quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
JA dus!!!!
*stemvork*
Er is er een jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien dat is Greys
Haar billen zijn strak en haar borsten zijn pront
Het is nooit anders geweest
Zij leve jong hoera hoera
en van mij natuurlijk zelf nogmaals gefeliquote:
Kweenie. Hij was moe zei hij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?
Ligt ie daar nu ongeduldig op je te wachten of snurkt ie al????
een groot kado jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:![]()
Mss ligt ie nu wel met een heel groot kado op je te wachten?
Oh, hoe voelt dat nu, zooooo oud?
Ik ben over 3 maanden en 24 dagen de pineut
Nope. Heb mijn kado al gehad in het saunadagje van vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
lijkt me wel een domper jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Heb mijn kado al gehad in het saunadagje van vandaag
En het voelt niet anders hoor, 36 tov 35. Misschien komt dat nog morgen ofzo
Maar ik had dit toch iets anders verwacht, nu![]()
Hoe was de Japanner eiks??quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Heb mijn kado al gehad in het saunadagje van vandaag
En het voelt niet anders hoor, 36 tov 35. Misschien komt dat nog morgen ofzo
Maar ik had dit toch iets anders verwacht, nu![]()
Lekkerquote:
Morgenmiddag komen mijn ouders, verder doe ik er niets aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Japans![]()
Heb je nog een feessie of was dit het?
De sauna en de Japanner was het kadoquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:30 schreef oh-oh het volgende:
W8 ff, gaf hij jou dan een sauna middag met een ander kado?
Oh nee, de Japanner was dat het kado?
Ja, daar waren we met zijn tweeën.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Was ie zelf wel aanwezig bij de Jap dan?
Ik ga ook slapen, truste
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:![]()
OH nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:21 schreef Maes het volgende:
En ik al helemaal niet![]()
GEFELICITEEEEEEERD GREYSIE
Ja, ik had igsteren mijn beide jassen in de wasmachine gedaan, en buiten gehangen. Daarna werd ik wakker van de regen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:32 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
het was de bedoeling dat we naar epe wissel zouden gaan, hoop dat het opklaart nog
nu zitten de 2 jongste neefjes maar te bubbelen in het bubbelbad en zo te horen hebben ze naar hun zin!
Die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh
Boromir is toch Sean Bean? Ik vind Aragorn toch lekkerderderder hoor!
Oh, let op, sms van EliesjeBee:
Een naaktslak op de telefoon, een salamander op de lamp en net liep er een muis over mijn schoen... Nix gelogen! Wat is de stand?'Echt een vakantie voor een F&F mod dus
quote:
Begin maar vast te proberen dan, dat schoppen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:05 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
Greys..... gefeliciteeeeeeerd.
Ontbijtje op bed van die snurker van gisteravond gehad? Zo ja.... Zo ne dan skup ik em nu mentaal onder zijn kont (moet ik wel heel hoog skuppen en het is nog maar de vraag of ik het dan red)
Aan die foto van oh-oh heb ik niets meer toe te voegen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
Het hoost hier ook al heel de nacht (en dat weet ik, want ik ben er een keer of 14 uit geweest vannacht omdat Bink zich niet zo lekker voelde). Heb echt een ongelooflijk rothumeur vandaag
Moet het er verder ook maar niet al teveel over hebben hier
Geen idee! Hoesten en proesten (en dan niet écht hoesten, maar van die rare geluiden... dat doet ze dr hele leven al af en toe) en ze had het te warm en toen moest ze weer plassen en toen weer poepen en... nou ga zo maar door, om het uur was er wel watquote:
Bink hééft een hartruis, een hele flinke zelfs. Daar zijn ze de vorige keer bij toeval achtergekomen (moest een echo laten maken voor heel iets anders, we dachten dat ie iets van speelgoed had ingeslikt ofzo) en toen zagen ze het. Maar geen medicijnen er voor gegeven en ik moest een half jaar later terugkomen om nog een echo te laten maken om te kijken hoe zeer het verslechterd is. En dat is toevallig a.s. woensdag, die 2e echo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Aww Greys toch![]()
Heb je Bink dr hart al eens laten naluisteren?
Kuchen duidt vaak op een hartruisje, niks ergs en normaal voor oudere hondjes, en daar zijn hele goede pilletjes voorFrits heeft ook een poos zo gekucht, ik heb er maanden amper door kunnen slapen zo erg was het, maar dat is nu echt helemaal over!
Lief! En ja graag, heb nog niets gegetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, ik moet je ook van mr.Muis van harte feliciteren!
Wil je een stukkie carrot cake?
Nou, bij lange na niet zo als die van Greys. Als je niets bijzonders voelt is het ook wel lastig te geloven hoor..quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:Hoe was jouw eerste bewuste nacht als zwangere vrouw dan?????
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief! En ja graag, heb nog niets gegeten
kunnen we misschien zwaaien, als alles goed gaat ga ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik word woensdag 38
Ik verwacht eigenlijk niemand en als er al iemand komt dan zal dat overdag zijn, wss. Dus als dat zo is gaan we 's avonds naar de ZOOmeravond in Blijdorp. Daar heb ik wel zin in.
Oh Mor, wat een geweldig geheimpjequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, bij lange na niet zo als die van Greys. Als je niets bijzonders voelt is het ook wel lastig te geloven hoor..Gisteravond zelfs nog op een terrasje gezeten met vrienden na de film.. vet grappig om dan niets te zeggen
Cracker filet americain en glas optimelquote:
Bwahaha, hey, tipje he... wat dacht je, dat je van filet american niet dik wordt? Weet je hoeveel mayo daar in zit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cracker filet americain en glas optimel![]()
![]()
Over 3 weken moet ik in bikini, dus ik ga me weer gedragen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahaha, hey, tipje he... wat dacht je, dat je van filet american niet dik wordt? Weet je hoeveel mayo daar in zit?
Ik ben van het lowcarben, en FA bevat heul weinig carbs.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahaha, hey, tipje he... wat dacht je, dat je van filet american niet dik wordt? Weet je hoeveel mayo daar in zit?
Wist je dat niet?quote:
Doe ik ook welquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
Filet americain is super als je op dieet bent, mayo er in of niet.
Het wordt echt óveral aangeraden als mager belegIk heb heul lang in de Slanktopics rondgehangen en alle succesnummers daar (oa Conleche) aten filet americain. Dus echt, eet het maar lekker
lees dan zou ik me dus als nieuweling daar alles behalve welkom voelenquote:nu weer verder met de vaste crew in dit topic.
Ja, en ontkennen ze ook nog. Echt zo ontzettend triest dit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Ik las nog even in OUD net en ik snáp echt dat men daar vooral viel over die paar posts 'slowchat' (hoewel dat gewoon Morrie-gerelateerd was natuurlijk) en dat het als je al lang bezig bent rauw op je dak kan vallen, maar als ik dan zit zinnetje
[..]
lees dan zou ik me dus als nieuweling daar alles behalve welkom voelen
Je moet daar echt op je tenen lopen heb ik het idee om toch vooral niemand tegen het hoofd te stoten.
Zo, dat moest ik nog even kwijt, dat lucht op
Nou dan nog, het waren maar een paar posts, en best logisch, dan had er ook gewoon normaal even wat gezegd kunnen worden. En dan nog was h et crap omdat de vaste crewquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, ik heb zelf ook lopen SCen daar...en Nok ook![]()
Maar goed, dat mag dus schijnbaar alleen maar als je al maaaaaaaaanden bezig bent met kindjes proberen te maken; iemand die snel zwanger is mag niet worden toegejuichd.
Hypocriet hoor...
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het frustrerend is dat iemand anders, een " nieuwe" snel zwanger is en jij zelf net weer ongesteld geworden bent.
Maar blijf dan gewoon een avondje weg en zadel een ander niet met een schuldgevoel op
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan openen we gewoon het Grey's hypertopic![]()
Maar je mag natuurlijk hier ook komen hyperen hoor, van mij mag dat zelfs al heul snel
He, das toch ook niet zo gek?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Mor, wat een geweldig geheimpje
Ik ben een klein pietsie jaloers op je!![]()
Gewoon op het idee om zo'n supergeheimpje te hebben!
En dat idd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan openen we gewoon het Grey's hypertopic![]()
Maar je mag natuurlijk hier ook komen hyperen hoor, van mij mag dat zelfs al heul snel
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
Mwah, nadat ik er vannacht 14 keer uit moest en Heer G overal doorheen sliep weet ik het nog zo net niet hoor!
Oh dat 'probleem' zou ik dan weer niet hebben, want ik drink haast nooit!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou direct door de mand vallen zodra ik een wijntje af zou slaan
Qwea zou gewoon doordrinken onder het mom van " je kennie vroeg genoeg beginnen"quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat 'probleem' zou ik dan weer niet hebben, want ik drink haast nooit!
Qwea zou dan weer wél supersnel door de mand vallen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qwea zou gewoon doordrinken onder het mom van " je kennie vroeg genoeg beginnen"
Zelfs ik weet datquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een cracker met filet americain nemen!![]()
(Dat 'mag' ook niet dan geloof ik, toch?)
Dan zeg je toch dat je aan de anti-biotica zit voor een blaasontsteking ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Morretje het volgende:
He, ik had in de bios met m'n mams al 'gedronken' he? (Was maar ene half uurtje op het terras)
Oh, en er was nog een jongedame, die sloeg het rondje ook af, dus kein problem in dit geval. Ik ben wel vaker wispelturig, dat zijn ze van mij wel gewend dat ik soms wel en soms niet drink.![]()
Maaaar, als m'n beste vriendinnetje er was geweest, was het een stuk lastiger vol te houden denk ik. Die is ook nog jarig over 2 weken..Moet nog maar een een goede smoes bedenken, meestal blijven we daar slapen bij een feestje, en dan gaat het Bob-excuus niet op...
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga dáár niet reageren (moeten we allemaal maar niet doen denk ik meer) want dan springen ze allemaal bovenop je nek met al die hormonen
Het zal aan mij liggen, maar ik zie the big deal niet. Ja, kut man, dat je weer rood bent. Nou, volgende maand beter!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, ik heb zelf ook lopen SCen daar...en Nok ook![]()
Maar goed, dat mag dus schijnbaar alleen maar als je al maaaaaaaaanden bezig bent met kindjes proberen te maken; iemand die snel zwanger is mag niet worden toegejuichd.
Hypocriet hoor...
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het frustrerend is dat iemand anders, een " nieuwe" snel zwanger is en jij zelf net weer ongesteld geworden bent.
Maar blijf dan gewoon een avondje weg en zadel een ander niet met een schuldgevoel op
Ja verdomme, daardoor zag ik ineens ook dat ikb lijkbaar mensen loop af te zeiken daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Q, het heeft toch geen zin joh...
Want nu gaan zij daar weer op in, en jij ook weer.
Laat ze daar maar lekker hun kliekje blijven.
Joe ar welkom heer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
He, das toch ook niet zo gek?![]()
En over het tweede streepjes geneuzel, dat laatste had ik nog niet eens gelezen!Hmz.. Nou ja, ik voelde me er voor mijn streepjes ook al niet zo welkom, er waren maar een paar die reageerden, en ze kletsen heul erg met elkaar... Jammer de bammer, maar dus toch een enorme kliek inderdaad.
ik moest lachenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qwea zou gewoon doordrinken onder het mom van " je kennie vroeg genoeg beginnen"
Klopt. En geen rauwe vis, en brie, en softijs, ectquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een cracker met filet americain nemen!![]()
(Dat 'mag' ook niet dan geloof ik, toch?)
Dat hebben we met mn zus gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nope....
En geen brie...
Wat een hel! Als ik ooit ga bevallen moeten er dus harde broodjes en een bak filet americain mee naar het ziekenhuis!
Ik ging na gisteren al niet meer reageren, maar als ze dan dingen over mij gaan zeggen die onwaar zijn, psshhquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Jullie maken van een mug een olifant daar (wordt daar gezegd hoor).
Maar dat deden zij niet gelukkig
En nu maar weer gewoon hier verder toch?
Ik vind het ook heel flauw dat er over gemiept werd (ik jompelde niet eens alleen voor Morrie, maar ook voor alle anderen daar, dat stond er zelfs nog bij) maar kliekjes blijven kliekjes.
Ik heb zo'n zin om te flamen daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Jullie maken van een mug een olifant daar (wordt daar gezegd hoor).
Maar dat deden zij niet gelukkig
En nu maar weer gewoon hier verder toch?
Ik vind het ook heel flauw dat er over gemiept werd (ik jompelde niet eens alleen voor Morrie, maar ook voor alle anderen daar, dat stond er zelfs nog bij) maar kliekjes blijven kliekjes.
Ik denk het wel ja...regent het daar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
Zou ie naar binnen willen of zo?
miew miew
Moe tik dan kijken of ie weer komt en m dan naar huis brengen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja...regent het daar?![]()
En hoe is het met jemades?
Ja, denk ik ook. Hoe had dat bureau, consultatiebureau of zo, de meeste mensen worden daardoor ook juist kei onzeker enzo want je doet alles verkeerd want dat mag allemaal niet en bla blaquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie soms niet het idee dat 'men' daarin doorslaat, met wat je allemaal niet mag?
Vroeger was dat toch helemaal niet zo, gingen daar dan allemaal kindjes aan dood?
Soms lees ik wel eens over dit mag je niet, dat mag je niet, dit dure apparaat moet je aanschaffen, je kinderwagen moet minstens 700 euro kosten, je moet naar een borstvoedingsles etc etc
En dan bedoel ik niet perse in OUD ofzo, maar gewoon overal. Op tv ook, een reclame gister dat je qua eten het goede voorbeeld moet geven enzo. Je mag volgens mij niets meer zelf bepalen!
Dat dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vleesgebeuren mocht vroeger ook al niet, maar de rest er om heen vind ik persoonlijk nog al overtrokken.
Ik ging net even naar buiten om de nasi weg te gooien, ja nu al maar dat stond in de koelkastquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, ik zou idd aanbellen en melden dat de verzopen kat naar binnen wil
Ik had t daar toevallig gisteren ook nog over. Een moeder moest dat kind per se dan en dan wakker maken, want dat moest, moest t drinken of zo. Maar dat kind was zo moe, helemaal knock out. Zij schudden met da tkind om t maar wakker te krijgenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Hoe had dat bureau, consultatiebureau of zo, de meeste mensen worden daardoor ook juist kei onzeker enzo want je doet alles verkeerd want dat mag allemaal niet en bla bla
Die deed het met een keizersnede. Asociaal kutwijf dat ze is, hoe haalt ze het in haar hoofd man. Er zijn daar keiveel mensen die maar wát zouden geven om gewoon te kunnen bevallen, bla bla bla.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef MissBliss het volgende:
Wat een gezeik in dat OUD-topic
Hey, maar wat is die Nikky deja-vu dan?
Oh jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die deed het met een keizersnede. Asociaal kutwijf dat ze is, hoe haalt ze het in haar hoofd man. Er zijn daar keiveel mensen die maar wát zouden geven om gewoon te kunnen bevallen, bla bla bla.
Tja, je moet eraan toe zijn om jezelf dat labeltje te geven natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef Ravage het volgende:
Mijnmeter bij het zien van dat topic:
[![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
] (8/10)
Ze zeggen zelf dat voor mensen voor wie zwanger worden echt een probleem is, er een apart topic is:
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #62
Blijkbaar zitten daar een aantal mensen in het verkeerde topic..
quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Ingetje, ik zag je reactie in mijn topic: is Droopy er vanzelf vanaf gekomen of is er de kans dat ik de beurs weer moet trekken voor een bezoekje DA? Doe ik zonder problemen, maar een prognose is wel zo prettig. En dan hoop ik van harte dat Naartjie niet weer in een wachtkamer met ACHT honden terecht komt.![]()
Tegen de tijd dat we aan de beurt waren was mijn lobbes veranderd in een blazend spugend monster.Gelukkig blijft hij nooit lang kwaad op me.
Ziggy!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy viel pas ook een hond aan in de wachtkamer, vanuit de draagtas
Hond schrok zich dood
quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ziggy!![]()
Muis zag ooit ook es een hond in de wachtkamer en werd zo wild in het mandje dat ie met mandje en al van de bank afrolde
Die kijkt ook hartstikke chagrijnigquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe deed ook niet echt moelijk, Melvin, Baileys en Mickey zijn er eigenlijk nog nooit geweest, Muis was eerst lastig, maar toen we ivm z'n diabetes regelmatig heenmoesten ging het prima![]()
Maar Droopy! Mijn hemel, wat een secreet!![]()
![]()
De DA durfde haar niet eens verder te onderzoeken, ja...onder een roesje, maar dat wilde ik niet![]()
En ze is nog wel het kleinste poessie die we hebben![]()
[ afbeelding ]
Net die ene Lolcat "I farted"quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent druk geweest oh-oh!
Greys, ik heb nog een verjaardagpoesje voor je. Streepie was zo schetig, die kon ik niet alleen in mijn topic zetten.![]()
[ afbeelding ]
Nietsquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er mis met Droopy? Da's wel mijn enige meissie heur![]()
En wat is Streepje een boefie daar!![]()
" Wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!"quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 't een keischattig chagrijnig stuk vreten.
Daar is ze wel echt schattigquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" Wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!"
[ afbeelding ]
Zie m zitten danquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Me too, ik hou stiekem wel van die sjaggo's hoor
![]()
Over sjaggo's gesproken, Frips wil heul die nieuwe slaapzak nie delen met Chico![]()
[ afbeelding ]
Maar de rand op de buggy voor zn koppeke vindt ie stiekem wel heel fijn!
[ afbeelding ]
Meerderequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Doegies Muis![]()
Bak je op verzoek meerdere taarten voor in je kraampje of ist maar eentje
Bakkerstip superieur: als je je baksel hebt gebakken en hijs afgekoeld, ondersteboven presenteren. De onderkant is altijd rechtquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind wortel zo afschuwelijk
Hoe krijg je m zo recht? Al mijn baksels worden bol.
Dan wiebelt ie tochquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bakkerstip superieur: als je je baksel hebt gebakken en hijs afgekoeld, ondersteboven presenteren. De onderkant is altijd rechten ziet er bij veel baksels beter uit dan de bovenkant.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou t ook echt niet wetenMisschien je tong borstelen?
Btw, check streepjes. Lois en Rocka
Nu gaan ze boos zitten pmenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat zeiden jullie ook al...kijken of de rest er over valt!
quote:
Rocka wordt zelf ook moe van dat achterlijke gedrag daar geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar Rocka neemt t nu ook weer een beetje terug en geeft jullie gelijk toch??
Zoooo hondjes zijn gewassen, ik heb zelf net lekker lang gedouched.
Vond nog een pot White Musk scrub in de kast, dus voor t eerst in ik weet niet hoe lang met iets anders dan Lush , ruikt wel sterk ineens zeg![]()
Kheb nu een masker op mn toet ( mask of magaminty, wel lush) dat dr NU af mag !
Je zou van minder moe worden hequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rocka wordt zelf ook moe van dat achterlijke gedrag daar geloof ik
Gedver...ik weet hoe je je voelt...quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee geen nieuws ingetje, morgen weer bellen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik houd nu vooral rekening met het ergste, kan het alleen meevallen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin om erop te reagerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Tsjek 2 streepjes....we konden alweer vertrekken voordat jullie zaten te naaien daar
Och MM toch..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik broodje roerei met kaas, meneer I. aardappels en worteltjes + saucijs en nu eet ik een cracker met kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
oeh, en mijn crackers met filet american zijn heeeeeeeeeeeerlijk. Wat heeft iedereen eigk gegeten?
Ik tat, MM brood
Niet doen, heeft totaaaaal geen zin..quote:
Macaroni met spinaziesaus, ipv cannelloni met spinazie omdat Ravage vergeten was de lasagnebladen te kopen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
oeh, en mijn crackers met filet american zijn heeeeeeeeeeeerlijk. Wat heeft iedereen eigk gegeten?
Ik tat, MM brood
Bwahahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Jongens! Een nieuw 2 streepjes-topic!
Kom, gaan we ff tvpen
46quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH nu ben ik nieuwsgierig
PM mag ook
Ik hou van je Ingquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het wel oh-oh.
Ik zou het alleen niet doen heur![]()
Wat weer leuke foto's![]()
En Maes, je zou niet zeggen dat je 46 bent heur...
10 jaar jonger zou je ook geloven
Och, ik heb weleens op posts uit een vorig topic gereageerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef Maes het volgende:
[..]
46maar niet verder vertellen hè
(beetje laat om op pagina 5 nog een vraag te beantwoorden van pagina 1)
Ach, je kunt niet heel Fok bijhouden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Morretje het volgende:
Cat ik lees net je hele topic.. beter laat dan nooit he![]()
Wat een scheetjes..En wat een goed werk doe je voor ze!
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Zucht ende zwijmelmomentje: Rooie had net zijn flesje naar binnen geklokt en moest nog een boertje laten. En toen had ik dus een spinnend piepklein katje tegen mijn schouder aanliggen.
Echt? Zonder weeen? Hoe deed je poezedame dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet heel Fok bijhouden.![]()
Ik heb eerder beebies dan jij! En een thuisbevalling in mijn bed gehad zonder de barensweeën.![]()
Het is/was een heel gedoe en afgelopen 2 weken waren heftig met alle (gezondheids)probleempjes maar als ze het nu gewoon goed blijven doen wordt het echt genieten. Ze beginnen zich steeds meer bewust te worden van hun omgeving en dus ook van mij.
Ik had het over mezelf he.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt? Zonder weeen? Hoe deed je poezedame dat?![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Ynske het volgende:
Gefeliciteerd Greys!!!!
[..]
kunnen we misschien zwaaien, als alles goed gaat ga ik ook
Zijn je logees vermoeiend?quote:
Klinkt... gezellig.quote:
En ze blijven een hele week?quote:
Ik maak mijn ons bed alleen op als het net verschoond isquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn bed alvast opgemaakt. Vanmorgen de lakens in de was gedaan en ik word altijd zo chaggo als ik de zaak nog moet opmaken als ik in bed wil kruipen. Nu liggen de heerlijk frisse lakentjes al klaar.
Leukquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:59 schreef draculettetje het volgende:
de jongste 2 blijven tot en met dinsdag (dan gaan we naar walibi waar mn zus met vriend en de aller jongste ook heen komen), de oudste 2 brengen we vrijdag weer naar huis en dan blijven we zelf nog 2 nachtjes daar slapen om vervolgens 5 dagen naar duitsland te gaan!
een schoon bedje is zo fijn, ruikt altijd zo lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn bed alvast opgemaakt. Vanmorgen de lakens in de was gedaan en ik word altijd zo chaggo als ik de zaak nog moet opmaken als ik in bed wil kruipen. Nu liggen de heerlijk frisse lakentjes al klaar.
ik moet idd wel even wennen dat nummer 4 nu ook mee is,quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
En die 5 dagen Deutschland is zeker om bij te komen?
ik kruip regelmatig nog even terug mn bedje inquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik 's middags het bed verschoon en ik heb verder niets, dan kan het zo gebeuren dat ik er een uurtje in kruip
Over een week (of misschien al eerder) moet ik ervan af zijn. Dan kan rooie kitten zonder zijn nachtflesje en een weekje later begint hij vast voer te eten als het goed is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef draculettetje het volgende:
dat lijkt mij ook erg moeilijk, dat soort diensten!
hoop dat je snel weer in het goede ritme komt
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.quote:
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef draculettetje het volgende:
ik had natuurlijk weer even niet door dat het om de kitten ging duh!
Het is m'n hobbyquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.
Heb jij kittens dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Mijn hele (sociale) leven draait nu om die kleintjes. Was vast nog niet opgevallen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Mijn hele (sociale) leven draait nu om die kleintjes. Was vast nog niet opgevallen.
ruilen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Slapen is heerlijkMaar als ik overdag slaap krijg ik hoofdpijn en kan ik 's avonds niet meer slapen
En volgens mij lig ik dan ook gelijk úren in bed, dus geen dutjes voor mij
Ik vond het ook al raarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nu weer bij?
Ja, doezelen is wel heerlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.
Telefoon mee en over 3 kwartier zetten en dan heerlijk doezelen![]()
Vroegah, toen we onze oude hoekbank nog hadden gebeurde het nog wel eens dat we na het eten om een uur of 1 wakker werden op de bank.
Borden nog op tafel, pannen op het aanrecht.
Dawasniezoleuk
Ik doe vet vaak dutjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
* Muis006 heeft vandaag een middagdutje gedaan
Ik kan echt ALTIJD slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kan ik niet doezelen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.
Telefoon mee en over 3 kwartier zetten en dan heerlijk doezelen![]()
Vroegah, toen we onze oude hoekbank nog hadden gebeurde het nog wel eens dat we na het eten om een uur of 1 wakker werden op de bank.
Borden nog op tafel, pannen op het aanrecht.
Dawasniezoleuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Madekliko aan de straat, be gone ongedierte, be gone!
Kinderen zijn: Go with the flowquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik dat zo lees vraag ik me af of ik ooit geschikt zal zijn voor kinderen
Nou! Ik heb van t weekend de wassen al gedraaid, ik ben nu even vrijquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de kattenbak al verschoond en de wasmasjien draait al![]()
Nu nog aankleden.
Door jouw verhaal check ik elke dag mijn afvalbak en doe er een schone zak in. De vuilniszakkenfabrikant heeft een goeie aan mequote:Op maandag 3 augustus 2009 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Madekliko aan de straat, be gone ongedierte, be gone!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Door jouw verhaal check ik elke dag mijn afvalbak en doe er een schone zak in. De vuilniszakkenfabrikant heeft een goeie aan me
gaafquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb net je fobo gechecked. Misschien herken ik je wel. Of misschien loop ik eerst op 3 verschillende mensen af die allemaal niet jou zijn en durf ik daarna niets meer. Kijk in dat geval maar uit naar een blozend klein blond ding met heel kort haar
Maar of ik ga is ook nog afhankelijk van wanneer mijn beste vriendin gaat bevallen. We waren vandaag daar en ze staat echt op knappen, hoewel ze eigenlijk pas op 3 september uitgerekend is. Ik roep al vanaf het begin dat ik een verjaardagscadeautje zal krijgen. Het is dus de bedoeling dat ik bij de bevalling ben.
Daar ben ik eindelijk mee bezig na al mn harde huishoudwerk van vanochtendquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Speaking of werken, dadelijk even mijn ontbijt naar binnen werken.
Ik wil wel werken, maar werkgevers willen mij niet. *huil*quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Iemand zal dr toch moeten werken hier he
![]()
Achgossie...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar werkgevers willen mij niet. *huil*
Wat denk je, moet ik al een deurwacht aannemen voordat ze me gaan bestormen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achgossie...![]()
Straks, als alle kittens de deur uit zijn, behalve Rooie...dan staan ze voor je in de rij
Ik zou het zeker doen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat denk je, moet ik al een deurwacht aannemen voordat ze me gaan bestormen?
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Iemand zal dr toch moeten werken hier he
![]()
Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Waarom lees ik in de TT telkens ... waar we Greys fouilleren?![]()
En topevallig ben ik vandaag ook nog een allerlaatste restje voor mijn vorige werk aan het doen: verslag uitwerken (al erg lang uitgesteld). Donderdag overdracht en dan is het echt echt klaar.
Drink je genoeg? En let er ook op dat je genoeg met je ogen knippert, dat schiet er vaak bij in als je aan de pc zitquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik zie echt scheel van de hoofdpijn inmiddels, ben ik aleve gaan halen in de pauze, heb ik pillen en niet die fijne capsules en nu heb ik dr toch maar een genomen dus kan ik ze ook niet meer terugbrengen.
Ik had nog paracetamol hier liggen, maar die doen nu niks, en ik had nog dikke ibrufennetjes, maar dan ben ik zometeen zo suf als wat![]()
En vanavond ook nog naar da voor Frips![]()
Blegh, tis weer echt maandag hoor.
Dan hopen dat vandaag en morgen snel voorbij gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik drink 's morgens een liter water en wat thee en 's middags ook een liter water, ik heb het alleen als ik heel snel uren in zit te voeren in van die saaie lijsten.
Stom genoeg ben ik ook nog elke keer ongesteld als de maandafsluiting is dus het zal een combinatie van factoren zijn, ik had t weekend ook al hoofdpijn, ben zelfs vrijdagnacht opgestaan voor een ibrufen![]()
Woensdag is alles af en dan is het vanzelf weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |