Bink hééft een hartruis, een hele flinke zelfs. Daar zijn ze de vorige keer bij toeval achtergekomen (moest een echo laten maken voor heel iets anders, we dachten dat ie iets van speelgoed had ingeslikt ofzo) en toen zagen ze het. Maar geen medicijnen er voor gegeven en ik moest een half jaar later terugkomen om nog een echo te laten maken om te kijken hoe zeer het verslechterd is. En dat is toevallig a.s. woensdag, die 2e echo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Aww Greys toch![]()
Heb je Bink dr hart al eens laten naluisteren?
Kuchen duidt vaak op een hartruisje, niks ergs en normaal voor oudere hondjes, en daar zijn hele goede pilletjes voorFrits heeft ook een poos zo gekucht, ik heb er maanden amper door kunnen slapen zo erg was het, maar dat is nu echt helemaal over!
Lief! En ja graag, heb nog niets gegetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, ik moet je ook van mr.Muis van harte feliciteren!
Wil je een stukkie carrot cake?
Nou, bij lange na niet zo als die van Greys. Als je niets bijzonders voelt is het ook wel lastig te geloven hoor..quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:Hoe was jouw eerste bewuste nacht als zwangere vrouw dan?????
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief! En ja graag, heb nog niets gegeten
kunnen we misschien zwaaien, als alles goed gaat ga ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik word woensdag 38
Ik verwacht eigenlijk niemand en als er al iemand komt dan zal dat overdag zijn, wss. Dus als dat zo is gaan we 's avonds naar de ZOOmeravond in Blijdorp. Daar heb ik wel zin in.
Oh Mor, wat een geweldig geheimpjequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, bij lange na niet zo als die van Greys. Als je niets bijzonders voelt is het ook wel lastig te geloven hoor..Gisteravond zelfs nog op een terrasje gezeten met vrienden na de film.. vet grappig om dan niets te zeggen
Cracker filet americain en glas optimelquote:
Bwahaha, hey, tipje he... wat dacht je, dat je van filet american niet dik wordt? Weet je hoeveel mayo daar in zit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cracker filet americain en glas optimel![]()
![]()
Over 3 weken moet ik in bikini, dus ik ga me weer gedragen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahaha, hey, tipje he... wat dacht je, dat je van filet american niet dik wordt? Weet je hoeveel mayo daar in zit?
Ik ben van het lowcarben, en FA bevat heul weinig carbs.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahaha, hey, tipje he... wat dacht je, dat je van filet american niet dik wordt? Weet je hoeveel mayo daar in zit?
Wist je dat niet?quote:
Doe ik ook welquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
Filet americain is super als je op dieet bent, mayo er in of niet.
Het wordt echt óveral aangeraden als mager belegIk heb heul lang in de Slanktopics rondgehangen en alle succesnummers daar (oa Conleche) aten filet americain. Dus echt, eet het maar lekker
lees dan zou ik me dus als nieuweling daar alles behalve welkom voelenquote:nu weer verder met de vaste crew in dit topic.
Ja, en ontkennen ze ook nog. Echt zo ontzettend triest dit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Ik las nog even in OUD net en ik snáp echt dat men daar vooral viel over die paar posts 'slowchat' (hoewel dat gewoon Morrie-gerelateerd was natuurlijk) en dat het als je al lang bezig bent rauw op je dak kan vallen, maar als ik dan zit zinnetje
[..]
lees dan zou ik me dus als nieuweling daar alles behalve welkom voelen
Je moet daar echt op je tenen lopen heb ik het idee om toch vooral niemand tegen het hoofd te stoten.
Zo, dat moest ik nog even kwijt, dat lucht op
Nou dan nog, het waren maar een paar posts, en best logisch, dan had er ook gewoon normaal even wat gezegd kunnen worden. En dan nog was h et crap omdat de vaste crewquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, ik heb zelf ook lopen SCen daar...en Nok ook![]()
Maar goed, dat mag dus schijnbaar alleen maar als je al maaaaaaaaanden bezig bent met kindjes proberen te maken; iemand die snel zwanger is mag niet worden toegejuichd.
Hypocriet hoor...
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het frustrerend is dat iemand anders, een " nieuwe" snel zwanger is en jij zelf net weer ongesteld geworden bent.
Maar blijf dan gewoon een avondje weg en zadel een ander niet met een schuldgevoel op
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan openen we gewoon het Grey's hypertopic![]()
Maar je mag natuurlijk hier ook komen hyperen hoor, van mij mag dat zelfs al heul snel
He, das toch ook niet zo gek?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Mor, wat een geweldig geheimpje
Ik ben een klein pietsie jaloers op je!![]()
Gewoon op het idee om zo'n supergeheimpje te hebben!
En dat idd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan openen we gewoon het Grey's hypertopic![]()
Maar je mag natuurlijk hier ook komen hyperen hoor, van mij mag dat zelfs al heul snel
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
Mwah, nadat ik er vannacht 14 keer uit moest en Heer G overal doorheen sliep weet ik het nog zo net niet hoor!
Oh dat 'probleem' zou ik dan weer niet hebben, want ik drink haast nooit!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou direct door de mand vallen zodra ik een wijntje af zou slaan
Qwea zou gewoon doordrinken onder het mom van " je kennie vroeg genoeg beginnen"quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat 'probleem' zou ik dan weer niet hebben, want ik drink haast nooit!
Qwea zou dan weer wél supersnel door de mand vallen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qwea zou gewoon doordrinken onder het mom van " je kennie vroeg genoeg beginnen"
Zelfs ik weet datquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een cracker met filet americain nemen!![]()
(Dat 'mag' ook niet dan geloof ik, toch?)
Dan zeg je toch dat je aan de anti-biotica zit voor een blaasontsteking ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Morretje het volgende:
He, ik had in de bios met m'n mams al 'gedronken' he? (Was maar ene half uurtje op het terras)
Oh, en er was nog een jongedame, die sloeg het rondje ook af, dus kein problem in dit geval. Ik ben wel vaker wispelturig, dat zijn ze van mij wel gewend dat ik soms wel en soms niet drink.![]()
Maaaar, als m'n beste vriendinnetje er was geweest, was het een stuk lastiger vol te houden denk ik. Die is ook nog jarig over 2 weken..Moet nog maar een een goede smoes bedenken, meestal blijven we daar slapen bij een feestje, en dan gaat het Bob-excuus niet op...
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga dáár niet reageren (moeten we allemaal maar niet doen denk ik meer) want dan springen ze allemaal bovenop je nek met al die hormonen
Het zal aan mij liggen, maar ik zie the big deal niet. Ja, kut man, dat je weer rood bent. Nou, volgende maand beter!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, ik heb zelf ook lopen SCen daar...en Nok ook![]()
Maar goed, dat mag dus schijnbaar alleen maar als je al maaaaaaaaanden bezig bent met kindjes proberen te maken; iemand die snel zwanger is mag niet worden toegejuichd.
Hypocriet hoor...
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het frustrerend is dat iemand anders, een " nieuwe" snel zwanger is en jij zelf net weer ongesteld geworden bent.
Maar blijf dan gewoon een avondje weg en zadel een ander niet met een schuldgevoel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |