quote:Op maandag 13 juli 2009 12:10 schreef Cuban-necktie het volgende:
Ook ik zoek een muziektitel
Het wordt gedraaid op de achtergrond, ik vermoed dat het een soundtrack is van een film.
WAARSCHUWING: het is een filmpje dat als schokkend ervaren kan worden.
Het toont een compilatie van een apache die in aanvallen uitvoert.
Weet iemand de titel of componist?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:39 schreef ATKS het volgende:
Hallo beste medemuziekliefhebbers , ik wil graag weten wat de titel is van de volgende houseplaat:
http://media-convert.com/omzetten/?xid=7-vjxfasnu
Alvast bedankt!![]()
ATKS
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Rekkie het volgende:
Zonet hoorde ik op tv een nummer onder een overzicht van RTL.
Het betrof het overzicht van de programmering van de zomer.
Het had veel 'lalalalalala' in zich.
Kan iemand hiermee uit de voeten?
'Origineel':quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Rabrynil het volgende:
Het muziekje op de achtergrond in onderstaand fragment, het is één akkoordje wat ook terugkomt in de Parada de tettas van de Vengaboys. Anyone?
http://rabrynil.novixa.nl/Temp.Fragment.mp3
Thx.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Deze van mij is ook nog openstaand:
http://www.rtl.nl/compone(...)58729.4Me_s1_a46.xml
Ik zoek het nummer wat gedraaid wordt op de achtergrond bij 4ME. Aflevering 46 (10 juli).
Het begint ongeveer bij 1.40 min..
Thanks!
quote:De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet.
Danku, ik had hem gewoon in mijn collectie 2008.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
'Origineel':
Bekendste versie:
Jouw versie:
Hmm, de pagina is gewijzigd, vanochtend werkte die link nog wel. Dit is de nieuwe:quote:
Ik ben ook op zoek naar dat nummer, maar deze is het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:55 schreef Veerboot het volgende:
Dat lalalalala/RTL zomer-liedje is volgens mij:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op de vraag van Rekkie in de eerste post:
Verder MZP
Ben je nu serieus of probeer je de lolbroek uit te hangen?quote:
Vanaf 0:16 begint dat lalala gebeuren van rtl5 (Wie is de chef, HIMYM).quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of probeer je de lolbroek uit te hangen?
Geen dank..quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Danku, ik had hem gewoon in mijn collectie 2008.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:12 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Vanaf 0:20 begint dat lalala gebeuren van rtl5 (Wie is de chef, HIMYM).
Thanks voor de moeite, maar zoals al aangegeven het is hem niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:12 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Vanaf 0:16 begint dat lalala gebeuren van rtl5 (Wie is de chef, HIMYM).
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:45 schreef vosss het volgende:
Ik zoek die megahit van 3FM deze week met dat belgsch vrouwtje.
Hoe heet die?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:45 schreef vosss het volgende:
Ik zoek die megahit van 3FM deze week met dat belgsch vrouwtje.
Hoe heet die?
Never mind...quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Thanks voor de moeite, maar zoals al aangegeven het is hem niet.
Zie de OPquote:
Volgens mij moet het deze zijn :quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:02 schreef satecl het volgende:
Help! ik zoek de plaat die begint bij 2:09:
Ik dacht zelf Adriano Celentano, maar hoe heet de plaat???
Rekkie het nr staat er volgens mij al door Veerboot had het ff opgezocht en blijkt te kloppen of had je deze al gezien?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Thanks voor de moeite, maar zoals al aangegeven het is hem niet.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:55 schreef Veerboot het volgende:
Dat lalalalala/RTL zomer-liedje is volgens mij:
aaargh, weer gehoord, en natuurlijk weer op een moment dat ik niet oplette, dus meer text weet ik niet, maar het heeft zo'n "dreunende" melodie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:51 schreef sexymofo het volgende:
Wellicht wat lastig, maar het is een Nederlandstalig nummer, en ik kan niet op meer tekst komen als:
"die mooie lange blonde, die was echt heel bijzonder" Dit zit gewoon ergens midden in het lied.
Waar, hoe, wat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:29 schreef sexymofo het volgende:
[..]
aaargh, weer gehoord, en natuurlijk weer op een moment dat ik niet oplette, dus meer text weet ik niet, maar het heeft zo'n "dreunende" melodie.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:51 schreef sexymofo het volgende:
Wellicht wat lastig, maar het is een Nederlandstalig nummer, en ik kan niet op meer tekst komen als:
"die mooie lange blonde, die was echt heel bijzonder" Dit zit gewoon ergens midden in het lied.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
Vanaf 0:56
Is dit fraaie stukje muziek speciaal geschreven voor de film of herkent iemand het?
Euhm, ja. Ik ken dat nummer (heb je het zelf wel beluisterd?). 't Is de officiële titelsong van die film. Maarre... Ik hoor dat stukje dat begint om 0:56 nergens terug in het nummer.quote:
Ik hoor het ook niet echt maar misschien is deze wat langzamer ofzow?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Euhm, ja. Ik ken dat nummer (heb je het zelf wel beluisterd?). 't Is de officiële titelsong van die film. Maarre... Ik hoor dat stukje dat begint om 0:56 nergens terug in het nummer.
whahhahahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:56 schreef IQM het volgende:
Dit is 'm gewoon niet.![]()
Toch bedankt voor de moeite!
Geweldig bedankt!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef Prixie het volgende:
[..]
Volgens mij moet het deze zijn :
Michele -Cosa Vuoi Da Me
Haha, thanks!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef Prixie het volgende:
[..]
whahhahaha![]()
![]()
Ik ben al ff verder aan het zoeken voor je whahhaha
http://www.independentfilms.nl/nieuws.html
*Naast de muziek van Novastar zijn in de film een aantal nummers te horen van diverse artiesten met een zeer eigen geluid. Zo passeren nummers van Rufus Wainwright, Zita Swoon New Buffalo en Husky Rescue de revue.*
Heb een paar nummers beluisterd maar ik geef het op![]()
![]()
Niet meer info?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:18 schreef Xanland het volgende:
Hier denk ik een lastige, ken het nummer bijna niet, heb er alleen nog maar op gespind. Ja, dat fietsgebeuren.
Nu is het een nummer wat wij als ff rust gebruiken (de eerste en de laatste rust), maar een lekker nummer.
Het nummer is niet zo heel bijzonder, maar eigenlijk door het hele nummer door is er een bepaald bass-ritme. Gaat op de achtergrond, maar goed hoorbaar, van: <bass>even alleen zang/muziek<bass><bass>.
Ik hoop dat hij zo een beetje duidelijk is. Heb al in de top40 van deze en vorige week gekeken.
Ik hed daar ook op gereageerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef Prixie het volgende:
[..]
Rekkie het nr staat er volgens mij al door Veerboot had het ff opgezocht en blijkt te kloppen of had je deze al gezien?
[..]
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar kan er niet op komenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet niemand dit??? Please??
Het gaat om het nr wat bij 1.40 minuten begint!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet niemand dit??? Please??
Het gaat om het nr wat bij 1.40 minuten begint!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer van DJ Chuckie. Het was vanmiddag rond 15.00 uur op Radio 538, maar ik ben de titel vergeten. Ik vermoed dat het met een M begint en uit één woord bestaat maar dat weet ik niet zeker. Op Limewire kan ik ook niets vinden.
Het nummer is moeilijk te omschrijven, maar lijkt een klein beetje op Svensson & Gielen - Twisted. Ik weet niet of het nummer recent of al iets ouder is.
Iemand?
Yesssss!!!quote:
Moombah:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nope, die is het niet.. Die kende ik al.
Hij speelt maar 3 seconden afquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:56 schreef Booomer het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat ik net op FreshFM hoorde. Ik heb snel een stukje geript, op 0:40 min. is wat spaans gelul te horen.
http://www.megaupload.com/?d=4L6UAUXY
Wie weet welk nummer het is?
Kun je 'm misschien even uploaden bij zippyshare.com, daar kun je 'm meteen beluisteren namelijkquote:
Ik weet alleen dat het nummer erna van Deadmau5 en kaskade is genaamd remember sorry meer niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:56 schreef Booomer het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat ik net op FreshFM hoorde. Ik heb snel een stukje geript, op 0:40 min. is wat spaans gelul te horen.
http://www.megaupload.com/?d=4L6UAUXY
Wie weet welk nummer het is?
Is goed maar dan moet ik hem eerst even naar Mp3 converteren want aac doet het niet bij zippy even wachten.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien even uploaden bij zippyshare.com, daar kun je 'm meteen beluisteren namelijk
Ok.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:00 schreef Dononino het volgende:
[..]
Is goed maar dan moet ik hem eerst even naar Mp3 converteren want aac doet het niet bij zippy even wachten.
Mijn dank is groot, ik heb 'm vaker langs horen komen bij FreshFM, maar weet de titel nietquote:
Toch ineens wel.quote:
"Haus am See" von Peter Fox.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:31 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een vrij rustig / vrolijk nummer waarvan ik alleen weet, dat het mannelijke duitse volcalen heeft.
Volgens mij is het wel een (pupolair) nummer van dit jaar.
Iemand enig idee?
Bijna, het is wel hetzelfde nummer maar een andere remix namelijk deze:quote:
We gokken door:quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Nu is het natuurlijk 3 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Nee helaas, de artiest of naam van het liedje was met Black dacht ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
We gokken door:
Queen - Innuendo ?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Blackviper het volgende:
Heej weet iemand hoe het volgende nummer heet..
Er komt op en gegeven moment
Naa na na na na na nanna
En dan de tekst nothing gonna change (ofzo)
Komt vaak op de radio tegenwoordig..en ook gebruikt op tv.
Vast niet:quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Nu is het natuurlijk 3 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Inderdaad, Nick Drake. Dat idee kreeg ik ook toen ik die reclame voor het eerst zag. Ik vermoed dat het een speciaal voor de reclame gecomponeerd deuntje is, zwaar geïnspireerd door:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand een idee. Het doet me sterk aan het gitaarspel van Nick drakedenken. Maar precies weten doe ik het niet. (mocht et het nieuwe nummer van Marco Borsato zijn, dan respect).
Ook geen Paint It Blackquote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Vast niet:
Rolling Stones - Paint it black?
En zet ook ff in je post welke nummers het NIET zijn.
Queen - Innuendo
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
quote:
Een wilde gok:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Heel stiekem had ik die wel weer verwacht, dit is hem ook niet, maar wel een prachtnummer!quote:
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle? Daar zit in: You know where you are? You're in the jungle baby!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Iemand die toevallig weet welke nummers er rond kwart over 6 vandaag op 3FM zijn gespeeld. Want daar zit een goed nummer bij.
Er zat in de lyrics iets van: do you know where you are
Wie o wie ?
Nummers staan allemaal op de 3FM sitequote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Iemand die toevallig weet welke nummers er rond kwart over 6 vandaag op 3FM zijn gespeeld. Want daar zit een goed nummer bij.
Wie o wie ?
Even voor de duidelijkheidquote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
.. en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo?
Rond die tijd achtereenvolgens:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Wie o wie ?
oohh, opt puntje van mn tong .... ga ik weer de hele dag aan lopen denken, bedanktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
Van 04:05,2 tot 05:26,3 klinkt het muziekje in dit filmpje
TITEL PLOX!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat liedje uit de reclame voor de Renault Megane
Hij doet me heel erg denken aan Gogol Bordello. (Maar dan zou het een bewerking zijn.)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
TITEL PLOX!
Hebbes! - Jonathan Richman - Egyptian Reggaequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
TITEL PLOX!
Iemand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef oinkoink12 het volgende:
Hey,
Ik zoek what I need van Sarah Bettens (er is 1 brakke youtube versie) Iemand enig idee op welk album dit staat, en dit eventueel te downloa... aan te schaffen is.
alvast bedankt
Het is niet Sarah Bettens maar Sarah (de Koster om volledig te zijn, maar haar achternaam gebruikt ze niet als artiest).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Iemand?
Tis de aftiteling van flikken belgië
Volgens mij bedoelt hij niet die, maar:quote:
Volgens mij iets van muzakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Flaccid het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)oer-09-kick-off-2190
3:30, welk droge nummertje is dit?
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Mr_DG het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet??
http://rogier033.hyves.nl/album/42252966/Lloret_2009/Y0iOcHYI/fotos/654350126/0/KfUL/#media_navigator_1=5&media=12.654348203.2Gab&__state__=2
Dat jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij niet die, maar:
The Ceasars - Jerk it Out
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Blackviper het volgende:
Nr van 1 of ander meisje die zingt om haar heen nog een groepje..
Dansje bestaat voor namelijk overal bij klappen..
Komen teksten in voor als what would your/my mother say o o o o
what would you/my father do....
Aan het eind van de clip slaat ze (als laaste beat) een of andere gast waarmee ze nog hebben staan dansen..
24 klinkt crookers achtig, of een remix van bonkers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Bostonian het volgende:
Mensen, welke plaat draait Joost van Bellen in deze BNN compilatie (24e minuut ongeveer)? Enne wat hoor je rond 12/13e minuut?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zoek een liedje (met een harde bass) waarin een man een beetje roept en gilt 'Where are you? Talk to me!' waarna hij samen met het publiek uilengeluiden ( Rookoo koo, hoo hoo) nadoet. Het is een best wel bekend nummer geweest volgens mij.
Geniaalquote:
Ik moet aan deze denken maar het is een gokquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:58 schreef birrrd het volgende:
Zijn er hier DJ Shadow fans of samplekenners?![]()
Ik zoek namelijk het orgineel van de strijkers op 2.30 min.:
In de Gab mix van Midnight in a perfect world begint het ermee:
Ik heb de sample sources van Entroducing al gedownload, maar daar staat ie niet tussen.Ook in deze lijst ontbreekt ie: http://rateyourmusic.com/lists/list_view?list_id=185951&show=50&start=50
Wie o wie weet waar de sample vandaan komt?
24e minuut:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Bostonian het volgende:
Mensen, welke plaat draait Joost van Bellen in deze BNN compilatie (24e minuut ongeveer)? Enne wat hoor je rond 12/13e minuut?
Het lijkt er totaal niet op. Het zijn trouwens alleen gitaren in het nummer van Hendrix, de sample bestaat uit strijkers.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:56 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik moet aan deze denken maar het is een gok
Duizend maal dankquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef Blackviper het volgende:
Nr van 1 of ander meisje die zingt om haar heen nog een groepje..
Dansje bestaat voor namelijk overal bij klappen..
Komen teksten in voor als what would your/my mother say o o o o
what would you/my father do....
Aan het eind van de clip slaat ze (als laaste beat) een of andere gast waarmee ze nog hebben staan dansen..
?quote:
Dat is de 2005 Hoxton Whores Mix, aldus Google.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef dherre65 het volgende:
ik zoek een plaatje wat ik vaak heb gehoord in Lloret afgelopen week (misschien zegt het iemand iets).
het is een of andere remix van jump around van house of pain, en volgens mij is het een soort van mash up met jump van kriss kross. heb al wat gegoogeld maar kan niet echt iets vinden. thx in advance..
Nee, dat is 'm helaas niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef powerlite het volgende:
@oldjeller, franse lounge doet me denken aan carla bruni, via youtube met de titel rolde dit eruit:
thx voor de suggestie, maar ik kan m met geen mogelijkheid ergens vinden dus kan niet bevestigen of het de versie is die ik bedoelquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is de 2005 Hoxton Whores Mix, aldus Google.
Ondanks dat 't ook een lekker nummer is, is 't 'm helaas niet!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Deze
Sambamor - C'est l'amour
jippie dat is hem!quote:
Deze misschienquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ondanks dat 't ook een lekker nummer is, is 't 'm helaas niet!
Inmiddels heb ik het nummer gevonden, het was een aparte remix op de versie van ludvig & stelar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Deze misschien
Marchio Bossa - C'est L'Amour
bob sinclar - lala song?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:48 schreef Svenmaar het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer. Hij is al een tijdje op de radio, en vaak ook![]()
Ik kan alleen maar bedenken dat la la la la la la de lyrics zijn![]()
Word gezongen door een vrouw, geile stem![]()
Tnxinadvance
Ik heb hier het singletje voor me liggen @Kermis FM. Het is Gino Politi & DJ Michiel - Viva la mamma 2009quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Net op KermisFM hoorde ik het nummer 'Viva la Mama'
Schijnbaar een cover van een al wat ouder nummer.
Het schijnt de (wat late) zomerhit van 2009 te worden.
Heeft iemand een idee wie de uitvoerende is?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef HansC het volgende:
Alweer een tijdje zijn een vriend en ik op zoek naar de titel van de uitvoerende en het nummer zelf van een plaat die rond 2000 uitgekomen moet zijn.
In de klip loopt een mooie vrouw door een danceclub. Er liggen wat mensen te relaxen en er lopen er wat rond. De camera loopt achteruit en de vrouw volgt de camera. Het nummer roept (bij ons) het gevoel op van Kristine W .
Meer informatie hebben we niet, dus als iemand bij deze direct weet waar ik het over heb, dan ben je een genie.
Tof om te horenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:43 schreef HansC het volgende:
@Flaccid
Nee, helaas. Zijn het ook niet. Sfeer is donkerder. Nummers zijn leuk, maar te zomers voor wat ik zoek. Het is ook meer trancy geloof ik.
Meedenken wordt echter bijzonder gewaardeerd hier, al is het omdat ik op die manier ook weer leuke nummers langs zie/hoor komen
Mag ik - Dingetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:39 schreef Au3 het volgende:
Ik ben op zoek naar de nederlandse versie van het nummer
"Would you go to bed with me" van de band "Touch and go".
Ik heb het nummer jaren geleden op de radio gehoord. Ik weet jammer genoeg niet meer op welke zender, maar zal 538 of 3fm wel zijn geweest gok ik. Daar heb ik al een keer naartoe gemaild, maar zij weten het niet. Misschien iemand van jullie?? Het is een erg grappige versie!
Superthanx!! Au3
Ja jouw schuld, jij begon er over en ik zit me suf te zoeken! *gekken united*quote:
Kate Ryan - I Surrenderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek een liedje wat afgelopen zaterdag bij het programma BN'ers in het park was bij het deel van Thomas Berge.
Het ging ongeveer zo: Call surrender, call me tender .....
Weet iemand hoe dit liedje heet of van wie het liedje is want ik kan het nergens op internet vinden.
Alvast bedankt!
Groetjes...
Super bedankt!quote:
Ja zoiets dus, maar niet die....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:24 schreef HansC het volgende:
Je hebt het wel makkelijk gemaakt. In de trend van Veldhuis en Kemper?
deze ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:44 schreef secondant het volgende:
Ik zoek een liedje dat de laatste tijd veel op de radio is maar waarvan ik niet weet of ie nieuw is. ik hoorden hem ook in Schotland dus het nummer is idd internationaal.
Er zit een jaartal in namelijk 45 (fourtyfive) refrein is een beetje als lalalalalalalfortyfive lalalalalalafortyfive.
Ik kan hem niet daarop vinden. Stijl is een beetje rock achtig, beetje als Always take the wether with you wat betreft stijl
wie maakt mij gelukkig?
Nederlandse versie:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Orealo het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is? Dan zou ik diegene zeer erkentelijk zijn!
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Ja! Ik zoek iets
Klassiek nummer... in de film Seven, is Morgan Freeman op een gegeven moment in de bibliotheek, en zijn de bewakers aan het pokeren.. 1 van de bewakers zet een muziekstuk aan... hoe heet dat??
Het is een heel bekend stuk, maar ik kan er niet op komen...
Bedankt alvast!!
quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Ja!! Dank jullie wel!!![]()
(ik kwam net zeggen dat ik m toch gevonden had...)
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef PieterBas het volgende:
Gewoon Rutger... (nou ja.. eerder 'speciale' rutger)
Het was maar een droom ofzo..
eerder een nachtmerrie![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:08 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik zoek een nummer wat pas geleden nog een hit was (misschien nog steeds). Maar ik weet de artiest niet.
Tekst: "it's not too late, to change my point of view, but it hurts some time to face the truth"
het is dit nummer inderdaad, maar zijn zij de orginele artiesten?quote:
heb hem: Pennywidse-Bro hymnequote:Op zondag 26 juli 2009 11:18 schreef Bouncer2002 het volgende:
hoe heet het nummer wat ze bij Vitesse draaien na een doelpunt. Ik heb het gisteren horen spelen door een coverband in een soort rock versie. Die versie zoek ik.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij, een moeilijke:
Vanaf 0:16 sec.
Kende het nummer toen dat spel net uit was, en hoorde hem net op een chinese reclame, wil nou wel eens weten hoe dat nummer heet
quote:An oriental remix of the classical music song Pachelbel's Canon. Don't know the name though.
Tja, je hebt gelijk hoor, ik dacht zelf ook, ik ga eens de comments door spitten, en raad eens wat ik vond:quote:
Natuurlijk niet, want daarvoor moet je niet hier zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk hoor, ik dacht zelf ook, ik ga eens de comments door spitten, en raad eens wat ik vond:
Maar die is nergens terug te vinden als mp3'tje
I knowquote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want daarvoor moet je niet hier zijn
Ziggy Stardust feat. Steve Verm - Amillian Lollipopped (bootleg)quote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef tochmaarwel het volgende:
Ik zoek een nummer die wel vaak bij urban/house feestjes wordt gedraaid, alleen doordat ik niet precies weten welk woord er telkens gezegd wordt, heb ik geen idee hoe het nummer heet! Eigenlijk zit er maar 1 woord in wat telkens herhaald wordt (misschien ook wel meerdere woorden/zinnen in de coupletten o.i.d., maar dat heb ik dan nog nooit gehoord).
Iets van;
Amella amella amella amella ame ame amella amella
Haha sorry, beter kan ik het niet uitleggen!
Denk eerder deze:quote:Op maandag 27 juli 2009 11:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ziggy Stardust feat. Steve Verm - Amillian Lollipopped (bootleg)
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nummer in die Indiase sfeer uit ongeveer 2003? Een fragment er van komt voor in Snap - The Power of Bhangra.
Iemand?
Op welke zender komt zulks? Volgens mij komt zulke ongein alleen op TMF en Comedy Central e.d. toch? Of het moet 's nachts overal zijn, geen idee.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Toch nog maar eens het verzoekje:
ik ben op zoek naar de naam van het nummer wat je hoort op de achtergrond van de reclame van de babynaam generator (ja ik weet het, te triest voor woorden). Het nummer komt me zo bekend voor (langzaam met violen) maar ik kom er gewoon niet op. Ik kan de reclame online ook niet vinden, anders had ik wel een link geplaatst. Wie kan ik me helpen?
Je komt het ook tegen op de RTL zenders, en Net 5. Meestal zie ik ze tegen 16.00 uur...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op welke zender komt zulks? Volgens mij komt zulke ongein alleen op TMF en Comedy Central e.d. toch? Of het moet 's nachts overal zijn, geen idee.
nee hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Fiji het volgende:
Misschien vage beschrijving... :p
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Fiji het volgende:
Heb 'm gisteren op MTV gezien. Het is een videoclip waarin een jongetje een vliegtuig aan het maken is en op het einde van de clip dat vliegtuig laat vliegen. En als hij dat vliegtuig aan het maken is komen er op zijn tv verschillende videoclips voor. De eerste keer zie je 4 gasten op een wolk en op t einde van de clip hebben die de nummer 1 plaats.
Misschien vage beschrijving... :p
Bvd
you like to watch? ... watch thisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:48 schreef sexymofo het volgende:
het nummer dat na ~1 minuut ingezet wordt, hoe heet die?
tyquote:
als ik me niet vergis is je gezochte nummer nog niet gevonden, ik moest meteen aan deze denken:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef HansC het volgende:
Alweer een tijdje zijn een vriend en ik op zoek naar de titel van de uitvoerende en het nummer zelf van een plaat die rond 2000 uitgekomen moet zijn.
In de klip loopt een mooie vrouw door een danceclub. Er liggen wat mensen te relaxen en er lopen er wat rond. De camera loopt achteruit en de vrouw volgt de camera. Het nummer roept (bij ons) het gevoel op van Kristine W .
Meer informatie hebben we niet, dus als iemand bij deze direct weet waar ik het over heb, dan ben je een genie.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:55 schreef Camickaeze het volgende:
Goedesmorgens saam!
Ik ben op zoek naar een nummer.. Goh.. En nog mooier, ik heb em zelfs al, maar ik wil even weten wie het is + de evetuele remixer.. Om het jullie makkelijker te maken heb ik een stukje reript uit één of andere set en online geplaatst. Bestand vind je hier.. Onderaan ergens 'Save file to your PC: click here'.. Alvast bedankt!!
EDIT - Extra informatie.. Het gaat om een house/trance-nummer dat in de Serinity-set van Ben Alonzi zit, waarschijnlijk set nummer 011, maar kan geen playlist vinden..
Thnx mede-Grunner!quote:
Bedoel je niet cold play- lovers in Japan ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:55 schreef DaFan het volgende:
Clipje van bandje a la Snow Patrol, zanger heeft alleen een lucifer vast en daar loopt ie mee en shit. Hoorde m vanmiddag, wist de titel en artiest en nu ben ik m kwijt
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Prixie het volgende:
[..]
Bedoel je niet cold play- lovers in Japan ?
Mijn comp doet een beetje raar kan hem niet opzoeken maar misschien bedoel je die wel .
Je ziet hem daar wel met een (volgens mij )lucifer lopen en tekens maken op het scherm .
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:55 schreef DaFan het volgende:
Clipje van bandje a la Snow Patrol, zanger heeft alleen een lucifer vast en daar loopt ie mee en shit. Hoorde m vanmiddag, wist de titel en artiest en nu ben ik m kwijt
de videostill met lucifer leek me eigenlijk wel afdoendequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef donroyco het volgende:
@newbiedoobiedoo
Beter quote je het bericht erbij
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
de videostill met lucifer leek me eigenlijk wel afdoende
Geen dankquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef DaFan het volgende:
Razorlight idd, bedankt voor het meedenken!
Ik hoop nog steeds dat iemand het herkent.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
Vanaf 0:56
Is dit fraaie stukje muziek speciaal geschreven voor de film of herkent iemand het?
Is het niet de instrumentale versie van:quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand het herkent.
Heb ik ook even aan zitten denken, maar het klinkt toch echt anders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is het niet de instrumentale versie van:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef rosjv9 het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van het nummer in het begin van dit filmpje:
bij voorbaat dank! Rogier
Nee dat is hem niet deze kende ik wel.quote:
geen kenner maar is het deze?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef satecl het volgende:
Op radio 538 komt de laatste tij deen cover/remis van 'Night Crawlers - Push The Feeling On'.. Weet iemand misschien hoe die plaat heet?? (denk dat het een makkie is voor de kenners)
Zet dan gelijk het antwoord erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Ireth het volgende:
Wie kent hem nog? Pa en ma gaan een avondje weg, dochterlief is alleen thuis en neemt het ervan. Dansend het hele huis door en ook de tafel terwijl ze een nummer op heeft staan wat ze mee staat te playbacken. Reclame van Echte Chocomel. Wie ow wie weet welk nummer ze draait? Never mind, heb um al
Jawool bedankt!!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Help, ik zoek het nummer van deze video!
http://www.dumpert.nl/med(...)te._danskleuter.html
Kijk eens in je andere topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:38 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek een nummer die ook bij het programma blootgewoon te horen was... als je naar http://www.blootgewoon.kro.nl/ en bij het filmpje naar 29:10 gaat hoor je het. IK MOET WETEN WELKE HET IS!!!
Alvast bedankt
Succesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:38 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek een nummer die ook bij het programma blootgewoon te horen was... als je naar http://www.blootgewoon.kro.nl/ en bij het filmpje naar 29:10 gaat hoor je het. IK MOET WETEN WELKE HET IS!!!
Alvast bedankt
Het is trance.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:59 schreef Disana het volgende:
Ik wil graag weten waar dit stukje
http://www.pown.it/3430?r=1404821
uit komt, en wat voor genre het is.
Techno is (meestal) wat harder en minder melodieus met stringsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus geen techno zoals ik het in mijn sig noem. Dankjewel.
Ah, ik ga mijn sig even veranderen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Techno is (meestal) wat harder en minder melodieus met strings
Nu is het natuurlijk 4 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).quote:Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Een beetje een late reactie, excuses. Maar echt superbedankt voor deze info!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hier het singletje voor me liggen @Kermis FM. Het is Gino Politi & DJ Michiel - Viva la mamma 2009
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk 4 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Soundgarden-Black Hole Sun
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Nirvana-Smells Like Teen Spirit
Deze zijn het NIET!
Hump de bump ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef Fiji het volgende:
Hoe heet die clip van de Red Hot Chili Peppers wat begint met een bbq en als hun gaan spelen gaat iedereen weg bij die bbq en gaan ze naar de RHCP kijken?
:$
http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_Planesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:01 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een remix of mashup van Paper Planes. Ik weet dat die er een heleboel zijn, maar hier is ook in de vocalen geknipt.
"People are just people, why can't you see. M.I.A. is gonna take your money"
Verder komen er uiteraard regelmatig pistoolschoten in voor, meer kan ik er niet van zeggen, hoop dat het iemand bekend voorkomt...
Dit bedoel je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zou ook graag willen weten waar het fragment uit komt. Jij weet het zeker ook niet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:01 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een remix of mashup van Paper Planes. Ik weet dat die er een heleboel zijn, maar hier is ook in de vocalen geknipt.
"People are just people, why can't you see. M.I.A. is gonna take your money"
Verder komen er uiteraard regelmatig pistoolschoten in voor, meer kan ik er niet van zeggen, hoop dat het iemand bekend voorkomt...
er staat 'Mike Koglin mix' achter, dus wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef iBolt het volgende:
Een vraagje...
Kirsty Hawkshaw - Fine Day
Is dit nou het orgineel of toch een remix???
Want als ik op orgineel zoek kom ik bij deze...
Dus Opus III - It's a fine day.quote:Tijdens een rave-feest in 1991 werd ze gespot door de producenten Ian Munro, Kevin Dobbs en Nigel Walton (toentertijd bekend als A.S.K.). Door deze ontmoeting vormden zij met Hawkshaw de danceact Opus III. Hun eerste single It's A Fine Day, van hun debuutalbum Mind Fruit, werd een internationale hit.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een nummer waarin frans word gezongen. Het is een elektro/dance/trance nummer of iig daar in de buurt.Het heeft ook een videoclip waar een aantal grote letters in voorkomen. Er word ook hetzelfde in gedanst zoals in deze clip
Zo ongeveer weet ik wel de naam en het is denk ik Jelle maar toch kan ik het niet vinden.
alvast bedankt!
Oh wow, wat knap. Hartstikke bedankt!quote:
Ok maar bij het orgineel heet de actrice ook Kirsty Hawkshaw? Ik kan namelijk nergens het liedje vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef stijn_ het volgende:
[..]
er staat 'Mike Koglin mix' achter, dus wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |