"Haus am See" von Peter Fox.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:31 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een vrij rustig / vrolijk nummer waarvan ik alleen weet, dat het mannelijke duitse volcalen heeft.
Volgens mij is het wel een (pupolair) nummer van dit jaar.
Iemand enig idee?
Bijna, het is wel hetzelfde nummer maar een andere remix namelijk deze:quote:
We gokken door:quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Nu is het natuurlijk 3 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Nee helaas, de artiest of naam van het liedje was met Black dacht ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
We gokken door:
Queen - Innuendo ?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Blackviper het volgende:
Heej weet iemand hoe het volgende nummer heet..
Er komt op en gegeven moment
Naa na na na na na nanna
En dan de tekst nothing gonna change (ofzo)
Komt vaak op de radio tegenwoordig..en ook gebruikt op tv.
Vast niet:quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Nu is het natuurlijk 3 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Inderdaad, Nick Drake. Dat idee kreeg ik ook toen ik die reclame voor het eerst zag. Ik vermoed dat het een speciaal voor de reclame gecomponeerd deuntje is, zwaar geïnspireerd door:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand een idee. Het doet me sterk aan het gitaarspel van Nick drakedenken. Maar precies weten doe ik het niet. (mocht et het nieuwe nummer van Marco Borsato zijn, dan respect).
Ook geen Paint It Blackquote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Vast niet:
Rolling Stones - Paint it black?
En zet ook ff in je post welke nummers het NIET zijn.
Queen - Innuendo
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
quote:
Een wilde gok:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Heel stiekem had ik die wel weer verwacht, dit is hem ook niet, maar wel een prachtnummer!quote:
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle? Daar zit in: You know where you are? You're in the jungle baby!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Iemand die toevallig weet welke nummers er rond kwart over 6 vandaag op 3FM zijn gespeeld. Want daar zit een goed nummer bij.
Er zat in de lyrics iets van: do you know where you are
Wie o wie ?
Nummers staan allemaal op de 3FM sitequote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Iemand die toevallig weet welke nummers er rond kwart over 6 vandaag op 3FM zijn gespeeld. Want daar zit een goed nummer bij.
Wie o wie ?
Even voor de duidelijkheidquote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
.. en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo?
Rond die tijd achtereenvolgens:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Xanland het volgende:
Wie o wie ?
oohh, opt puntje van mn tong .... ga ik weer de hele dag aan lopen denken, bedanktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
Van 04:05,2 tot 05:26,3 klinkt het muziekje in dit filmpje
TITEL PLOX!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat liedje uit de reclame voor de Renault Megane
Hij doet me heel erg denken aan Gogol Bordello. (Maar dan zou het een bewerking zijn.)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
TITEL PLOX!
Hebbes! - Jonathan Richman - Egyptian Reggaequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef bozmeister het volgende:
TITEL PLOX!
Iemand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef oinkoink12 het volgende:
Hey,
Ik zoek what I need van Sarah Bettens (er is 1 brakke youtube versie) Iemand enig idee op welk album dit staat, en dit eventueel te downloa... aan te schaffen is.
alvast bedankt
Het is niet Sarah Bettens maar Sarah (de Koster om volledig te zijn, maar haar achternaam gebruikt ze niet als artiest).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Iemand?
Tis de aftiteling van flikken belgië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |