Beide totaal niet, het is zeker geen rock maar disco of iets in die richting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Prixie het volgende:
[..]
zal wel niet maar plaats hem toch ff
Zing/neurie/fluit het dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Beide totaal niet, het is zeker geen rock maar disco of iets in die richting.
Het irritante is dat het wel bekend moet zijn.
Na wat navraag: wat er nog meer in de buurt komt: Modern Talking (Brother Louie), Mel & Kim (Respectable)..
Lekker lastig, I know, ik heb het op een of andere zender als Radio Gelderland of iets in die richting gehoord, maar die hebben geen playlists die je terug kunt kijken van zoveel dagen geleden.
Dat heb ik toch maar gedaan, zal het zo uploadenquote:
Bastian- You've Got My Love?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:47 schreef Bolter het volgende:
Ik zag gister de clip van een electro nummer langskomen die ik al een tijdje niet had gehoord, maar kan niet meer op de naam komen.
In de clip worden de lyrics uitgebeeld op t-shirts, gedragen door wulpse jonge dames die dus welgevallig met hun borsten in beeld staan te dansen.
En bedanktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Bastian- You've Got My Love?
is het misschienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef ChevyVanDude het volgende:
Hoe heet de artiest (en nummer) met het herhaaldelijke terugkomende tekst:
I'm in love with your sister ........
quote:I'm in love with two sisters
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:37 schreef Treezz het volgende:
Hallo..
Een weekje in een huisje gezeten in de ardennen, en daar stond regelmatig de muziekzender op![]()
En daar kwam regelmatig een frans liedje .. en daar werd volgens mij ook turks in gezongen..
Een vrolijk liedje met een aantal mensen die op een rij aan het dansen waren..buiten
en er was ok een beat..
ik weet echt niet meer hoe het heette
Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand? Als het hem niet is anders even op promo's zoeken van sbs6, ze veranderen die muziek steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef valek het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hoort als ze een voorstukje van de serie House laten zien tijdens het een reclameblok. Het is een rustig housenummer zeg maar. Het heeft iets weg van de muziek van Moby.
Wie kan me helpen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Gitanki het volgende:
Beide totaal niet, het is zeker geen rock maar disco of iets in die richting.
Het irritante is dat het wel bekend moet zijn.
Na wat navraag: wat er nog meer in de buurt komt: Modern Talking (Brother Louie), Mel & Kim (Respectable)..
Lekker lastig, I know, ik heb het op een of andere zender als Radio Gelderland of iets in die richting gehoord, maar die hebben geen playlists die je terug kunt kijken van zoveel dagen geleden.
Yep, dit is 'm.quote:
Da's ie nietquote:
Check dezen hier even hier en hier (zoeken op track riverside). Misschien heb je geluk en was het een remix. Anders probeer ff een videotje erbij te zoeken (uitzendingemist?)quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:32 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een electronummer dat ik de laatste tijd wat vaker hoor, voor wie heeft zitten kijken, het werd ook gedraaid tijdens Sidney Samsons set op Solarfestival in de compilatie die net op Ned 3 werd uitgezonden.
Het doet ook wel een beetje aan Riverside denken, voor zover ik weet zitten er geen vocalen in als aanknopingspunt.
Electro dus, riversidestijl, geen vocalen, misschien een productie van Sidney Samson. Help?
Hij zei ook dat het ging om vrij nieuwe nummers. Ik ken het iig niet, maar wellicht moet je hem ff een mailtje sturen via z'n hyves/website ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:07 schreef Molluck het volgende:
Die remixen zijn het niet, daar had ik zelf al naar gezocht, maar ik heb idd een uitzending gevonden:
http://player.omroep.nl/?aflID=9867937
Op 22:42 gaat ie los Ik weet niet of die vocalen "Put your hands in the air" bij dit nummer horen of dat het het vorige nummer is, dat zou het zoeken wel wat makkelijker maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |