mwuahahahquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
Whahaha!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my veeg me op
Staat mijn wederhelft heel serieus naast me 'ik ga even medicijnen halen voor mijn oogappltje, ze is ziek'
Komt hij terug met motorolie voor z`n Jeep omg
een streepjesstofje. Zat op een rol. 120x300 voor 5 euro.. Anders was het 5 euro de meter. Zal zo ff fototje makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stofjes heb je Vicky?
plassertje en pieliequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Over vulva gesproken he, hoe noemen jullie de mannelijke en vrouwelijke 'onderdelen' eigenlijk als je er met kinderen over praat?
Bij oppaskindjes van mij vroeger hadden ze het over een pipi en een wiwi, vond ik zo raar....
Eerst de pipi, nu de piemel en meisjes hebben een plassertje en een babygaatje. De jongens hebben het ook wel over een sneetje als ze d`r zus in d`r blote gat zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Over vulva gesproken he, hoe noemen jullie de mannelijke en vrouwelijke 'onderdelen' eigenlijk als je er met kinderen over praat?
Vrouwelijk is nog niet aan bod geweest, maar Sasha zit wel eens aan zijn piemeltje in bad enzo en dan noem ik het ook gewoon zijn piemeltje. Lijkt mij wel zo makkelijk ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef Ca.ra het volgende:
Bij oppaskindjes van mij vroeger hadden ze het over een pipi en een wiwi, vond ik zo raar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Stout het volgende:
{mond valt een meter op de grond smilie}
Ik pleur hier van mijn stoel : mijn niet van kamperenhoudende , nooit op luchtbedden willen slapende, in tenten kruipend hatende man gaat samen met zoonlief in de TENT slapen ...
{klapt mond met een klap dicht smilie}
Ben benieuwd hoelaat ie binnen komt
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zg het er ongeveeer zo uit bij je?
volgens mij is het trouwens een koude winter geweest... ik heb in de Ikea wel 30 zwangeren gezien...
weet je dat mijn verloskundige dat vertelde dat ze dus echt elk jaar een zomerpiek hebben?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zg het er ongeveeer zo uit bij je?
volgens mij is het trouwens een koude winter geweest... ik heb in de Ikea wel 30 zwangeren gezien...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef Stout het volgende:
Nou ik ga mijn bed in, eens kijken hoelaat ik gewekt word om ze erin te laten lol![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik zou ze een sleutel meegeven
![]()
hell no dat ik daarvoor mn bed uitkom
De anwb heeft dat ook gehad maar of dat nog is weet ik niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
ja hoor, de pad is er uiteindelijk vandoor gegaan, tot grote teleurstelling van de katten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heeft de pad het overleefd, uiteindelijk?
Hier at de kip van de buren laatst een kleine pad op. Brrrrr.
BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de portquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe... Ik geloof dat hij het nu bijna voor elkaar heeft.
Weet iemand trouwens waar je vleesetende plantjes vandaan haalt? DJMO zei hier van de week toch dat dat goed werkt bij fruitvliegjes?
Ik had hier een ananas staan sinds zaterdag.![]()
![]()
Echt een hele wolk van die krengen zat er vanmiddag op.
![]()
Achneequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Floor wat gaaf! Het grote avontuur tegemoet!! Wat spannend meid!
Kat is begraven
Grote stap hoor Floor! Maar wel leuk lijkt me! En voor hoelang?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef fIoortje het volgende:
Vanwege het werk van mn lief.![]()
(olieindustrie). Aan het eind van dit jaar horen we het! We weten nu sinds een weekje dat als we gaan het dus Rio wordt, hiervoor was het nog onzkerder; andere opties waren: Houston, Moskou, India, Maleisie, Abu Dhabi en Saudi-Arabie.
Ik zie ernaar uit! Absoluut! Lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef Saffier het volgende:
Ik vind t zó tof voor je! Gaaf zeg! Zie je ernaar uit of tegenop Floor?
Dat heb ik van de week geprobeerd met wijn, maar ze zaten mooi op dat randje van die cd, maar niet erin.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de port
Ja nou je weet het maar nooitquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:52 schreef fIoortje het volgende:
Saffier, slaap lekker!![]()
TF, ik ga er wel van uit dat er in Rio, stad waar zo'n 13 miljoen mensen wonen, wel internet te vinden is ergens!
Half elf is manlief de tent in gegaan, ik heb de achterdeur open gelaten en gelukkig maar... Hij past niet in de tentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Floortje, wat spannend!
Stout, moest je eruit of zijn ze de hele nacht in de tent gebleven?
Ja, ik zei het al van dat past niet (hij is 1.93 en de tent 1.85 of zo) want de luchtbedden liggen al klem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:08 schreef fIoortje het volgende:
Oef, Vicky, da's geen fijne nacht.
?
Stoutweet je zeker dat hij te lang is of vond hij het stiekem toch niet leuk? En is je jongste wel blijven liggen?
En Rio... tsja... het is wel een van de meest geweldadige steden ter wereld, en ik woon dan echt toch wel het liefste in een bewaakte compund/flatgebouw. Maar goed, we zullen zien!![]()
Wie gaat er iets spannends doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |