abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:18:55 #51
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71593510
Ik zoek ook nog steeds naar mijn liedje:
quote:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...

Even om te melden: Ik luisterde op 2 juli naar Maat in de Middag, en toen kwam dat liedje voobij, het begint eerst met een Synthesizer, en dan kwam de drums erbij, en toen de zang, maar toen was de Synthesizer even weg, en ging de drums heel zacht slaan en de zanger begon te zingen, toen zong ie oh, oh, oh ofzo, en toen kwam dat deuntje van de Synthesizer even, zang al gestopt, en dan komt het echt keihard met gitaar dacht ik en de zanger zingt het refrein.

Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).

Soundgarden-Black Hole Sun
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Nirvana-Smells Like Teen Spirit
Black-Wonderful Life

Deze zijn het NIET!

Hopelijk vind iemand hem nog voor Vrijdag.
pi_71593673
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]

Even om te melden: Ik luisterde op 2 juli naar Maat in de Middag, en toen kwam dat liedje voobij, het begint eerst met een Synthesizer, en dan kwam de drums erbij, en toen de zang, maar toen was de Synthesizer even weg, en ging de drums heel zacht slaan en de zanger begon te zingen, toen zong ie oh, oh, oh ofzo, en toen kwam dat deuntje van de Synthesizer even, zang al gestopt, en dan komt het echt keihard met gitaar dacht ik en de zanger zingt het refrein.

Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).

Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life

Deze zijn het NIET!

vent, loop niet zo te spammen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:27:19 #53
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71593772
Kut, merk net pas dat mijn post er nog stond, zag hem net niet meer.
pi_71593782
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoi mensen,

Ik zoek een plaat waarin het volgende stukje tekst voorkomt: "be with you all night". Ook wordt er geloof ik "let`s make it happen" en "shake it" in gezongen, helaas heb ik niet de hele teksten kunnen verstaan. Kenmerkend voor het lied is een man die er constant iets in de zin van "parabam!" doorheen gooit.

Misschien helpt dit ook nog: het lied hoorde ik iets voor 15.00 uur vandaag in de middag op de radio, helaas weet ik niet welke zender dit was.

Alvast bedankt.
De plaat is nu op TMF en het is dus The Sunclub - Te Te (Shake That Heaven)

Toch bedankt voor het meedenken.
Tok.
pi_71594030
quote:
[..]

Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life

Deze zijn het NIET!

Vraag me niet waarom, maar ik heb ineens In the air tonight van Phil Collins in mn hoofd.....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:35:52 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71594077
Dat is hem helaas ook niet.
pi_71594226
dat dacht ik al...ben inmiddels wel super benieuwd welk nummer het wel is, heb je ze misschien al eens gemaild of ze een playlist voor je hebben?
pi_71594273
David Bowie - Changes

dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:47:29 #59
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71594419
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef kvd het volgende:
dat dacht ik al...ben inmiddels wel super benieuwd welk nummer het wel is, heb je ze misschien al eens gemaild of ze een playlist voor je hebben?
Tja, wat dacht je van mij dan? Gemaild had ik al eens gedaan, maar toen had ik mijn e-mail fout ingevoerd volgens mij maar ik heb net weer gemaild. Krijg ik snel antwoord dan of?

En Changes is het ook niet.
pi_71600873
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Tja, wat dacht je van mij dan? Gemaild had ik al eens gedaan, maar toen had ik mijn e-mail fout ingevoerd volgens mij maar ik heb net weer gemaild. Krijg ik snel antwoord dan of?

En Changes is het ook niet.
geen idee, ik heb het nog nooit gedaan, zag alleen op de site staan dat je kan mailen, vandaar dat ik het me afvraag...we wachten in spanning af
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:54:03 #61
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71601341
quote:
[..]

Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life

Deze zijn het NIET!

the pixies- hey ?
pi_71606224
Ik zoek nummers over amerika.
Zo mogen zowel negatief als positief zijn.
Ik heb inmiddels een korte lijst:

1. Rammstein - Amerika
2. Greenday - American Idiot
3. Razorlight - America
4. The Beach Boys - Surfin 'USA
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:25:17 #64
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_71616846
Ben opzoek naar het nummer van deze video: http://www.dumpert.nl/med(...)ki_on_kiteloops.html

iemand?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:37:16 #65
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71617168
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef CheizXL het volgende:
Ik zoek nummers over amerika.
Doe maar hier --> Liedjes over Amerika/New York
Wat je vindt, ...
pi_71618852
Ik zoek een liedje dat ik op vakantie heb gehoord
het is een heel zomers liedje
en gaat ongeveer zo

banane hooo banane whooaaa, en dan een zinnetje erachteraan
maar ze zingen geen banane
dus daarom kan ik het niet op google vinden xD
alvast bedankt =)
s
pi_71624007
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

the pixies- hey ?
Dankje! . Dat was hem.
wie de lip niet eert is de wiggah niet weert
pi_71624071
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:37 schreef Chipszakje het volgende:
en gaat ongeveer zo

alvast bedankt =)
Wilde gok:
pi_71624697
quote:
en gaat ongeveer zo

alvast bedankt =)
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_71626508
Ik zoek een nummer dat ik gisteren op 3fm hoorde rond 16.50, een vrouw die iets zingt van:

Bad, feeling so bad, bad bad bad

Stijl is a la Duffy,

heb 'm gezocht op 3fm.nl maar daar staat ie niet bij in de playlist rond die tijd....

alvast bedankt!
Chill
pi_71627315
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:19 schreef Stinus het volgende:

[..]

haha daar zat ik ook aan te denken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:56:41 #72
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_71628547
"gaast hang je jas op. "
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:10:43 #73
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71628916
quote:
en gaat ongeveer zo

alvast bedankt =)
?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_71629663
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef cafca het volgende:

[..]

Wilde gok:

Jaaaa dat is hem!
Bedankt =)
s
pi_71633459
Hallo mijn goede vrienden van Fok!

Ik ben opzoek naar soort muziek kunnen jullie mij wat artiesten/nummers aanraden,

Alvast bedankt!

L2S

PS: Ongeveer vanaf 0:25 begint de muziek
pi_71634347
Wie weet of er een karaoke/instrumentale versie bestaat van "Brabant" van Guus Meeuwis. Wil deze graag hebben voor een bruiloft maar hij lijkt niet te bestaan. Uiteraard ben ik bereid het nummer te kopen via een legale downloadsite.
pi_71634486
Ik zoek de songnaam en het artiest van dit nummer:
Children of the night. What music they make.
pi_71637902
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zoek de songnaam en het artiest van dit nummer:

Volgens statistieken en gegevens is het Musicshake - Being a soldier....en als ik verder zoek, is het hem ook (soms moet je even de comments lezen, dan kom je er vanzelf wel achter):
http://eng.musicshake.com/Listen/Song/SongContent/?ORDERBY=NEW&PURPOSE_NUM=10&INTERVAL=180&PAGE=5&CONTEST_NUM=36250
pi_71638276
Dus dat is een zelfgemaakte track?
Children of the night. What music they make.
pi_71638423
Ik heb geen idee, dit is wat ik tegenkom

EDIT: het schijnt van een soundtrack te komen, alleen geen idee van welke
pi_71640809
Ik zoek een nieuw nummer dat word gezongen door een blond meisje. Ze zingt volgens mij iets van aah aah in het refrein. Het is een beetje R&B achtig.
pi_71640914
Ik zoek geen nummer maar wel een artiest. Ik ben Tim Minchin aan het luisteren en hij heeft een nummer waarin hij een stem op zet die lijkt op de stem van een bekende zanger maar ik kan niet op de naam van die man komen en dat maakt me gek!

Het nummer begint op 1.44, het bewuste stukje op 3.13 en dan met name de uithalen op 3.15 en 3.22. Het doet me wat denken aan de zanger van Live maar die bedoel ik niet.

There is no love sincerer than the love of food.
pi_71641021
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteren op 3fm hoorde rond 16.50, een vrouw die iets zingt van:

Bad, feeling so bad, bad bad bad

Stijl is a la Duffy,

heb 'm gezocht op 3fm.nl maar daar staat ie niet bij in de playlist rond die tijd....

alvast bedankt!
Deze?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 02:01:22 #84
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71641090
Ik ben al jaren op zoek naar de titel van een bekend muziekstuk dat weleens wordt gebruikt in televisieprogramma's. Ik heb het idee dat het modern klassiek is, maar dat weet ik niet zeker! Onlangs kwam ik het stuk eindelijk tegen. Ik kende hem alleen met strijkers, maar in deze uitvoering wordt ook een piano gebruikt.

Het is een vierkwartsmaat, waarbij steeds alleen de eerste tel een noot krijgt en hij wordt snel gespeelt. Dit is de melodie waarbij elke regel dus 4 maten toont (begrijp je het nog??):

E, Fis, Gis, Ais
Es, E, Fis, Gis
E, Fis, Gis, Ais
B, Cis, Dis, B.......herhaal

Ik heb ook nog een linkje waarin het stuk gespeeld wordt. Het gaat om het Net 5 programma 'So you think you can dance?' waarin de muziek te horen is bij een item over een kandidate (dus geen dansmuziek!). Als je hem op 32:17 zet hoor je hem het duidelijkst, zonder al te veel gepraat. Hij begint echter op 29:39

http://www.rtl.nl/compone(...)ance/index_video.xml

Wie me hier mee helpen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 02:02:54 #85
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71641108
Het is trouwens de uitzending van 25-09-2008, de vierde van onder!
pi_71641600
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zoek geen nummer maar wel een artiest. Ik ben Tim Minchin aan het luisteren en hij heeft een nummer waarin hij een stem op zet die lijkt op de stem van een bekende zanger maar ik kan niet op de naam van die man komen en dat maakt me gek!

Het nummer begint op 1.44, het bewuste stukje op 3.13 en dan met name de uithalen op 3.15 en 3.22. Het doet me wat denken aan de zanger van Live maar die bedoel ik niet.

Pearl Jam ?

pi_71641627
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef KarnSuk het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer dat word gezongen door een blond meisje. Ze zingt volgens mij iets van aah aah in het refrein. Het is een beetje R&B achtig.
?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 03:47:41 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71641643
quote:
[..]

Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Black-Wonderful Life

Deze zijn het NIET!

Elbow - Grounds For Divorce?

Dit moet hem wel zijn volgens mij . Als het hem niet is heb je in ieder geval niet je tijd verspild, want het is een fantastisch nummer .
2000 light years from home
pi_71642265
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef KarnSuk het volgende:

misschien?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:27:57 #90
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71645050
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 03:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Elbow - Grounds For Divorce?

Dit moet hem wel zijn volgens mij . Als het hem niet is heb je in ieder geval niet je tijd verspild, want het is een fantastisch nummer .
En het is hem niet.
pi_71645290
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

En het is hem niet.
Nog een keer proberen:

The Verve - Love is Noise

pi_71645763
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 03:35 schreef Prixie het volgende:

[..]

Pearl Jam ?

Nee, maar dat was wel weer even lekker om te luisteren.
Het is volgens mij een solozanger.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:57:39 #93
158452 IQM
I am the one
pi_71645798
Waarom onthouden mensen alleen maar "nah nah" of "la la la" als ze een nummer hebben gehoord dat ze vaker willen horen?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71645923
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:

Deze?

pi_71646092
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:02 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Deze?

Nee ook niet, die stem is te ielig.
Het is wat oudere muziek. Was op de radio begin jaren 90 maar het zou ook ouder kunnen zijn.
Het is in ieder geval een zanger waar ik al een tijdje niets meer van of over gehoord heb.
  Boks-Chick donderdag 6 augustus 2009 @ 11:45:45 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71647200
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee ook niet, die stem is te ielig.
Het is wat oudere muziek. Was op de radio begin jaren 90 maar het zou ook ouder kunnen zijn.
Het is in ieder geval een zanger waar ik al een tijdje niets meer van of over gehoord heb.
peter Gabriel?
lolwut
pi_71647449
De stem (en het accent) doet mij wel een beetje denken aan Chris de Burgh

donderdag 6 augustus 2009 @ 12:26:02 #98
153229 Cuban-necktie
Confucius is confused
pi_71648263

Terugkomend op mijn eerdere verzoek (zie pagina 1) is hier ook dezelfde muziek gebruikt....weer geen bronvermelding

Inmiddels gevonden!
Remix van Corner Stone Cues: Requiem for a Tower
gebasseerd op een origineel van Clint Mansell - Requiem For A Dream - 32 - Lux Aeterna.mp3

[ Bericht 11% gewijzigd door Cuban-necktie op 06-08-2009 12:58:27 ]
By three methods we may learn wisdom:
First, by reflection, which is noblest;
Second, by imitation, which is easiest;
and third by experience, which is the bitterest.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:59:55 #99
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_71649169
Ik zoek een oudere remix van

Dat 'blabla superstar' gedoe hoef ik er helemaal niet in, weet zeker dat er vroeger toen ID&T radio nog de moeite waard was een versie bestond die veel...chiller was. Bij 1:17 begint 't stukje dat er WEL in moet zitten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_71649530
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tyr80 het volgende:
Ik zoek een oudere remix van

Dat 'blabla superstar' gedoe hoef ik er helemaal niet in, weet zeker dat er vroeger toen ID&T radio nog de moeite waard was een versie bestond die veel...chiller was. Bij 1:17 begint 't stukje dat er WEL in moet zitten.
Volgens mij is deze versie gewoon de versie die door ID&T radio gedraaid werd, dat 'Rock now superstar' zat er destijds ook al in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')