Ow, die wil ik ook nog altijd eentje!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
Inderdaad. Niet alleen veel, maar ook veel verschillende soorten. Laatst echt een joekel!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
De buren hebben idd een witte. Maar paars vind ik ook heel mooi!
En echt hoor, stikvol met vlinders. En dat zal bij jullie zo in de middle of nowhere nog wel meer zijn ook gok ik Phluph.
oeh thanks!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, de officiele naam is buddleya.
En er is zelfs een F&F topic over, gevonden met google!
vlinderstruik nu nog planten??
Wij hebben op Maja's placenta een vlinderstruik geplant. Maja is inderdaad een must-have, dus ik hoop dat de andere eigenschappen ook zo goed aansluitenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
groeten vanaf camping wrb
waar het gras groener is dan bij de buren
Even een kratje bier een een bbq ernaast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
groeten vanaf camping wrb
waar het gras groener is dan bij de buren
Ben ik niet met 'm eens, je kan 'm zo klein/dun houden als je zelf wil.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef huuphuup het volgende:
ik vind vlinders wel leuken gekleurde plantjes/bloemetjes enz in de tuin ook
maar mn lief zegt nu dat het in ons tuintje niet echt haalbaar is omdat we niet genoeg ruimte hebben
![]()
too bad.
Ahá, je bedoelt LELIJK.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had vroeger een vergrootbeker, daar stopte je een beest in en dan zag je m tig keer uitvergroot
sinsdien zijn vlinders lieveheersbeestjes en andere insecten
VIES
ghehe ja maar hij heeft geen zin in snoeien enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben ik niet met 'm eens, je kan 'm zo klein/dun houden als je zelf wil.Ook al snoei je'm helemaal weg, het komt altijd weer terug. Heus. Ik kan zo een stekje voor je maken.
![]()
Tak afbreken, in de grond steken, klaar.![]()
Weet je, ik vind beestjes uitvergroot prachtig. Ik zie juist schoonheid in die details.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahá, je bedoelt LELIJK.
Vies vind ik wat anders. Poep eten of zo, dat is vies.
ehm ja, hoe het anatomisch in mekaar steekt en zo, daar kan ik wel schoonheid in zien. Maar verder zie ik er toch ook wel enge dingen in .quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je, ik vind beestjes uitvergroot prachtig. Ik zie juist schoonheid in die details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |