hm nee dit is hem niet... dat is volgens mij de engelstalige versie van melroseXDquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het enige wereldbekende oooohh-nummer dat ik ken is deze:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef vaagjezz het volgende:
[..]
hm nee dit is hem niet... dat is volgens mij de engelstalige versie van melroseXD
ik zoek eerder iets met een dikke beat eronder, het is iig geen drums en er wordt ook niet gezongen, alleen joelt iedereen mee bij het deuntje, het is beetje apresski achtig (ja soms heb je dat heh)
Ik zou zeggen, zing/neurie het eens en zet het onlinequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef vaagjezz het volgende:
[..]
hm nee dit is hem niet... dat is volgens mij de engelstalige versie van melroseXD
ik zoek eerder iets met een dikke beat eronder, het is iig geen drums en er wordt ook niet gezongen, alleen joelt iedereen mee bij het deuntje, het is beetje apresski achtig (ja soms heb je dat heh)
ik heb het al op me mobile geflotenXDquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:19 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zing/neurie het eens en zet het online
www.zshare.netquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef vaagjezz het volgende:
[..]
ik heb het al op me mobile geflotenXDmaar je kan het niet hier online opzette...:S
iemand een ander idee??
Recording1.amr - 0.03MBquote:
Nee, die had ik ook al gezienquote:
Ik heb het nummer inmiddels gevonden, zeer oud nummer van Bachman Turner Overdrive: Alsnog iedereen bedankt voor het meezoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:18 schreef Xanland het volgende:
Hier denk ik een lastige, ken het nummer bijna niet, heb er alleen nog maar op gespind. Ja, dat fietsgebeuren.
Nu is het een nummer wat wij als ff rust gebruiken (de eerste en de laatste rust), maar een lekker nummer.
Het nummer is niet zo heel bijzonder, maar eigenlijk door het hele nummer door is er een bepaald bass-ritme. Gaat op de achtergrond, maar goed hoorbaar, van: <bass>even alleen zang/muziek<bass><bass>.
Ik hoop dat hij zo een beetje duidelijk is. Heb al in de top40 van deze en vorige week gekeken.
Misschien Madonna's nieuwste nummer: ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekker fout plaatje in de stijl van Luv, Earth & Fire en dergelijken.
Een vrouw zingt iets als A celebration en ook iets met This generation, heel veel meer tekst zit er ook niet in.
Iemand die hem weet??
uuber bekend nummer, misschien dat 1 van dze het is? (gekopiet van een duitse sitequote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tyr80 het volgende:
Ik zoek een oudere remix van
Dat 'blabla superstar' gedoe hoef ik er helemaal niet in, weet zeker dat er vroeger toen ID&T radio nog de moeite waard was een versie bestond die veel...chiller was. Bij 1:17 begint 't stukje dat er WEL in moet zitten.
Nee, het is een veel ouder nummer, jaren '80 of '70 denk ik, beetje glitterend en heerlijk fout.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef Xanland het volgende:
[..]
Misschien Madonna's nieuwste nummer: ?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, het is een veel ouder nummer, jaren '80 of '70 denk ik, beetje glitterend en heerlijk fout.
Het is waarschijnlijk uit de tijd van Luv, Earth & fire en dergelijke groepjes, misschien is het wel van een van deze, maar zelf heb ik het nog niet kunnen vinden.
Van de tekst kan ik alleen iets maken als Heeey lalalala* generation heey lalalala* celebration (of het is enkel het woord celebration, weet het niet precies)
* dat is een andere tekst, maar zo omschreven om een klein idee c te geven
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, het is een veel ouder nummer, jaren '80 of '70 denk ik, beetje glitterend en heerlijk fout.
Het is waarschijnlijk uit de tijd van Luv, Earth & fire en dergelijke groepjes, misschien is het wel van een van deze, maar zelf heb ik het nog niet kunnen vinden.
Van de tekst kan ik alleen iets maken als Heeey lalalala* generation heey lalalala* celebration (of het is enkel het woord celebration, weet het niet precies)
* dat is een andere tekst, maar zo omschreven om een klein idee c te geven
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Gitanki het volgende:
Hartelijk bedankt
Maar het zijn ze helaas niet, het is een sneller (in elk geval iets harder, uitbundiger) nummer, iets als ABBA of Luv - Greatest lover komt meer in de buurt.
zal wel niet maar plaats hem toch ffquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Gitanki het volgende:
Hartelijk bedankt
Maar het zijn ze helaas niet, het is een sneller (in elk geval iets harder, uitbundiger) nummer, iets als ABBA of Luv - Greatest lover komt meer in de buurt.
En het is niet letterlijk "lalala" het is meer iets als "Here is the coming generation" ofzo, maar pin daar niet op vast want ik weet het niet precies.
Ik weet niet of ze deze bedoeldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef kvd het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit muziekje uit komt/hoe het heet/van wie dit is?
Daar kennen wij hem idd ook van, maar we vragen ons af of dat stukje ook een titel heeft, de herinneringen zijn dat dat stukje ook solo ergens voorkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze deze bedoelden
Maar het deuntje(0:16 ) komt er wel in voor
Ook komt dat deuntje in dit nr steeds weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |