Bwahahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Jongens! Een nieuw 2 streepjes-topic!
Kom, gaan we ff tvpen
46quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH nu ben ik nieuwsgierig
PM mag ook
Ik hou van je Ingquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het wel oh-oh.
Ik zou het alleen niet doen heur![]()
Wat weer leuke foto's![]()
En Maes, je zou niet zeggen dat je 46 bent heur...
10 jaar jonger zou je ook geloven
Och, ik heb weleens op posts uit een vorig topic gereageerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef Maes het volgende:
[..]
46maar niet verder vertellen hè
(beetje laat om op pagina 5 nog een vraag te beantwoorden van pagina 1)
Ach, je kunt niet heel Fok bijhouden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Morretje het volgende:
Cat ik lees net je hele topic.. beter laat dan nooit he![]()
Wat een scheetjes..En wat een goed werk doe je voor ze!
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Zucht ende zwijmelmomentje: Rooie had net zijn flesje naar binnen geklokt en moest nog een boertje laten. En toen had ik dus een spinnend piepklein katje tegen mijn schouder aanliggen.
Echt? Zonder weeen? Hoe deed je poezedame dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet heel Fok bijhouden.![]()
Ik heb eerder beebies dan jij! En een thuisbevalling in mijn bed gehad zonder de barensweeën.![]()
Het is/was een heel gedoe en afgelopen 2 weken waren heftig met alle (gezondheids)probleempjes maar als ze het nu gewoon goed blijven doen wordt het echt genieten. Ze beginnen zich steeds meer bewust te worden van hun omgeving en dus ook van mij.
Ik had het over mezelf he.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt? Zonder weeen? Hoe deed je poezedame dat?![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Ynske het volgende:
Gefeliciteerd Greys!!!!
[..]
kunnen we misschien zwaaien, als alles goed gaat ga ik ook
Zijn je logees vermoeiend?quote:
Klinkt... gezellig.quote:
En ze blijven een hele week?quote:
Ik maak mijn ons bed alleen op als het net verschoond isquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn bed alvast opgemaakt. Vanmorgen de lakens in de was gedaan en ik word altijd zo chaggo als ik de zaak nog moet opmaken als ik in bed wil kruipen. Nu liggen de heerlijk frisse lakentjes al klaar.
Leukquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:59 schreef draculettetje het volgende:
de jongste 2 blijven tot en met dinsdag (dan gaan we naar walibi waar mn zus met vriend en de aller jongste ook heen komen), de oudste 2 brengen we vrijdag weer naar huis en dan blijven we zelf nog 2 nachtjes daar slapen om vervolgens 5 dagen naar duitsland te gaan!
een schoon bedje is zo fijn, ruikt altijd zo lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn bed alvast opgemaakt. Vanmorgen de lakens in de was gedaan en ik word altijd zo chaggo als ik de zaak nog moet opmaken als ik in bed wil kruipen. Nu liggen de heerlijk frisse lakentjes al klaar.
ik moet idd wel even wennen dat nummer 4 nu ook mee is,quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
En die 5 dagen Deutschland is zeker om bij te komen?
ik kruip regelmatig nog even terug mn bedje inquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik 's middags het bed verschoon en ik heb verder niets, dan kan het zo gebeuren dat ik er een uurtje in kruip
Over een week (of misschien al eerder) moet ik ervan af zijn. Dan kan rooie kitten zonder zijn nachtflesje en een weekje later begint hij vast voer te eten als het goed is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef draculettetje het volgende:
dat lijkt mij ook erg moeilijk, dat soort diensten!
hoop dat je snel weer in het goede ritme komt
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.quote:
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef draculettetje het volgende:
ik had natuurlijk weer even niet door dat het om de kitten ging duh!
Het is m'n hobbyquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.
Heb jij kittens dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Mijn hele (sociale) leven draait nu om die kleintjes. Was vast nog niet opgevallen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.Mijn hele (sociale) leven draait nu om die kleintjes. Was vast nog niet opgevallen.
ruilen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.
Nee joh, hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Slapen is heerlijkMaar als ik overdag slaap krijg ik hoofdpijn en kan ik 's avonds niet meer slapen
En volgens mij lig ik dan ook gelijk úren in bed, dus geen dutjes voor mij
Ik vond het ook al raarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nu weer bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |