Nee, da's waar, dat kun je er niet mee voorkomen. Maar het is wel handig als je ze "gewoon" verliest.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?
ach, hij doet het iig..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zit ik wel weer op mijn handen, want het lukt blijkbaar niet helemaal en nu gebruikt F. de accuboor als hamer en meer van dat soort trucjes.![]()
Echt hoor... mijn kluswonder.![]()
Ik zeg maar gewoon even niks nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:
haha BE je hoeft zeker niet te vragen nu of het een beetje lukt?
![]()
Heeft de pad het overleefd, uiteindelijk?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
over vieze beesten gesproken....
mijn ander kat vond ik gisteren neus aan neus met een pad.
natuurlijk had ik geen fototoestel bij de hand en toen ik het eenmaal had zat poes heel zachtjes aan het dier te voelen, waardoor de pad een stukje opzij sprong, waardoor kat weer van schrik opzijsprong en daarna weer heel voorzichtig ging voelen enz....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zit ik wel weer op mijn handen, want het lukt blijkbaar niet helemaal en nu gebruikt F. de accuboor als hamer en meer van dat soort trucjes.![]()
Echt hoor... mijn kluswonder.![]()
Whehehe... Ik geloof dat hij het nu bijna voor elkaar heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar ook! Maar troost je, als ze veel blijven oefenen, gaat het op een gegeven moment toch echt vooruit!
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
hier hadden ze ze gewoon bij Intratuin BEmaar ze hebben ze niet het hele jaar rond geloof ik.
overigens zou ik wel die happende dingesen nemen en niet die slurfjes. Die slurfjes zijn waarschijnlijk wel effectiever maar die lokken de vliegjes door een of andere meurlucht af te scheiden... lijkt me ook niet alles
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
Ah kunnen we die bewaren voor het volgende topic?? Die is echt geniaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hihihi modjes, kunnen we de TT veranderen naar 'Met happende dingesen en slurfjes'?
dan moeten we aardig doorlullen vanavondquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah kunnen we die bewaren voor het volgende topic?? Die is echt geniaal
maar dan zitten er overal glassex spetters... toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat nog veel simpeler werkt is Glassex op de vliegjes spuiten. Ze vallen dan zo uit de lucht
mwuahahahquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |