" Wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!"quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 't een keischattig chagrijnig stuk vreten.
Daar is ze wel echt schattigquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" Wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!"
[ afbeelding ]
Zie m zitten danquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Me too, ik hou stiekem wel van die sjaggo's hoor
![]()
Over sjaggo's gesproken, Frips wil heul die nieuwe slaapzak nie delen met Chico![]()
[ afbeelding ]
Maar de rand op de buggy voor zn koppeke vindt ie stiekem wel heel fijn!
[ afbeelding ]
Meerderequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Doegies Muis![]()
Bak je op verzoek meerdere taarten voor in je kraampje of ist maar eentje
Bakkerstip superieur: als je je baksel hebt gebakken en hijs afgekoeld, ondersteboven presenteren. De onderkant is altijd rechtquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind wortel zo afschuwelijk
Hoe krijg je m zo recht? Al mijn baksels worden bol.
Dan wiebelt ie tochquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bakkerstip superieur: als je je baksel hebt gebakken en hijs afgekoeld, ondersteboven presenteren. De onderkant is altijd rechten ziet er bij veel baksels beter uit dan de bovenkant.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou t ook echt niet wetenMisschien je tong borstelen?
Btw, check streepjes. Lois en Rocka
Nu gaan ze boos zitten pmenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat zeiden jullie ook al...kijken of de rest er over valt!
quote:
Rocka wordt zelf ook moe van dat achterlijke gedrag daar geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar Rocka neemt t nu ook weer een beetje terug en geeft jullie gelijk toch??
Zoooo hondjes zijn gewassen, ik heb zelf net lekker lang gedouched.
Vond nog een pot White Musk scrub in de kast, dus voor t eerst in ik weet niet hoe lang met iets anders dan Lush , ruikt wel sterk ineens zeg![]()
Kheb nu een masker op mn toet ( mask of magaminty, wel lush) dat dr NU af mag !
Je zou van minder moe worden hequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rocka wordt zelf ook moe van dat achterlijke gedrag daar geloof ik
Gedver...ik weet hoe je je voelt...quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee geen nieuws ingetje, morgen weer bellen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik houd nu vooral rekening met het ergste, kan het alleen meevallen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin om erop te reagerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Tsjek 2 streepjes....we konden alweer vertrekken voordat jullie zaten te naaien daar
Och MM toch..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik broodje roerei met kaas, meneer I. aardappels en worteltjes + saucijs en nu eet ik een cracker met kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
oeh, en mijn crackers met filet american zijn heeeeeeeeeeeerlijk. Wat heeft iedereen eigk gegeten?
Ik tat, MM brood
Niet doen, heeft totaaaaal geen zin..quote:
Macaroni met spinaziesaus, ipv cannelloni met spinazie omdat Ravage vergeten was de lasagnebladen te kopen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
oeh, en mijn crackers met filet american zijn heeeeeeeeeeeerlijk. Wat heeft iedereen eigk gegeten?
Ik tat, MM brood
Bwahahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Jongens! Een nieuw 2 streepjes-topic!
Kom, gaan we ff tvpen
46quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH nu ben ik nieuwsgierig
PM mag ook
Ik hou van je Ingquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het wel oh-oh.
Ik zou het alleen niet doen heur![]()
Wat weer leuke foto's![]()
En Maes, je zou niet zeggen dat je 46 bent heur...
10 jaar jonger zou je ook geloven
Och, ik heb weleens op posts uit een vorig topic gereageerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef Maes het volgende:
[..]
46maar niet verder vertellen hè
(beetje laat om op pagina 5 nog een vraag te beantwoorden van pagina 1)
Ach, je kunt niet heel Fok bijhouden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Morretje het volgende:
Cat ik lees net je hele topic.. beter laat dan nooit he![]()
Wat een scheetjes..En wat een goed werk doe je voor ze!
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Zucht ende zwijmelmomentje: Rooie had net zijn flesje naar binnen geklokt en moest nog een boertje laten. En toen had ik dus een spinnend piepklein katje tegen mijn schouder aanliggen.
Echt? Zonder weeen? Hoe deed je poezedame dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet heel Fok bijhouden.![]()
Ik heb eerder beebies dan jij! En een thuisbevalling in mijn bed gehad zonder de barensweeën.![]()
Het is/was een heel gedoe en afgelopen 2 weken waren heftig met alle (gezondheids)probleempjes maar als ze het nu gewoon goed blijven doen wordt het echt genieten. Ze beginnen zich steeds meer bewust te worden van hun omgeving en dus ook van mij.
Ik had het over mezelf he.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt? Zonder weeen? Hoe deed je poezedame dat?![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Ynske het volgende:
Gefeliciteerd Greys!!!!
[..]
kunnen we misschien zwaaien, als alles goed gaat ga ik ook
Zijn je logees vermoeiend?quote:
Klinkt... gezellig.quote:
En ze blijven een hele week?quote:
Ik maak mijn ons bed alleen op als het net verschoond isquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn bed alvast opgemaakt. Vanmorgen de lakens in de was gedaan en ik word altijd zo chaggo als ik de zaak nog moet opmaken als ik in bed wil kruipen. Nu liggen de heerlijk frisse lakentjes al klaar.
Leukquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:59 schreef draculettetje het volgende:
de jongste 2 blijven tot en met dinsdag (dan gaan we naar walibi waar mn zus met vriend en de aller jongste ook heen komen), de oudste 2 brengen we vrijdag weer naar huis en dan blijven we zelf nog 2 nachtjes daar slapen om vervolgens 5 dagen naar duitsland te gaan!
een schoon bedje is zo fijn, ruikt altijd zo lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn bed alvast opgemaakt. Vanmorgen de lakens in de was gedaan en ik word altijd zo chaggo als ik de zaak nog moet opmaken als ik in bed wil kruipen. Nu liggen de heerlijk frisse lakentjes al klaar.
ik moet idd wel even wennen dat nummer 4 nu ook mee is,quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
En die 5 dagen Deutschland is zeker om bij te komen?
ik kruip regelmatig nog even terug mn bedje inquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik 's middags het bed verschoon en ik heb verder niets, dan kan het zo gebeuren dat ik er een uurtje in kruip
Over een week (of misschien al eerder) moet ik ervan af zijn. Dan kan rooie kitten zonder zijn nachtflesje en een weekje later begint hij vast voer te eten als het goed is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef draculettetje het volgende:
dat lijkt mij ook erg moeilijk, dat soort diensten!
hoop dat je snel weer in het goede ritme komt
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.quote:
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef draculettetje het volgende:
ik had natuurlijk weer even niet door dat het om de kitten ging duh!
Het is m'n hobbyquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.
Heb jij kittens dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Mijn hele (sociale) leven draait nu om die kleintjes. Was vast nog niet opgevallen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Mijn hele (sociale) leven draait nu om die kleintjes. Was vast nog niet opgevallen.
ruilen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Slapen is heerlijkMaar als ik overdag slaap krijg ik hoofdpijn en kan ik 's avonds niet meer slapen
En volgens mij lig ik dan ook gelijk úren in bed, dus geen dutjes voor mij
Ik vond het ook al raarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nu weer bij?
Ja, doezelen is wel heerlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.
Telefoon mee en over 3 kwartier zetten en dan heerlijk doezelen![]()
Vroegah, toen we onze oude hoekbank nog hadden gebeurde het nog wel eens dat we na het eten om een uur of 1 wakker werden op de bank.
Borden nog op tafel, pannen op het aanrecht.
Dawasniezoleuk
Ik doe vet vaak dutjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
* Muis006 heeft vandaag een middagdutje gedaan
Ik kan echt ALTIJD slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kan ik niet doezelen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.
Telefoon mee en over 3 kwartier zetten en dan heerlijk doezelen![]()
Vroegah, toen we onze oude hoekbank nog hadden gebeurde het nog wel eens dat we na het eten om een uur of 1 wakker werden op de bank.
Borden nog op tafel, pannen op het aanrecht.
Dawasniezoleuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Madekliko aan de straat, be gone ongedierte, be gone!
Kinderen zijn: Go with the flowquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik dat zo lees vraag ik me af of ik ooit geschikt zal zijn voor kinderen
Nou! Ik heb van t weekend de wassen al gedraaid, ik ben nu even vrijquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de kattenbak al verschoond en de wasmasjien draait al![]()
Nu nog aankleden.
Door jouw verhaal check ik elke dag mijn afvalbak en doe er een schone zak in. De vuilniszakkenfabrikant heeft een goeie aan mequote:Op maandag 3 augustus 2009 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Madekliko aan de straat, be gone ongedierte, be gone!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Door jouw verhaal check ik elke dag mijn afvalbak en doe er een schone zak in. De vuilniszakkenfabrikant heeft een goeie aan me
gaafquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb net je fobo gechecked. Misschien herken ik je wel. Of misschien loop ik eerst op 3 verschillende mensen af die allemaal niet jou zijn en durf ik daarna niets meer. Kijk in dat geval maar uit naar een blozend klein blond ding met heel kort haar
Maar of ik ga is ook nog afhankelijk van wanneer mijn beste vriendin gaat bevallen. We waren vandaag daar en ze staat echt op knappen, hoewel ze eigenlijk pas op 3 september uitgerekend is. Ik roep al vanaf het begin dat ik een verjaardagscadeautje zal krijgen. Het is dus de bedoeling dat ik bij de bevalling ben.
Daar ben ik eindelijk mee bezig na al mn harde huishoudwerk van vanochtendquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Speaking of werken, dadelijk even mijn ontbijt naar binnen werken.
Ik wil wel werken, maar werkgevers willen mij niet. *huil*quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Iemand zal dr toch moeten werken hier he
![]()
Achgossie...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar werkgevers willen mij niet. *huil*
Wat denk je, moet ik al een deurwacht aannemen voordat ze me gaan bestormen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achgossie...![]()
Straks, als alle kittens de deur uit zijn, behalve Rooie...dan staan ze voor je in de rij
Ik zou het zeker doen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat denk je, moet ik al een deurwacht aannemen voordat ze me gaan bestormen?
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Iemand zal dr toch moeten werken hier he
![]()
Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Waarom lees ik in de TT telkens ... waar we Greys fouilleren?![]()
En topevallig ben ik vandaag ook nog een allerlaatste restje voor mijn vorige werk aan het doen: verslag uitwerken (al erg lang uitgesteld). Donderdag overdracht en dan is het echt echt klaar.
Drink je genoeg? En let er ook op dat je genoeg met je ogen knippert, dat schiet er vaak bij in als je aan de pc zitquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik zie echt scheel van de hoofdpijn inmiddels, ben ik aleve gaan halen in de pauze, heb ik pillen en niet die fijne capsules en nu heb ik dr toch maar een genomen dus kan ik ze ook niet meer terugbrengen.
Ik had nog paracetamol hier liggen, maar die doen nu niks, en ik had nog dikke ibrufennetjes, maar dan ben ik zometeen zo suf als wat![]()
En vanavond ook nog naar da voor Frips![]()
Blegh, tis weer echt maandag hoor.
Dan hopen dat vandaag en morgen snel voorbij gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik drink 's morgens een liter water en wat thee en 's middags ook een liter water, ik heb het alleen als ik heel snel uren in zit te voeren in van die saaie lijsten.
Stom genoeg ben ik ook nog elke keer ongesteld als de maandafsluiting is dus het zal een combinatie van factoren zijn, ik had t weekend ook al hoofdpijn, ben zelfs vrijdagnacht opgestaan voor een ibrufen![]()
Woensdag is alles af en dan is het vanzelf weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |