaakte compund/flatgebouw. Maar goed, we zullen zien!![]()
Wie gaat er iets spannends doen vandaag?
Dat ga je toch daar kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Lishe het volgende:
BE, aan die stand had ik nog niet gedacht.ik heb net toch ook maar een was gedaan. Mn moeder had voor de vakantie heel de was weggewerkt dus ik zou onterft worden als ik het nu liet verslonsen.
rewimo, wat gaaf om Christan zo te zien! Hij ziet er gewoon nog hetzelde uit maar dan 10 maten kleiner.
Ik ben helemaal zenuwachtig voor komend weekend! Dutch en ik gaan samen 'op hotel' in ver weg. En ik ga shoppen en we gaan bij bekenden van haar eten. Enikweetnietwatikaanmoet enzo. Leuk spannend!
En.... vanaf zaterdagochtend heeul vroeg tot zondagavond heb je daar even helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Lishe, wat leuk dat je met Dutch op stap gaat!
AnitraHoe is het met je?
Dat blauwe onding ja. En er is hier iemand die het leuk vindt om steeds op de rand te duiken als ik blaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:25 schreef dutchie het volgende:Floortje!
Wat een superplan zeg. Spannend!
Webkim, moet je de compressor lenen?
Is dat die grote groene of blauwe rechthoekige?
Ik heb die nl. bij de Action gehaald en dat duurde zelfs met de compressor wel een tijdje voor het opgeblazen was. Zitten ook altijd van die vervelende terugslag-lipjes aan, dat blaast ook voor geen meter.
Echt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef fIoortje het volgende:
OMG Starbucks op Utrecht CS!!! Echt?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eerste stuk heb ik compleet gemist geloof ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Anitra het volgende:
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.
Hoe is het aan de andere kant van de grens?
ik had het geluk dat Tess lag te slapen en M met Amber onder de douche stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Ja natuurlijk weet ik dat; ik weet dat een bevalling zich niet laat regiseren verder, het enige wat ik bedoelt heb te zeggen is dat ik heel bewust voor het ziekenhuis gekozen heb als plek om te bevallen. Het wordt wat mij betreft geen ik beslis tijdens de bevalling wel waar ik wil kwestie. Het is dus geen per se als in een harde eis van mijn kant (zou wat wezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Stout het volgende:
Oef Vicky..sterkte vandaag
Huup ik las dat je persé in het ziekenhuis wilt bevallen... hou je er rekening mee dat een turbo bevalling ook bij een eerste kan ? Je moest ze de kost geven die rap bevallen..dus bereid je er wel iets op voor dat je het ziekenhuis misschien niet haalt.
aha...dat is het dus !!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef moussy het volgende:Mogguh!
Wat een leuke dingen komen er voorbijVerhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!
Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echtDus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Ca.ra het volgende:
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....Een voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare mensen die zwangeren
I`m not weird. I`m limited edition.
oh noes! onverantwoord speelgoed!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh noes! onverantwoord speelgoed!
Ik zou dan eindelijk misschien weleens kunnen slapenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga wel eens een middagje of een dag zonder m`n kinderen op stap, maar geen hele nacht erbij ook nogDan kan ik niet slapen
ik vind dat het mag jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!
Maarja ik had gisteren salade dus ik mag compenseren.
toch?
Oh en Huup, jij hebt voor de komende... 18 jaar ofzo? een mooie running gag met je onverantwoord speelgoed
Jawel! Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Dan zal ik ook maar niet vertellen wat ik nog in de koelkast heb liggen van gisteren.
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
dit is em, maar met alle potjes en pannetjes erbij is ie nog zoveel leuker![]()
t is vast heul verantwoord speelgoeddus eigk moet k het niet willen hebben maar ach, vooruit, voor een keertje dan maar iets verantwoords
voor ikea begrippen is ie wel aan de prijs. (vond ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smerenquote:
En warm en zure room. Duh!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren.
Deze meneer was dezelfde als vorige week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef Ca.ra het volgende:
Heb je inmiddels al wel een keer dezelfde gehad BE, of zijn het nog steeds andere monteurs die ze sturen?
Een nieuwe wat? Ketel? Liever niet want die zullen we toch echt zelf moeten gaan betalen en dat geld hebben we echt niet hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Stout het volgende:
Tjonge jonge zeg ! Ik had allang zodanig gemopperd dat er een nieuwe inkomt, dit had ik echt niet gepikt BE, zeker niet nu je op alledag loopt. Wanneer komt die fabriek meneer ?
altijd zure room! altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren.
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Dat is tch gewone anti-schimmelzalf?![]()
Maar die is alleen voor uitwendig toch?Is wel verlichtend inderdaad, als het goed is heb ik nog wel ergens een tube, maar ik kon alleen het doosje vinden
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.
En bij mij was het toen ook gewoon over gelukkig. Maar ik was ook wel heel rap met smeren deze keer.
Ik ben een vuilnisvatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo snel? Je lijkt wel een tuinder
Ik ga ff naar het strand lopen met de kinders. Wat een luxe eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Altijd fijn, zo'n gesprek over schimmels en zure room zo door elkaar heen lopend.![]()
![]()
Die heb ik ook wel eens gehad!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen.
die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen.
Ik heb liever pillen, die lopen er niet dun uit van benee als je opstaat ' s ochtendsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind je een stomme hoer, en ik wil je niet meer zien. Zoiets?
dat wel maar ze helpen wel snel...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef freecell het volgende:
[..]
effectief ook denk ik
En die eieren inderdaad, die zooi de volgende morgen
begon hier met lezen en dacht: eitjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Eitjes hielpen hier ook altijd snel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
ik heb er nog 1 lggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken?.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |