enige echte die nog openstond zover ik zo snel kon zien en zulksquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Bindy het volgende:
Hoi, ik ben Bindy en ben op zoek naar een instrumenteel, electronisch nummer, theme van de 70s of 80s in de lijn van Jarre of Tangerine Dream.
Ik hoorde dit als kind zijnde en dit nummer is blijven hangen. Ik heb een keyboard geleend en heb er een simpele versie van gemaakt. Ik heb geen professioneel materiaal waardoor het voorbeeld van mindere kwaliteit is. Ik vraag me af of iemand de naam of de theme en de artiest of band weet. Let met name op de melodie.
Hier is de link van het voorbeeld:
http://www.imeem.com/people/hQANhPP/music/9331vS4R/unknown/
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Gr. Bindy.
zie mijn muckpost daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:17 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat Bindy er nu helemaal niks meer van snapt.![]()
Plaatst ze haar vraag eindelijk in het goeie topic, is het meteen op slot
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
So hey! Na een uur en 10 minuten is het dan toch eindelijk gelukt!
Ik was al aan het wachten wanneer je het hier zou vragen, want ik weet van wie dat nummer is en hoe het heet.
Alleen duurde het zolang dat ik het inmiddels weer vergeten ben, dus ik kan je niet helpen
Als het me nog te binnen schiet laat ik het wel weten
ik weet dat ie moeilijk is maar echt niemand ? zoveel videoclips met kale zwarte vrouwen zullen er toch niet zijn ?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:04 schreef hellbound het volgende:
Ik zoek een liedje maar kan me alleen maar een paar dingen van de videoclip herinneren, in de videoclip staan een 8 of 10 tal vrouwen te dansen in een kamer in gewone kledij, en krijgen dan jurkjes om in te dansen, en er danst ook een kale zwarte vrouw bij .... iemand ?
Iets van Skin (Skunk Anansie) ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:00 schreef hellbound het volgende:
... zoveel videoclips met kale zwarte vrouwen zullen er toch niet zijn ?
Waarschijnlijk is het stuk niet opnieuw door haar gezongen maar gewoon een 'acapella' gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:07 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ok maar bij het orgineel heet de actrice ook Kirsty Hawkshaw? Ik kan namelijk nergens het liedje vinden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoorde net een rap nummer in de film office space op Rtl5 waar ze een printer in mekaar ramde op een rap nummer met iets van ''die motherfucker die'' iemand enig idee?
gaaf nummer maar neequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoorde net een rap nummer in de film office space op Rtl5 waar ze een printer in mekaar ramde op een rap nummer met iets van ''die motherfucker die'' iemand enig idee?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gaaf nummer maar nee
hier is het nummer in te horen
quote:
Geen dankquote:
quote:Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
help, ik zoek... dat liedje wat hoord bij die ene clip waar 2 jongens lopen en de ontwerpjes op hun t-shirt steeds veranderen.
(bericht komt uit 'help ik zoek... 267 of 268')quote:"ik zoek overigens ook een nummer.. echt heel irritant dat ik er niet op kan komen. In de clip allemaal vrouwen in een gymzaaltje die workouts doen in strakke balletpakjes. Zomerhitje als ik het goed heb, beetje in de stijl van mymymy ofzo... Kan me ook een bepaalde blauwe achtergrond herinneren"
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw housenummer. Opvallend aan dit nummer is, dat het een aanstekend deuntje heeft dat met een HOBO gespeeld lijkt. Toen het nummer werd gedraaid, begon iedereen te juichen, dus het zal inmiddels wel enige bekendheid hebben verworven.
Wie o wie?
Nee, dit is meer een soort hoge fluit, het was echt een laag, laag hobo geluidquote:
Heb je geen voorbeeld van hoe een hobo klinkt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een soort hoge fluit, het was echt een laag, laag hobo geluid
Toch bedankt...
Misschien kan iemand anders helpen (of jij;))
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds naar mijn liedje:
[..]
Nu is het natuurlijk 5 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Soundgarden-Black Hole Sun
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Nirvana-Smells Like Teen Spirit
Black-Wonderful Life
Deze zijn het NIET!
Wie hem vind, is mijn held.![]()
Klinkt als een verkouden snaterende eend.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je geen voorbeeld van hoe een hobo klinkt? ? Op YouTube vind ik geen geluid ?
Ik weet welke je bedoelt (denk ik), maar de titel schiet me ff niet te binnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een soort hoge fluit, het was echt een laag, laag hobo geluid
Toch bedankt...
Misschien kan iemand anders helpen (of jij;))
De Youtube die je stuurde is hem helaas ook niet, wellicht kom je nog op die ene die je in je hoofd had?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt (denk ik), maar de titel schiet me ff niet te binnen
-edit- Niet welke ik in mn hoofd heb, maar je weet nooit (en anders is het gewoon een puicke plaat als bonus)
?
Oei nee, maar in bovenstaand Youtube filmpje die bovestaand gebruiker mij tipte, klinkt ook een hobo (zoals ik het bedoelde)quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je geen voorbeeld van hoe een hobo klinkt?Op YouTube vind ik geen geluid
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw housenummer. Opvallend aan dit nummer is, dat het een aanstekend deuntje heeft dat met een HOBO gespeeld lijkt. Toen het nummer werd gedraaid, begon iedereen te juichen, dus het zal inmiddels wel enige bekendheid hebben verworven.
Wie o wie?
Deze verwachtte ik al, maar neequote:
Alexander Rybak-Fairytale.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef TheShadow het volgende:
Zoek het nummer wat begint op 35:29 in de laatste aflevering van "Baby te huur":
http://player.omroep.nl/?aflID=9843896
Schrik niet van de eerste beelden
Thxquote:
Omdat je het over een hobo hebt, moet ik denken aan:quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Wie o wie?
Nee, het was echt rauwe housequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Omdat je het over een hobo hebt, moet ik denken aan:
Geen housenummer, maar op YouTube vind ik wel remixen als:
Zal wel niet, maar het is een poging waard
quote:Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
vent, loop niet zo te spammen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Even om te melden: Ik luisterde op 2 juli naar Maat in de Middag, en toen kwam dat liedje voobij, het begint eerst met een Synthesizer, en dan kwam de drums erbij, en toen de zang, maar toen was de Synthesizer even weg, en ging de drums heel zacht slaan en de zanger begon te zingen, toen zong ie oh, oh, oh ofzo, en toen kwam dat deuntje van de Synthesizer even, zang al gestopt, en dan komt het echt keihard met gitaar dacht ik en de zanger zingt het refrein.
Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life
Deze zijn het NIET!
Hopelijk vind iemand hem nog voor Vrijdag.![]()
De plaat is nu op TMF en het is dus The Sunclub - Te Te (Shake That Heaven)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoi mensen,
Ik zoek een plaat waarin het volgende stukje tekst voorkomt: "be with you all night". Ook wordt er geloof ik "let`s make it happen" en "shake it" in gezongen, helaas heb ik niet de hele teksten kunnen verstaan. Kenmerkend voor het lied is een man die er constant iets in de zin van "parabam!" doorheen gooit.
Misschien helpt dit ook nog: het lied hoorde ik iets voor 15.00 uur vandaag in de middag op de radio, helaas weet ik niet welke zender dit was.
Alvast bedankt.
Vraag me niet waarom, maar ik heb ineens In the air tonight van Phil Collins in mn hoofd.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Even om te melden: Ik luisterde op 2 juli naar Maat in de Middag, en toen kwam dat liedje voobij, het begint eerst met een Synthesizer, en dan kwam de drums erbij, en toen de zang, maar toen was de Synthesizer even weg, en ging de drums heel zacht slaan en de zanger begon te zingen, toen zong ie oh, oh, oh ofzo, en toen kwam dat deuntje van de Synthesizer even, zang al gestopt, en dan komt het echt keihard met gitaar dacht ik en de zanger zingt het refrein.
Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life
Deze zijn het NIET!
Tja, wat dacht je van mij dan? Gemaild had ik al eens gedaan, maar toen had ik mijn e-mail fout ingevoerd volgens mij maar ik heb net weer gemaild. Krijg ik snel antwoord dan of?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef kvd het volgende:
dat dacht ik al...ben inmiddels wel super benieuwd welk nummer het wel is, heb je ze misschien al eens gemaild of ze een playlist voor je hebben?
geen idee, ik heb het nog nooit gedaan, zag alleen op de site staan dat je kan mailen, vandaar dat ik het me afvraag...we wachten in spanning afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja, wat dacht je van mij dan? Gemaild had ik al eens gedaan, maar toen had ik mijn e-mail fout ingevoerd volgens mij maar ik heb net weer gemaild. Krijg ik snel antwoord dan of?
En Changes is het ook niet.
the pixies- hey ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life
Deze zijn het NIET!
Doe maar hier --> Liedjes over Amerika/New Yorkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef CheizXL het volgende:
Ik zoek nummers over amerika.
Wilde gok:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:37 schreef Chipszakje het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik op vakantie heb gehoord
het is een heel zomers liedje
en gaat ongeveer zo
banane hooo banane whooaaa, en dan een zinnetje erachteraan
maar ze zingen geen banane![]()
dus daarom kan ik het niet op google vinden xD
alvast bedankt =)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:37 schreef Chipszakje het volgende:
en gaat ongeveer zo
alvast bedankt =)
?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:37 schreef Chipszakje het volgende:
en gaat ongeveer zo
alvast bedankt =)
Volgens statistieken en gegevens is het Musicshake - Being a soldier....en als ik verder zoek, is het hem ook (soms moet je even de comments lezen, dan kom je er vanzelf wel achter):quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zoek de songnaam en het artiest van dit nummer:
Deze?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteren op 3fm hoorde rond 16.50, een vrouw die iets zingt van:
Bad, feeling so bad, bad bad bad
Stijl is a la Duffy,
heb 'm gezocht op 3fm.nl maar daar staat ie niet bij in de playlist rond die tijd....
alvast bedankt!
Pearl Jam ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zoek geen nummer maar wel een artiest. Ik ben Tim Minchinaan het luisteren en hij heeft een nummer waarin hij een stem op zet die lijkt op de stem van een bekende zanger maar ik kan niet op de naam van die man komen en dat maakt me gek!
Het nummer begint op 1.44, het bewuste stukje op 3.13 en dan met name de uithalen op 3.15 en 3.22. Het doet me wat denken aan de zanger van Live maar die bedoel ik niet.![]()
?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef KarnSuk het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer dat word gezongen door een blond meisje. Ze zingt volgens mij iets van aah aah in het refrein. Het is een beetje R&B achtig.
Elbow - Grounds For Divorce?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life
Deze zijn het NIET!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef KarnSuk het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer dat word gezongen door een blond meisje. Ze zingt volgens mij iets van aah aah in het refrein. Het is een beetje R&B achtig.
En het is hem niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elbow - Grounds For Divorce?
Dit moet hem wel zijn volgens mij. Als het hem niet is heb je in ieder geval niet je tijd verspild, want het is een fantastisch nummer
.
Nee, maar dat was wel weer even lekker om te luisteren.quote:
Deze?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zoek geen nummer maar wel een artiest. Ik ben Tim Minchinaan het luisteren en hij heeft een nummer waarin hij een stem op zet die lijkt op de stem van een bekende zanger maar ik kan niet op de naam van die man komen en dat maakt me gek!
Het nummer begint op 1.44, het bewuste stukje op 3.13 en dan met name de uithalen op 3.15 en 3.22. Het doet me wat denken aan de zanger van Live maar die bedoel ik niet.![]()
Nee ook niet, die stem is te ielig.quote:
peter Gabriel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee ook niet, die stem is te ielig.
Het is wat oudere muziek. Was op de radio begin jaren 90 maar het zou ook ouder kunnen zijn.
Het is in ieder geval een zanger waar ik al een tijdje niets meer van of over gehoord heb.
Volgens mij is deze versie gewoon de versie die door ID&T radio gedraaid werd, dat 'Rock now superstar' zat er destijds ook al in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tyr80 het volgende:
Ik zoek een oudere remix van
Dat 'blabla superstar' gedoe hoef ik er helemaal niet in, weet zeker dat er vroeger toen ID&T radio nog de moeite waard was een versie bestond die veel...chiller was. Bij 1:17 begint 't stukje dat er WEL in moet zitten.
R.E.M.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zijn ze ook allemaal niet. Straks word ik krankzinnig opgenomen in een inrichting omdat ik er niet achter kan komen.
Ow.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij is deze versie gewoon de versie die door ID&T radio gedraaid werd, dat 'Rock now superstar' zat er destijds ook al in.
Ouverture No. 3 in D major, BWV 1068quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ow.Ok dan...
Dan gaan we op de klassieke toer! Heb alle klassieke muziek uit Burnout Paradise weten te vinden, maar degene die ik mooi vind zijn allemaal zo kort! Van Bach zit Air on a G string erbij, maar die duurt amper 1 minuut 30! Wat moet ik downloaden om daar de volledige (of iig langere) versie van te hebben? Dan is het vast een suite ofzo, toch?
Suite Bergamasquequote:Zelfde geldt voor Claire de Lune van Debussy, amper 6 minuten. Daar moet toch een uur durend verhaal omheen zitten?
En ook niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nog een keer proberen:
The Verve - Love is Noise
U is geweldig! Dank!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
Ouverture No. 3 in D major, BWV 1068
Suite Bergamasque
Volgens mij bedoel je gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tyr80 het volgende:
Dat 'blabla superstar' gedoe hoef ik er helemaal niet in, weet zeker dat er vroeger toen ID&T radio nog de moeite waard was een versie bestond die veel...chiller was. Bij 1:17 begint 't stukje dat er WEL in moet zitten.
Ik vind het een beetje klinken als Creed:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Het enige wereldbekende oooohh-nummer dat ik ken is deze:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef vaagjezz het volgende:
hoi allemaal,
laatst met uitgaan hoorde ik een of ander liedje zonder tekst waarvan ik dus echt de naam niet zou weten.. het is echt zon 'meejuich' nummertje, dat eerst begint zonder beat, daarna met, een beetje het idee van het ge 'ooohhh' bij melrose, maar dan met veel meer verschillende toonhoogtes. beetje synthesizer achtig. ik hoor hem heel vaak opzich, maar zou niet weten welke het is, iig een vet losgaannummertje, ik denk toch een beetje in de richting van dus melrose-oh, liquido-narcotic etc, dat soort., de muziek van narcotic gemixt met het oohhh...
beetje vaag denk k maar ik hoop dat iemand er iets mee kan... het is toch vrij bekend in de disco's, iedereen blerde mee...![]()
misschien kan iemand me helpe???
Hij doet mij aan 2 mensen denkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
deze?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef mamaan het volgende:
heee allemaal,
ik zoek een spaanstalig house nummer waarin een vrouw meerdere malen een leuk tekstje zingt.
Het melodie gaat zo:
HOUSE NUMMER.wav - 0.60MB
dankje, en tot ziens!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
deze?
is volgens mij een remix, origineel zal ook wel ergens op youtube staan
Hier staat wat info op over het nrquote:
Ook niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij doet mij aan 2 mensen denken
Bob Geldof (Boomtown Rats)
En vooral met die uithalen doet hij me denken aan David Bowie en dan voornamelijk Space Oddity
hm nee dit is hem niet... dat is volgens mij de engelstalige versie van melroseXDquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het enige wereldbekende oooohh-nummer dat ik ken is deze:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef vaagjezz het volgende:
[..]
hm nee dit is hem niet... dat is volgens mij de engelstalige versie van melroseXD
ik zoek eerder iets met een dikke beat eronder, het is iig geen drums en er wordt ook niet gezongen, alleen joelt iedereen mee bij het deuntje, het is beetje apresski achtig (ja soms heb je dat heh)
Ik zou zeggen, zing/neurie het eens en zet het onlinequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef vaagjezz het volgende:
[..]
hm nee dit is hem niet... dat is volgens mij de engelstalige versie van melroseXD
ik zoek eerder iets met een dikke beat eronder, het is iig geen drums en er wordt ook niet gezongen, alleen joelt iedereen mee bij het deuntje, het is beetje apresski achtig (ja soms heb je dat heh)
ik heb het al op me mobile geflotenXDquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:19 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zing/neurie het eens en zet het online
www.zshare.netquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef vaagjezz het volgende:
[..]
ik heb het al op me mobile geflotenXDmaar je kan het niet hier online opzette...:S
iemand een ander idee??
Recording1.amr - 0.03MBquote:
Nee, die had ik ook al gezienquote:
Ik heb het nummer inmiddels gevonden, zeer oud nummer van Bachman Turner Overdrive: Alsnog iedereen bedankt voor het meezoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:18 schreef Xanland het volgende:
Hier denk ik een lastige, ken het nummer bijna niet, heb er alleen nog maar op gespind. Ja, dat fietsgebeuren.
Nu is het een nummer wat wij als ff rust gebruiken (de eerste en de laatste rust), maar een lekker nummer.
Het nummer is niet zo heel bijzonder, maar eigenlijk door het hele nummer door is er een bepaald bass-ritme. Gaat op de achtergrond, maar goed hoorbaar, van: <bass>even alleen zang/muziek<bass><bass>.
Ik hoop dat hij zo een beetje duidelijk is. Heb al in de top40 van deze en vorige week gekeken.
Misschien Madonna's nieuwste nummer: ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekker fout plaatje in de stijl van Luv, Earth & Fire en dergelijken.
Een vrouw zingt iets als A celebration en ook iets met This generation, heel veel meer tekst zit er ook niet in.
Iemand die hem weet??
uuber bekend nummer, misschien dat 1 van dze het is? (gekopiet van een duitse sitequote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tyr80 het volgende:
Nee, het is een veel ouder nummer, jaren '80 of '70 denk ik, beetje glitterend en heerlijk fout.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef Xanland het volgende:
[..]
Misschien Madonna's nieuwste nummer: ?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, het is een veel ouder nummer, jaren '80 of '70 denk ik, beetje glitterend en heerlijk fout.
Het is waarschijnlijk uit de tijd van Luv, Earth & fire en dergelijke groepjes, misschien is het wel van een van deze, maar zelf heb ik het nog niet kunnen vinden.
Van de tekst kan ik alleen iets maken als Heeey lalalala* generation heey lalalala* celebration (of het is enkel het woord celebration, weet het niet precies)
* dat is een andere tekst, maar zo omschreven om een klein idee c te geven
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, het is een veel ouder nummer, jaren '80 of '70 denk ik, beetje glitterend en heerlijk fout.
Het is waarschijnlijk uit de tijd van Luv, Earth & fire en dergelijke groepjes, misschien is het wel van een van deze, maar zelf heb ik het nog niet kunnen vinden.
Van de tekst kan ik alleen iets maken als Heeey lalalala* generation heey lalalala* celebration (of het is enkel het woord celebration, weet het niet precies)
* dat is een andere tekst, maar zo omschreven om een klein idee c te geven
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Gitanki het volgende:
Hartelijk bedankt
Maar het zijn ze helaas niet, het is een sneller (in elk geval iets harder, uitbundiger) nummer, iets als ABBA of Luv - Greatest lover komt meer in de buurt.
zal wel niet maar plaats hem toch ffquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Gitanki het volgende:
Hartelijk bedankt
Maar het zijn ze helaas niet, het is een sneller (in elk geval iets harder, uitbundiger) nummer, iets als ABBA of Luv - Greatest lover komt meer in de buurt.
En het is niet letterlijk "lalala" het is meer iets als "Here is the coming generation" ofzo, maar pin daar niet op vast want ik weet het niet precies.
Ik weet niet of ze deze bedoeldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef kvd het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit muziekje uit komt/hoe het heet/van wie dit is?
Daar kennen wij hem idd ook van, maar we vragen ons af of dat stukje ook een titel heeft, de herinneringen zijn dat dat stukje ook solo ergens voorkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze deze bedoelden
Maar het deuntje(0:16 ) komt er wel in voor
Ook komt dat deuntje in dit nr steeds weer terug
Beide totaal niet, het is zeker geen rock maar disco of iets in die richting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Prixie het volgende:
[..]
zal wel niet maar plaats hem toch ff
Zing/neurie/fluit het dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Beide totaal niet, het is zeker geen rock maar disco of iets in die richting.
Het irritante is dat het wel bekend moet zijn.
Na wat navraag: wat er nog meer in de buurt komt: Modern Talking (Brother Louie), Mel & Kim (Respectable)..
Lekker lastig, I know, ik heb het op een of andere zender als Radio Gelderland of iets in die richting gehoord, maar die hebben geen playlists die je terug kunt kijken van zoveel dagen geleden.
Dat heb ik toch maar gedaan, zal het zo uploadenquote:
Bastian- You've Got My Love?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:47 schreef Bolter het volgende:
Ik zag gister de clip van een electro nummer langskomen die ik al een tijdje niet had gehoord, maar kan niet meer op de naam komen.
In de clip worden de lyrics uitgebeeld op t-shirts, gedragen door wulpse jonge dames die dus welgevallig met hun borsten in beeld staan te dansen.
En bedanktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Bastian- You've Got My Love?
is het misschienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef ChevyVanDude het volgende:
Hoe heet de artiest (en nummer) met het herhaaldelijke terugkomende tekst:
I'm in love with your sister ........
quote:I'm in love with two sisters
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:37 schreef Treezz het volgende:
Hallo..
Een weekje in een huisje gezeten in de ardennen, en daar stond regelmatig de muziekzender op![]()
En daar kwam regelmatig een frans liedje .. en daar werd volgens mij ook turks in gezongen..
Een vrolijk liedje met een aantal mensen die op een rij aan het dansen waren..buiten
en er was ok een beat..
ik weet echt niet meer hoe het heette
Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand? Als het hem niet is anders even op promo's zoeken van sbs6, ze veranderen die muziek steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef valek het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hoort als ze een voorstukje van de serie House laten zien tijdens het een reclameblok. Het is een rustig housenummer zeg maar. Het heeft iets weg van de muziek van Moby.
Wie kan me helpen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Gitanki het volgende:
Beide totaal niet, het is zeker geen rock maar disco of iets in die richting.
Het irritante is dat het wel bekend moet zijn.
Na wat navraag: wat er nog meer in de buurt komt: Modern Talking (Brother Louie), Mel & Kim (Respectable)..
Lekker lastig, I know, ik heb het op een of andere zender als Radio Gelderland of iets in die richting gehoord, maar die hebben geen playlists die je terug kunt kijken van zoveel dagen geleden.
Yep, dit is 'm.quote:
Da's ie nietquote:
Check dezen hier even hier en hier (zoeken op track riverside). Misschien heb je geluk en was het een remix. Anders probeer ff een videotje erbij te zoeken (uitzendingemist?)quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:32 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een electronummer dat ik de laatste tijd wat vaker hoor, voor wie heeft zitten kijken, het werd ook gedraaid tijdens Sidney Samsons set op Solarfestival in de compilatie die net op Ned 3 werd uitgezonden.
Het doet ook wel een beetje aan Riverside denken, voor zover ik weet zitten er geen vocalen in als aanknopingspunt.
Electro dus, riversidestijl, geen vocalen, misschien een productie van Sidney Samson. Help?
Hij zei ook dat het ging om vrij nieuwe nummers. Ik ken het iig niet, maar wellicht moet je hem ff een mailtje sturen via z'n hyves/website ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:07 schreef Molluck het volgende:
Die remixen zijn het niet, daar had ik zelf al naar gezocht, maar ik heb idd een uitzending gevonden:
http://player.omroep.nl/?aflID=9867937
Op 22:42 gaat ie los Ik weet niet of die vocalen "Put your hands in the air" bij dit nummer horen of dat het het vorige nummer is, dat zou het zoeken wel wat makkelijker maken...
Bach's Air.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:32 schreef wwwever het volgende:
Van wie is dit vioolstuk ook alweer:
Was daar een paar dagen geleden en hij speelde het bijna continu. Zit nog steeds in m'n kop...
Sorry voor de nekpijn...
Engelstalig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:19 schreef Gitanki het volgende:
Dat heb ik toch maar gedaan, zal het zo uploaden
Dit dus, hopelijk bruikherkenzaambaar
quote:
http://video.google.nl/videosearch?hl=nl&q=sla%20je%20armen%20om%20me%20heen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv# ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Compass het volgende:
Hallo,
Ik zoek een oud nunmer en t enige stukje tekst dat ik me herinnen is:
sla je armen om me heen...
Het is beetje droevige teksten niet al te snel nummer
Volumia had uit mijn hoofd een liedje met die tekstquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Compass het volgende:
probleem is ik kan ehm daar niet tussen vinden!
of staat hij hier tussenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Compass het volgende:
Hallo,
Jaaaaaaaa, ik heb hem volgens mijquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Wie o wie?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Compass het volgende:
Hallo,
quote:Vraag me niets, zeg me niets, sla je armen om me heen
Het zou iets van Baccara kunnen zijn:quote:
Tja, deze ligt wel heel erg voor de hand, he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Compass het volgende:
Hallo,
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Compass het volgende:
Sorry mensen maar 't zijn ze allemaal niet
't word gezongen door een vrouw en 't nummer komt uit de jaren 80/90 denk ik?
Ik meende eerst altijd dat het van Linda, Roos & Jessica was altans zo klonk de stem volgens mij...
Zing/neurie/fluit het dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Compass het volgende:
Neeah wat stom. dat ik er zelf ook niet op kan komen! haha
ehm...
Ruth Jacott?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef Compass het volgende:
Mn moeder vermoed ook dat het van een ''surinaamse'' zangeres is... maar dat weet ze niet zeker
Klopt wel niet helemaal met de tekst die je gaf ,maar misschien bedoel je deze wel ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef Compass het volgende:
Mn moeder vermoed ook dat het van een ''surinaamse'' zangeres is... maar dat weet ze niet zeker
whoei zelf gevonden \o/quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef powerlite het volgende:
hey, er was weekje of 2 weken geleden op mtv in die show Fur tv zo'n supervet keihard gitaar / metal nummer. het duurde niet zo heel lang, en er werd iets in gezongen van "the devil is a lier" (of is de correcte spelling the devil is a liar ?) en even later "bleeding horror", maar het werd nogal hard geschreeuwd dus ik kan het verkeerd verstaan hebben. via google en youtube kan ik niks vinden. hopelijk jullie wel
OMG, nu heb ik dat (teleurstellende) nummer in mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Klopt wel niet helemaal met de tekst die je gaf ,maar misschien bedoel je deze wel ?
Gokje dus
Dat was Pizeta ft. Reagadelica - Klezmer hoor, althans, die draaide hij ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Juzme het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat heel erg op onderstaand nr lijkt:
Het werd gister op de keiweek in Groningen gedraait door Benny Rodriques. Enige wat ik erbij kan vertellen dat het wat meer 'zigeunerig' klinkt. Iemand die me verder kan helpen met deze summiere hoeveelheid info?!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Juzme het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat heel erg op onderstaand nr lijkt:
Het werd gister op de keiweek in Groningen gedraait door Benny Rodriques. Enige wat ik erbij kan vertellen dat het wat meer 'zigeunerig' klinkt. Iemand die me verder kan helpen met deze summiere hoeveelheid info?!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Juzme het volgende:
hmm, nee het was echt nog iets anders..
Dat is het bijna! Het is idd meer zo deuntjequote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef Juzme het volgende:
[..]
Dat is het bijna! Het is idd meer zo deuntje.. Ik zit gewoon al de hele avond op youtube te zoeken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef Juzme het volgende:
[..]
Dat is het bijna! Het is idd meer zo deuntje.. Ik zit gewoon al de hele avond op youtube te zoeken
?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Juzme het volgende:
hmm, nee het was echt nog iets anders..
Nee tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
OMG, nu heb ik dat (teleurstellende) nummer in mijn hoofd
Nope, Thomas Schumacher komt wel het meest dichtbij nuquote:
Wow dit is ehm! haha blijkbaar toch een hele andere text... foutje bedankt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Klopt wel niet helemaal met de tekst die je gaf ,maar misschien bedoel je deze wel ?
Gokje dus
Iemand?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
Vanaf 0:56
Is dit fraaie stukje muziek speciaal geschreven voor de film of herkent iemand het?
Ik weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Juzme het volgende:
[..]
Nope, Thomas Schumacher komt wel het meest dichtbij nu.. Ik ga het denk ik zelf zo maar opgeven, als iemand nog enig idee heeft dan graag
..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Juzme het volgende:
[..]
Nope, Thomas Schumacher komt wel het meest dichtbij nu.. Ik ga het denk ik zelf zo maar opgeven, als iemand nog enig idee heeft dan graag
..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:21 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek de naam van artiest en nummer van het liedje dat voor de entourage trailer gebruikt wordt:
http://www.comedycentral.nl/tv/programma/129/entourage.html
(even filmpje starten)
Deadmau5 ft. Kaskade - I Rememberquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:22 schreef CybPraetorian het volgende:
dr was gister een clip op TMF Dance, natuurlijk een beetje dance/trance achtig, maar er kwam tijdens de clip (iets met een vrouw die ergens loopt volgens mij) steeds heel kort een britse acteur (ik herkende hem ergens van) er tussendoor spreekt. Hij zegt steeds iets over dat de muziek fantastisch moet zijn, en eet ondertussen iets op. Aan het einde van de video zie je hem eten, met 2 mannen tegenover hem zitten en eet hij door. Ondertussen trekt de camera zich steeds verder terug...
welk liedje is dit?
haha ok, weer wat geleerd!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember
Het is Progressive House btw.
De acteur speelt o.a. in Public Enemies
Ik vind hem zelf instrumentaal mooierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
haha ok, weer wat geleerd!hele relaxende muziek IMHO
![]()
Thx, dat was um inderdaad, TMF Dance lied weer eens geen aftiteling zien
Dat is snelquote:
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
Nu al heel lang zoek ik naar een hardcore nummer.
Het is volgens mij een intro van een CD maar dat weet ik niet zeker.
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...
Iemand?
Ik kan de titel echt nergens vinden...
Nee, is m niet, sorry..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Balkski het volgende:
Ik zoek naar deze track, heb een stream waarin ik 'm hoor opgenomen en geupload:
http://www.megaupload.com/?d=58DNSEN1
Weet iemand welke track dit is?
Ipv te vertellen wat er gezegd wordt, kan je misschien de letterlijke tekst even neerzetten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...
Iemand?
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Anders wel Justice - D.A.N.C.E;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?
Ooit gehoord van Google?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Roobin91 het volgende:
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
Haha nee maakt niet uit, het is meer een deja-vu. Volgens mij is het al de 3e keer dat ik dát nummer als antwoord gafquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen.Sorry, maar toch bedankt!
Maar jij doet het erom, of nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
The gossip-Heavy Crossquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
Sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Maar jij doet het erom, of niet
aangezien ik veel hoor dat t nummer van Evil Activities is heb ik ze maar een mail gestuurd, nu maar afwachten, hehe...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
Iemand?
Heb op google als quote "down down down down down down down down down down down down down" ingetikt, letterlijk... zocht het nummer zelf ook, heb m wel gevonden...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ook terug van vakantie, een nummer gehoord van een tijdje terug, enigste wat ik er nog van weet is het volgende : Dat het een trance/dance nummer was en dat je zo'n beetje alleen maar down down down down down hoort gezongen/gesproken door een vrouw. En dat down down gebeuren heel snel.
utfsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Roobin91 het volgende:
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
En dan andere mensen verwijten dat ze niet even zoeken.quote:
quote:
'scuse me for being helpfullquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan andere mensen verwijten dat ze niet even zoeken.![]()
[..]
Hehe, had hem zelf na een tijdje ook gevonden, bedankt voor het zoeken,,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef BriaNL het volgende:
[..]
Heb op google als quote "down down down down down down down down down down down down down" ingetikt, letterlijk... zocht het nummer zelf ook, heb m wel gevonden...
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen vrouw zingen in dat nummer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe, had hem zelf na een tijdje ook gevonden, bedankt voor het zoeken,,
Agreedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen vrouw zingen in dat nummer?
Klopt maarja met bier op denk je/ hoop je al snel dat dingen een vrouw zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen vrouw zingen in dat nummer?
Hehe, truequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maarja met bier op denk je/ hoop je al snel dat dingen een vrouw zijn.
Uuuhm, dan wil ik niet weten wat voor dates jij mee naar huis neemt....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maarja met bier op denk je/ hoop je al snel dat dingen een vrouw zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:19 schreef Fortitudo het volgende:
liedje op de achtergrond, weten jullie welke het is?
wel een bekende tune volgens mij
deze reactie brengt me bij ander liedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iemand die dat Italiaanse nummer van een aantal jaar geleden nog kent? Zo'n gozer in een talkshow clip. Van 5 jaar geleden ofzo.
ja dat is hemquote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
deze reactie brengt me bij ander lied
ook italiaans volgens mij, alleen dan rustiger a la eros ramazotti of andrea bocelli.
volgens mij ook perdono in het refrein
perdono......te tet te te ete taaaaaaaaa taaaaaaaaaaa
die laatste twee is een verhoogde noot
nee die bedoel ik dus nietquote:
Ah ok, ik zat alleen naar die laatste reactie te kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee die bedoel ik dus niet
die werd op vorige pagina gepost.
ik bedoel iets rustiger
net zoiets als une bella canzone qua zang, dus niet teveel pop
even goed bedankt
?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee die bedoel ik dus niet
die werd op vorige pagina gepost.
ik bedoel iets rustiger
net zoiets als une bella canzone qua zang, dus niet teveel pop
even goed bedankt
nee zijn ze niet die ik zocht, wel mooie nummersquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef Elkafila het volgende:
Ik zoek een liedje van een reclame die op een Nederlandse zender voorbij kwam.
Ik weet niet waar die reclame voor was of hoe die begon, maar hij eindigde met een jonge meid in een mini die naast een ferrari bij de poortjes van een garage uitgang staan. Die chick lacht naar die gast, geeft gas (zoom in op de voetjes die gas geven) en rijdt er vandoor.
Het nummer heeft volgens mij in de top40 gestaan en in het refrijn zit er een zin van: whoooho whohohoho (gezongen door een chich en een gast volgens mij erdoorheen die iets zachter zingt).
Alvast bedankt
Whaaa, dat is hem.quote:
Dat is wel een hele moeilijke. Ik heb de hele nacht voor je gezocht, maar is dit hem misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik zoek het nummer wat door comedy central wordt gebruikt voor het programma Entourage, ik kan de tekst helaas niet goed verstaan, wel gewoon engels
ja, dat is hem HELDquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat is wel een hele moeilijke. Ik heb de hele nacht voor je gezocht, maar is dit hem misschien?
Dit nummer?
Denk dat je deze bedoelt:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee zijn ze niet die ik zocht, wel mooie nummers
ik weet niet of hij wel perdono zegt in refrein, voor hetzelfde geld is het que bono oid. zoiets klinkt het.
het is best wel bekende melodie.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat is wel een hele moeilijke. Ik heb de hele nacht voor je gezocht, maar is dit hem misschien?
Dit nummer?
Je hoeft ook geen fras te kunnen, even in het wikipediastukje de titels lezen en dan luisteren of je iets hoort en dan heb je meteen Ma plus Belle Histoire d'Amour c'est Vousquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
http://www.hetgesprek.nl/archief/2240/
op 36 minuten zit een franse zangeres ( http://en.wikipedia.org/wiki/Monique_Serf ), maar ik ben benieuwd naar het nummer wat ze daar zingt. Iemand een idee. Mijn frans is slecht, dus lyrics intypen lukt niet
haha, had hem net gevonden =)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sander van Doorn & Marco V - What Say?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Fingon het volgende:
Fuckin bekend liedje, ik hoor het overal, maar ik weet alleen maar een stukje van het refrein vaag, en google helpt niet
Refrein: I wanna get you right now, {..............} show me the way, [.....] whisper, chanting in my ears.
[.........] I wanna get you right now.
Ik heb ff voor je gekeken maar de aflevering van vandaag staat er nog niet op .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek een nummer wat vanavond in het programma: Met het mes op tafel kwam.
Het was van een spaanse band, of een band met een spaanse naam.
En er kwamen een aantal nenene's in voor.
Meer weet ik er niet van, iemand?
Dus toch dit nummerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:05 schreef Tamashii het volgende:
Man. Jij bent goed!
Thanks!!!!!!!!!!!!!! :|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef fespo het volgende:
nummer schijnt in de top 40 o.i.d. te staan
je hoort heel goed een drumstel.
titel of groep heten iets met American maar dat kan ik ook verkeerd hebben.
(geen estelle - american boy)
ja dat is hem!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef Boobobob het volgende:
Ik zoek een instrumentaal bekend piano nummer.
Het werd gebruikt in een filmfragment van RTL GP crashes.
Het filmpje daarvan is hier te vinden:
http://www.rtl.nl/compone(...)ashes_17-08-2008.xml
Tijdstip 20 min en 45 seconden, tijdens het commentaar is het op de achtergrond te horen.
Van wie is dit nummer, of wat is de titel.
Alvast bedankt
Deze?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:59 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Geen verstand van klassiek, sorry.
Heb zelf een vraagje, het liedje komt af en toe op 100%NL ofzo en je hebt nog zo'n zender. Maar de tekst is, wat er in voorkomt;
Je zit in een donker hoekje, en het refrein: En ik wil je terug, terug, terug.
Meer weet ik niet.
Thanks alvast.
Dat ik het hoorde dacht ik ook, ik ken het ergens van.. vervolgens pakte ik Shazam derbij, die gaf aan dat het hier om deze ging:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef Boobobob het volgende:
Ik zoek een instrumentaal bekend piano nummer.
Het werd gebruikt in een filmfragment van RTL GP crashes.
Het filmpje daarvan is hier te vinden:
http://www.rtl.nl/compone(...)ashes_17-08-2008.xml
Tijdstip 20 min en 45 seconden, tijdens het commentaar is het op de achtergrond te horen.
Van wie is dit nummer, of wat is de titel.
Alvast bedankt
Dit piano-stuk in ieder geval ja, bedankt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Dat ik het hoorde dacht ik ook, ik ken het ergens van.. vervolgens pakte ik Shazam derbij, die gaf aan dat het hier om deze ging:
vanaf 1:37 begint het piano stukje...
Ik denk echter dat het een sample van een ouder (klassiek?) stuk betreft, ik kan het ook fout hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |