enige echte die nog openstond zover ik zo snel kon zien en zulksquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Bindy het volgende:
Hoi, ik ben Bindy en ben op zoek naar een instrumenteel, electronisch nummer, theme van de 70s of 80s in de lijn van Jarre of Tangerine Dream.
Ik hoorde dit als kind zijnde en dit nummer is blijven hangen. Ik heb een keyboard geleend en heb er een simpele versie van gemaakt. Ik heb geen professioneel materiaal waardoor het voorbeeld van mindere kwaliteit is. Ik vraag me af of iemand de naam of de theme en de artiest of band weet. Let met name op de melodie.
Hier is de link van het voorbeeld:
http://www.imeem.com/people/hQANhPP/music/9331vS4R/unknown/
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Gr. Bindy.
zie mijn muckpost daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:17 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat Bindy er nu helemaal niks meer van snapt.![]()
Plaatst ze haar vraag eindelijk in het goeie topic, is het meteen op slot
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
So hey! Na een uur en 10 minuten is het dan toch eindelijk gelukt!
Ik was al aan het wachten wanneer je het hier zou vragen, want ik weet van wie dat nummer is en hoe het heet.
Alleen duurde het zolang dat ik het inmiddels weer vergeten ben, dus ik kan je niet helpen
Als het me nog te binnen schiet laat ik het wel weten
ik weet dat ie moeilijk is maar echt niemand ? zoveel videoclips met kale zwarte vrouwen zullen er toch niet zijn ?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:04 schreef hellbound het volgende:
Ik zoek een liedje maar kan me alleen maar een paar dingen van de videoclip herinneren, in de videoclip staan een 8 of 10 tal vrouwen te dansen in een kamer in gewone kledij, en krijgen dan jurkjes om in te dansen, en er danst ook een kale zwarte vrouw bij .... iemand ?
Iets van Skin (Skunk Anansie) ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:00 schreef hellbound het volgende:
... zoveel videoclips met kale zwarte vrouwen zullen er toch niet zijn ?
Waarschijnlijk is het stuk niet opnieuw door haar gezongen maar gewoon een 'acapella' gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:07 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ok maar bij het orgineel heet de actrice ook Kirsty Hawkshaw? Ik kan namelijk nergens het liedje vinden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoorde net een rap nummer in de film office space op Rtl5 waar ze een printer in mekaar ramde op een rap nummer met iets van ''die motherfucker die'' iemand enig idee?
gaaf nummer maar neequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoorde net een rap nummer in de film office space op Rtl5 waar ze een printer in mekaar ramde op een rap nummer met iets van ''die motherfucker die'' iemand enig idee?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gaaf nummer maar nee
hier is het nummer in te horen
quote:
Geen dankquote:
quote:Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
help, ik zoek... dat liedje wat hoord bij die ene clip waar 2 jongens lopen en de ontwerpjes op hun t-shirt steeds veranderen.
(bericht komt uit 'help ik zoek... 267 of 268')quote:"ik zoek overigens ook een nummer.. echt heel irritant dat ik er niet op kan komen. In de clip allemaal vrouwen in een gymzaaltje die workouts doen in strakke balletpakjes. Zomerhitje als ik het goed heb, beetje in de stijl van mymymy ofzo... Kan me ook een bepaalde blauwe achtergrond herinneren"
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw housenummer. Opvallend aan dit nummer is, dat het een aanstekend deuntje heeft dat met een HOBO gespeeld lijkt. Toen het nummer werd gedraaid, begon iedereen te juichen, dus het zal inmiddels wel enige bekendheid hebben verworven.
Wie o wie?
Nee, dit is meer een soort hoge fluit, het was echt een laag, laag hobo geluidquote:
Heb je geen voorbeeld van hoe een hobo klinkt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een soort hoge fluit, het was echt een laag, laag hobo geluid
Toch bedankt...
Misschien kan iemand anders helpen (of jij;))
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds naar mijn liedje:
[..]
Nu is het natuurlijk 5 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Soundgarden-Black Hole Sun
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Nirvana-Smells Like Teen Spirit
Black-Wonderful Life
Deze zijn het NIET!
Wie hem vind, is mijn held.![]()
Klinkt als een verkouden snaterende eend.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je geen voorbeeld van hoe een hobo klinkt? ? Op YouTube vind ik geen geluid ?
Ik weet welke je bedoelt (denk ik), maar de titel schiet me ff niet te binnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een soort hoge fluit, het was echt een laag, laag hobo geluid
Toch bedankt...
Misschien kan iemand anders helpen (of jij;))
De Youtube die je stuurde is hem helaas ook niet, wellicht kom je nog op die ene die je in je hoofd had?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt (denk ik), maar de titel schiet me ff niet te binnen
-edit- Niet welke ik in mn hoofd heb, maar je weet nooit (en anders is het gewoon een puicke plaat als bonus)
?
Oei nee, maar in bovenstaand Youtube filmpje die bovestaand gebruiker mij tipte, klinkt ook een hobo (zoals ik het bedoelde)quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je geen voorbeeld van hoe een hobo klinkt?Op YouTube vind ik geen geluid
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw housenummer. Opvallend aan dit nummer is, dat het een aanstekend deuntje heeft dat met een HOBO gespeeld lijkt. Toen het nummer werd gedraaid, begon iedereen te juichen, dus het zal inmiddels wel enige bekendheid hebben verworven.
Wie o wie?
Deze verwachtte ik al, maar neequote:
Alexander Rybak-Fairytale.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef TheShadow het volgende:
Zoek het nummer wat begint op 35:29 in de laatste aflevering van "Baby te huur":
http://player.omroep.nl/?aflID=9843896
Schrik niet van de eerste beelden
Thxquote:
Omdat je het over een hobo hebt, moet ik denken aan:quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Wie o wie?
Nee, het was echt rauwe housequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Omdat je het over een hobo hebt, moet ik denken aan:
Geen housenummer, maar op YouTube vind ik wel remixen als:
Zal wel niet, maar het is een poging waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |