Ook geen Paint It Blackquote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Vast niet:
Rolling Stones - Paint it black?
En zet ook ff in je post welke nummers het NIET zijn.
Queen - Innuendo
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
quote:
Een wilde gok:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Heel stiekem had ik die wel weer verwacht, dit is hem ook niet, maar wel een prachtnummer!quote:
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle? Daar zit in: You know where you are? You're in the jungle baby!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Iemand die toevallig weet welke nummers er rond kwart over 6 vandaag op 3FM zijn gespeeld. Want daar zit een goed nummer bij.
Er zat in de lyrics iets van: do you know where you are
Wie o wie ?
Nummers staan allemaal op de 3FM sitequote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Iemand die toevallig weet welke nummers er rond kwart over 6 vandaag op 3FM zijn gespeeld. Want daar zit een goed nummer bij.
Wie o wie ?
Even voor de duidelijkheidquote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
.. en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo?
Rond die tijd achtereenvolgens:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Wie o wie ?
oohh, opt puntje van mn tong .... ga ik weer de hele dag aan lopen denken, bedanktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
Van 04:05,2 tot 05:26,3 klinkt het muziekje in dit filmpje
TITEL PLOX!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat liedje uit de reclame voor de Renault Megane
Hij doet me heel erg denken aan Gogol Bordello. (Maar dan zou het een bewerking zijn.)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
TITEL PLOX!
Hebbes! - Jonathan Richman - Egyptian Reggaequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
TITEL PLOX!
Iemand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef oinkoink12 het volgende:
Hey,
Ik zoek what I need van Sarah Bettens (er is 1 brakke youtube versie) Iemand enig idee op welk album dit staat, en dit eventueel te downloa... aan te schaffen is.
alvast bedankt
Het is niet Sarah Bettens maar Sarah (de Koster om volledig te zijn, maar haar achternaam gebruikt ze niet als artiest).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Iemand?
Tis de aftiteling van flikken belgië
Volgens mij bedoelt hij niet die, maar:quote:
Volgens mij iets van muzakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Flaccid het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)oer-09-kick-off-2190
3:30, welk droge nummertje is dit?
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Mr_DG het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet??
http://rogier033.hyves.nl/album/42252966/Lloret_2009/Y0iOcHYI/fotos/654350126/0/KfUL/#media_navigator_1=5&media=12.654348203.2Gab&__state__=2
Dat jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij niet die, maar:
The Ceasars - Jerk it Out
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Blackviper het volgende:
Nr van 1 of ander meisje die zingt om haar heen nog een groepje..
Dansje bestaat voor namelijk overal bij klappen..
Komen teksten in voor als what would your/my mother say o o o o
what would you/my father do....
Aan het eind van de clip slaat ze (als laaste beat) een of andere gast waarmee ze nog hebben staan dansen..
24 klinkt crookers achtig, of een remix van bonkers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Bostonian het volgende:
Mensen, welke plaat draait Joost van Bellen in deze BNN compilatie (24e minuut ongeveer)? Enne wat hoor je rond 12/13e minuut?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zoek een liedje (met een harde bass) waarin een man een beetje roept en gilt 'Where are you? Talk to me!' waarna hij samen met het publiek uilengeluiden ( Rookoo koo, hoo hoo) nadoet. Het is een best wel bekend nummer geweest volgens mij.
Geniaalquote:
Ik moet aan deze denken maar het is een gokquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:58 schreef birrrd het volgende:
Zijn er hier DJ Shadow fans of samplekenners?![]()
Ik zoek namelijk het orgineel van de strijkers op 2.30 min.:
In de Gab mix van Midnight in a perfect world begint het ermee:
Ik heb de sample sources van Entroducing al gedownload, maar daar staat ie niet tussen.Ook in deze lijst ontbreekt ie: http://rateyourmusic.com/lists/list_view?list_id=185951&show=50&start=50
Wie o wie weet waar de sample vandaan komt?
24e minuut:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Bostonian het volgende:
Mensen, welke plaat draait Joost van Bellen in deze BNN compilatie (24e minuut ongeveer)? Enne wat hoor je rond 12/13e minuut?
Het lijkt er totaal niet op. Het zijn trouwens alleen gitaren in het nummer van Hendrix, de sample bestaat uit strijkers.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:56 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik moet aan deze denken maar het is een gok
Duizend maal dankquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef Blackviper het volgende:
Nr van 1 of ander meisje die zingt om haar heen nog een groepje..
Dansje bestaat voor namelijk overal bij klappen..
Komen teksten in voor als what would your/my mother say o o o o
what would you/my father do....
Aan het eind van de clip slaat ze (als laaste beat) een of andere gast waarmee ze nog hebben staan dansen..
?quote:
Dat is de 2005 Hoxton Whores Mix, aldus Google.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef dherre65 het volgende:
ik zoek een plaatje wat ik vaak heb gehoord in Lloret afgelopen week (misschien zegt het iemand iets).
het is een of andere remix van jump around van house of pain, en volgens mij is het een soort van mash up met jump van kriss kross. heb al wat gegoogeld maar kan niet echt iets vinden. thx in advance..
Nee, dat is 'm helaas niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef powerlite het volgende:
@oldjeller, franse lounge doet me denken aan carla bruni, via youtube met de titel rolde dit eruit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |