Kotsen denk ik. Maar nu vind ik ineens een kotsje hondenbrokken!!! bij de kattenbakquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de vraag niet...plast ie slijm of kotst ie slijm of kwijlt ie?![]()
Onze katten kotsen wel es slijm, maar dan zit ze iets dwars wat er later of van boven of van onder (nou ja..achter) wel uitkomt
PLASJES SLIJMquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Sjeesus Hara, wat dacht je; ik maak ff een duidelijke OP
Ja, gisteren iig wel gewoon zien drinken, toen ik net beneden kwam stond de hond aan de ene kant van de kamer, en de kat kwam juist aan de andere kant de keuken uitlopen, waar de kattenbak ook staat en toen vond ik hondenbrokkotsquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Morretje het volgende:
Drinkt ie wel voldoende dan Hara?
Ik ken het niet, niet bij een kat in elk geval. Hoe is het van kleur dan?
Lees je eigen op is andersquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PLASJES SLIJM
Hoe moet ik er wat anders van maken
Het enige wat ik gezien heb is dat ie gisteren? één hondenbrok gesnaaid had, terwijl Charlie nog wachtte op zijn "pak maar"quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
verwarringik dacht dat er slijm gepiest werdt
Mijn kat heeft ook wel eens slijm gekotst, nadat mevrouw iets had gegeten wat ze niet kon verdragen
If you don't trust it, joe can call tha DAquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het enige wat ik gezien heb is dat ie gisteren? één hondenbrok gesnaaid had, terwijl Charlie nog wachtte op zijn "pak maar"
Dan moet ie wel in één hap 6 brokken gejat hebben, dat past nooitquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan heeft Jazz wrs. hondenbrokjes genuttigd en dat vond het maagje niet fijn
Een paar dagen terug vond ik de eerste plasjes slijm in mijn huis. En ik dacht dat deze van de hond waren aangezien deze erg ziek was. Nu is de hond zo goed als beter maar toch vond ik vanochtend 3 plasjes. Dus ik verdenk mijn kat van de plasjes. Ook zit de kat ineens onder in het hokje van de krabpaal, de enige keer dat hij daar vrijwillig in zat was nadat hij terug kwam van zijn castratie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Paar dagen terug eerste plasje, maar dacht komt van zieke hond en die had al medicijnen. Vanochtend 3 plasjes en hond is eik zo goed als beter. Kat zit wel ineens in het hok onderin de krabpaal, en de enige keer dat ie daar vrijwillig inging was toen hij terugkwam na zijn castratie
Wtf is dat slijm
Mijn kat kennende voelt hij zich dus niet zo fijn, maar ik weet niet hoe en of erg dit is, ik ken die plasjes slijm niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |