thx voor de suggestie, maar ik kan m met geen mogelijkheid ergens vinden dus kan niet bevestigen of het de versie is die ik bedoelquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is de 2005 Hoxton Whores Mix, aldus Google.
Ondanks dat 't ook een lekker nummer is, is 't 'm helaas niet!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Deze
Sambamor - C'est l'amour
jippie dat is hem!quote:
Deze misschienquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ondanks dat 't ook een lekker nummer is, is 't 'm helaas niet!
Inmiddels heb ik het nummer gevonden, het was een aparte remix op de versie van ludvig & stelar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Deze misschien
Marchio Bossa - C'est L'Amour
bob sinclar - lala song?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:48 schreef Svenmaar het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer. Hij is al een tijdje op de radio, en vaak ook![]()
Ik kan alleen maar bedenken dat la la la la la la de lyrics zijn![]()
Word gezongen door een vrouw, geile stem![]()
Tnxinadvance
Ik heb hier het singletje voor me liggen @Kermis FM. Het is Gino Politi & DJ Michiel - Viva la mamma 2009quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Net op KermisFM hoorde ik het nummer 'Viva la Mama'
Schijnbaar een cover van een al wat ouder nummer.
Het schijnt de (wat late) zomerhit van 2009 te worden.
Heeft iemand een idee wie de uitvoerende is?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef HansC het volgende:
Alweer een tijdje zijn een vriend en ik op zoek naar de titel van de uitvoerende en het nummer zelf van een plaat die rond 2000 uitgekomen moet zijn.
In de klip loopt een mooie vrouw door een danceclub. Er liggen wat mensen te relaxen en er lopen er wat rond. De camera loopt achteruit en de vrouw volgt de camera. Het nummer roept (bij ons) het gevoel op van Kristine W .
Meer informatie hebben we niet, dus als iemand bij deze direct weet waar ik het over heb, dan ben je een genie.
Tof om te horenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:43 schreef HansC het volgende:
@Flaccid
Nee, helaas. Zijn het ook niet. Sfeer is donkerder. Nummers zijn leuk, maar te zomers voor wat ik zoek. Het is ook meer trancy geloof ik.
Meedenken wordt echter bijzonder gewaardeerd hier, al is het omdat ik op die manier ook weer leuke nummers langs zie/hoor komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |