R.E.M.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zijn ze ook allemaal niet. Straks word ik krankzinnig opgenomen in een inrichting omdat ik er niet achter kan komen.
Ow.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij is deze versie gewoon de versie die door ID&T radio gedraaid werd, dat 'Rock now superstar' zat er destijds ook al in.
Ouverture No. 3 in D major, BWV 1068quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ow.Ok dan...
Dan gaan we op de klassieke toer! Heb alle klassieke muziek uit Burnout Paradise weten te vinden, maar degene die ik mooi vind zijn allemaal zo kort! Van Bach zit Air on a G string erbij, maar die duurt amper 1 minuut 30! Wat moet ik downloaden om daar de volledige (of iig langere) versie van te hebben? Dan is het vast een suite ofzo, toch?
Suite Bergamasquequote:Zelfde geldt voor Claire de Lune van Debussy, amper 6 minuten. Daar moet toch een uur durend verhaal omheen zitten?
En ook niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nog een keer proberen:
The Verve - Love is Noise
U is geweldig! Dank!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
Ouverture No. 3 in D major, BWV 1068
Suite Bergamasque
Volgens mij bedoel je gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tyr80 het volgende:
Ik zoek een oudere remix van
Dat 'blabla superstar' gedoe hoef ik er helemaal niet in, weet zeker dat er vroeger toen ID&T radio nog de moeite waard was een versie bestond die veel...chiller was. Bij 1:17 begint 't stukje dat er WEL in moet zitten.
Ik vind het een beetje klinken als Creed:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zoek geen nummer maar wel een artiest. Ik ben Tim Minchinaan het luisteren en hij heeft een nummer waarin hij een stem op zet die lijkt op de stem van een bekende zanger maar ik kan niet op de naam van die man komen en dat maakt me gek!
Het nummer begint op 1.44, het bewuste stukje op 3.13 en dan met name de uithalen op 3.15 en 3.22. Het doet me wat denken aan de zanger van Live maar die bedoel ik niet.![]()
Het enige wereldbekende oooohh-nummer dat ik ken is deze:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef vaagjezz het volgende:
hoi allemaal,
laatst met uitgaan hoorde ik een of ander liedje zonder tekst waarvan ik dus echt de naam niet zou weten.. het is echt zon 'meejuich' nummertje, dat eerst begint zonder beat, daarna met, een beetje het idee van het ge 'ooohhh' bij melrose, maar dan met veel meer verschillende toonhoogtes. beetje synthesizer achtig. ik hoor hem heel vaak opzich, maar zou niet weten welke het is, iig een vet losgaannummertje, ik denk toch een beetje in de richting van dus melrose-oh, liquido-narcotic etc, dat soort., de muziek van narcotic gemixt met het oohhh...
beetje vaag denk k maar ik hoop dat iemand er iets mee kan... het is toch vrij bekend in de disco's, iedereen blerde mee...![]()
misschien kan iemand me helpe???
Hij doet mij aan 2 mensen denkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zoek geen nummer maar wel een artiest. Ik ben Tim Minchinaan het luisteren en hij heeft een nummer waarin hij een stem op zet die lijkt op de stem van een bekende zanger maar ik kan niet op de naam van die man komen en dat maakt me gek!
Het nummer begint op 1.44, het bewuste stukje op 3.13 en dan met name de uithalen op 3.15 en 3.22. Het doet me wat denken aan de zanger van Live maar die bedoel ik niet.![]()
deze?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef mamaan het volgende:
heee allemaal,
ik zoek een spaanstalig house nummer waarin een vrouw meerdere malen een leuk tekstje zingt.
Het melodie gaat zo:
HOUSE NUMMER.wav - 0.60MB
dankje, en tot ziens!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
deze?
is volgens mij een remix, origineel zal ook wel ergens op youtube staan
Hier staat wat info op over het nrquote:
Ook niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij doet mij aan 2 mensen denken
Bob Geldof (Boomtown Rats)
En vooral met die uithalen doet hij me denken aan David Bowie en dan voornamelijk Space Oddity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |