Ja verdomme, daardoor zag ik ineens ook dat ikb lijkbaar mensen loop af te zeiken daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Q, het heeft toch geen zin joh...
Want nu gaan zij daar weer op in, en jij ook weer.
Laat ze daar maar lekker hun kliekje blijven.
Joe ar welkom heer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
He, das toch ook niet zo gek?![]()
En over het tweede streepjes geneuzel, dat laatste had ik nog niet eens gelezen!Hmz.. Nou ja, ik voelde me er voor mijn streepjes ook al niet zo welkom, er waren maar een paar die reageerden, en ze kletsen heul erg met elkaar... Jammer de bammer, maar dus toch een enorme kliek inderdaad.
ik moest lachenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qwea zou gewoon doordrinken onder het mom van " je kennie vroeg genoeg beginnen"
Klopt. En geen rauwe vis, en brie, en softijs, ectquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een cracker met filet americain nemen!![]()
(Dat 'mag' ook niet dan geloof ik, toch?)
Dat hebben we met mn zus gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nope....
En geen brie...
Wat een hel! Als ik ooit ga bevallen moeten er dus harde broodjes en een bak filet americain mee naar het ziekenhuis!
Ik ging na gisteren al niet meer reageren, maar als ze dan dingen over mij gaan zeggen die onwaar zijn, psshhquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Jullie maken van een mug een olifant daar (wordt daar gezegd hoor).
Maar dat deden zij niet gelukkig
En nu maar weer gewoon hier verder toch?
Ik vind het ook heel flauw dat er over gemiept werd (ik jompelde niet eens alleen voor Morrie, maar ook voor alle anderen daar, dat stond er zelfs nog bij) maar kliekjes blijven kliekjes.
Ik heb zo'n zin om te flamen daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Jullie maken van een mug een olifant daar (wordt daar gezegd hoor).
Maar dat deden zij niet gelukkig
En nu maar weer gewoon hier verder toch?
Ik vind het ook heel flauw dat er over gemiept werd (ik jompelde niet eens alleen voor Morrie, maar ook voor alle anderen daar, dat stond er zelfs nog bij) maar kliekjes blijven kliekjes.
Ik denk het wel ja...regent het daar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
Zou ie naar binnen willen of zo?
miew miew
Moe tik dan kijken of ie weer komt en m dan naar huis brengen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja...regent het daar?![]()
En hoe is het met jemades?
Ja, denk ik ook. Hoe had dat bureau, consultatiebureau of zo, de meeste mensen worden daardoor ook juist kei onzeker enzo want je doet alles verkeerd want dat mag allemaal niet en bla blaquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie soms niet het idee dat 'men' daarin doorslaat, met wat je allemaal niet mag?
Vroeger was dat toch helemaal niet zo, gingen daar dan allemaal kindjes aan dood?
Soms lees ik wel eens over dit mag je niet, dat mag je niet, dit dure apparaat moet je aanschaffen, je kinderwagen moet minstens 700 euro kosten, je moet naar een borstvoedingsles etc etc
En dan bedoel ik niet perse in OUD ofzo, maar gewoon overal. Op tv ook, een reclame gister dat je qua eten het goede voorbeeld moet geven enzo. Je mag volgens mij niets meer zelf bepalen!
Dat dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vleesgebeuren mocht vroeger ook al niet, maar de rest er om heen vind ik persoonlijk nog al overtrokken.
Ik ging net even naar buiten om de nasi weg te gooien, ja nu al maar dat stond in de koelkastquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, ik zou idd aanbellen en melden dat de verzopen kat naar binnen wil
Ik had t daar toevallig gisteren ook nog over. Een moeder moest dat kind per se dan en dan wakker maken, want dat moest, moest t drinken of zo. Maar dat kind was zo moe, helemaal knock out. Zij schudden met da tkind om t maar wakker te krijgenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Hoe had dat bureau, consultatiebureau of zo, de meeste mensen worden daardoor ook juist kei onzeker enzo want je doet alles verkeerd want dat mag allemaal niet en bla bla
Die deed het met een keizersnede. Asociaal kutwijf dat ze is, hoe haalt ze het in haar hoofd man. Er zijn daar keiveel mensen die maar wát zouden geven om gewoon te kunnen bevallen, bla bla bla.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef MissBliss het volgende:
Wat een gezeik in dat OUD-topic
Hey, maar wat is die Nikky deja-vu dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |