Ow, die wil ik ook nog altijd eentje!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
Inderdaad. Niet alleen veel, maar ook veel verschillende soorten. Laatst echt een joekel!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
De buren hebben idd een witte. Maar paars vind ik ook heel mooi!
En echt hoor, stikvol met vlinders. En dat zal bij jullie zo in de middle of nowhere nog wel meer zijn ook gok ik Phluph.
oeh thanks!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, de officiele naam is buddleya.
En er is zelfs een F&F topic over, gevonden met google!
vlinderstruik nu nog planten??
Wij hebben op Maja's placenta een vlinderstruik geplant. Maja is inderdaad een must-have, dus ik hoop dat de andere eigenschappen ook zo goed aansluitenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
groeten vanaf camping wrb
waar het gras groener is dan bij de buren
Even een kratje bier een een bbq ernaast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
groeten vanaf camping wrb
waar het gras groener is dan bij de buren
Ben ik niet met 'm eens, je kan 'm zo klein/dun houden als je zelf wil.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef huuphuup het volgende:
ik vind vlinders wel leuken gekleurde plantjes/bloemetjes enz in de tuin ook
maar mn lief zegt nu dat het in ons tuintje niet echt haalbaar is omdat we niet genoeg ruimte hebben
![]()
too bad.
Ahá, je bedoelt LELIJK.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had vroeger een vergrootbeker, daar stopte je een beest in en dan zag je m tig keer uitvergroot
sinsdien zijn vlinders lieveheersbeestjes en andere insecten
VIES
ghehe ja maar hij heeft geen zin in snoeien enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben ik niet met 'm eens, je kan 'm zo klein/dun houden als je zelf wil.Ook al snoei je'm helemaal weg, het komt altijd weer terug. Heus. Ik kan zo een stekje voor je maken.
![]()
Tak afbreken, in de grond steken, klaar.![]()
Weet je, ik vind beestjes uitvergroot prachtig. Ik zie juist schoonheid in die details.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahá, je bedoelt LELIJK.
Vies vind ik wat anders. Poep eten of zo, dat is vies.
ehm ja, hoe het anatomisch in mekaar steekt en zo, daar kan ik wel schoonheid in zien. Maar verder zie ik er toch ook wel enge dingen in .quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je, ik vind beestjes uitvergroot prachtig. Ik zie juist schoonheid in die details.
Mijn ouders hebben nog 70 naaktslakken in de tuin voor je...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Slakken zijn heerlijk met kruidenboter
jah helemaal nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hihi Huup, dat lijkt amper meer op hoe het toen bij ons was
Leuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
Phluph, wat is jullie tuin mooi geworden! Toen wij hem zagen was het nog een wildernis
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die moet je bier voeren, dan verzuipen ze
En je pakketje zit op de post
dat klinkt liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
verdrietig hoor. maar wel fijn dat je hem zo lang hebt gehad. heb je veel om aan terug te denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
ja die ken ik! soort metalen plaatjes zijn dat geloof ik toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
Nee, da's waar, dat kun je er niet mee voorkomen. Maar het is wel handig als je ze "gewoon" verliest.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?
ach, hij doet het iig..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zit ik wel weer op mijn handen, want het lukt blijkbaar niet helemaal en nu gebruikt F. de accuboor als hamer en meer van dat soort trucjes.![]()
Echt hoor... mijn kluswonder.![]()
Ik zeg maar gewoon even niks nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:
haha BE je hoeft zeker niet te vragen nu of het een beetje lukt?
![]()
Heeft de pad het overleefd, uiteindelijk?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
over vieze beesten gesproken....
mijn ander kat vond ik gisteren neus aan neus met een pad.
natuurlijk had ik geen fototoestel bij de hand en toen ik het eenmaal had zat poes heel zachtjes aan het dier te voelen, waardoor de pad een stukje opzij sprong, waardoor kat weer van schrik opzijsprong en daarna weer heel voorzichtig ging voelen enz....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zit ik wel weer op mijn handen, want het lukt blijkbaar niet helemaal en nu gebruikt F. de accuboor als hamer en meer van dat soort trucjes.![]()
Echt hoor... mijn kluswonder.![]()
Whehehe... Ik geloof dat hij het nu bijna voor elkaar heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar ook! Maar troost je, als ze veel blijven oefenen, gaat het op een gegeven moment toch echt vooruit!
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
hier hadden ze ze gewoon bij Intratuin BEmaar ze hebben ze niet het hele jaar rond geloof ik.
overigens zou ik wel die happende dingesen nemen en niet die slurfjes. Die slurfjes zijn waarschijnlijk wel effectiever maar die lokken de vliegjes door een of andere meurlucht af te scheiden... lijkt me ook niet alles
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
Ah kunnen we die bewaren voor het volgende topic?? Die is echt geniaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
dan moeten we aardig doorlullen vanavondquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah kunnen we die bewaren voor het volgende topic?? Die is echt geniaal
maar dan zitten er overal glassex spetters... toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat nog veel simpeler werkt is Glassex op de vliegjes spuiten. Ze vallen dan zo uit de lucht
mwuahahahquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Whahaha!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my veeg me op
Staat mijn wederhelft heel serieus naast me 'ik ga even medicijnen halen voor mijn oogappltje, ze is ziek'
Komt hij terug met motorolie voor z`n Jeep omg
een streepjesstofje. Zat op een rol. 120x300 voor 5 euro.. Anders was het 5 euro de meter. Zal zo ff fototje makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stofjes heb je Vicky?
plassertje en pieliequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Over vulva gesproken he, hoe noemen jullie de mannelijke en vrouwelijke 'onderdelen' eigenlijk als je er met kinderen over praat?
Bij oppaskindjes van mij vroeger hadden ze het over een pipi en een wiwi, vond ik zo raar....
Eerst de pipi, nu de piemel en meisjes hebben een plassertje en een babygaatje. De jongens hebben het ook wel over een sneetje als ze d`r zus in d`r blote gat zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Over vulva gesproken he, hoe noemen jullie de mannelijke en vrouwelijke 'onderdelen' eigenlijk als je er met kinderen over praat?
Vrouwelijk is nog niet aan bod geweest, maar Sasha zit wel eens aan zijn piemeltje in bad enzo en dan noem ik het ook gewoon zijn piemeltje. Lijkt mij wel zo makkelijk ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Bij oppaskindjes van mij vroeger hadden ze het over een pipi en een wiwi, vond ik zo raar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Stout het volgende:
{mond valt een meter op de grond smilie}
Ik pleur hier van mijn stoel : mijn niet van kamperenhoudende , nooit op luchtbedden willen slapende, in tenten kruipend hatende man gaat samen met zoonlief in de TENT slapen ...
{klapt mond met een klap dicht smilie}
Ben benieuwd hoelaat ie binnen komt
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zg het er ongeveeer zo uit bij je?
volgens mij is het trouwens een koude winter geweest... ik heb in de Ikea wel 30 zwangeren gezien...
weet je dat mijn verloskundige dat vertelde dat ze dus echt elk jaar een zomerpiek hebben?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zg het er ongeveeer zo uit bij je?
volgens mij is het trouwens een koude winter geweest... ik heb in de Ikea wel 30 zwangeren gezien...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef Stout het volgende:
Nou ik ga mijn bed in, eens kijken hoelaat ik gewekt word om ze erin te laten lol![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik zou ze een sleutel meegeven
![]()
hell no dat ik daarvoor mn bed uitkom
De anwb heeft dat ook gehad maar of dat nog is weet ik niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
ja hoor, de pad is er uiteindelijk vandoor gegaan, tot grote teleurstelling van de katten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heeft de pad het overleefd, uiteindelijk?
Hier at de kip van de buren laatst een kleine pad op. Brrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |