quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
JA dus!!!!
*stemvork*
Er is er een jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien dat is Greys
Haar billen zijn strak en haar borsten zijn pront
Het is nooit anders geweest
Zij leve jong hoera hoera
en van mij natuurlijk zelf nogmaals gefeliquote:
Kweenie. Hij was moe zei hij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?
Ligt ie daar nu ongeduldig op je te wachten of snurkt ie al????
een groot kado jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:![]()
Mss ligt ie nu wel met een heel groot kado op je te wachten?
Oh, hoe voelt dat nu, zooooo oud?
Ik ben over 3 maanden en 24 dagen de pineut
Nope. Heb mijn kado al gehad in het saunadagje van vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
lijkt me wel een domper jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Heb mijn kado al gehad in het saunadagje van vandaag
En het voelt niet anders hoor, 36 tov 35. Misschien komt dat nog morgen ofzo
Maar ik had dit toch iets anders verwacht, nu![]()
Hoe was de Japanner eiks??quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Heb mijn kado al gehad in het saunadagje van vandaag
En het voelt niet anders hoor, 36 tov 35. Misschien komt dat nog morgen ofzo
Maar ik had dit toch iets anders verwacht, nu![]()
Lekkerquote:
Morgenmiddag komen mijn ouders, verder doe ik er niets aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Japans![]()
Heb je nog een feessie of was dit het?
De sauna en de Japanner was het kadoquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:30 schreef oh-oh het volgende:
W8 ff, gaf hij jou dan een sauna middag met een ander kado?
Oh nee, de Japanner was dat het kado?
Ja, daar waren we met zijn tweeën.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Was ie zelf wel aanwezig bij de Jap dan?
Ik ga ook slapen, truste
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:![]()
OH nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:21 schreef Maes het volgende:
En ik al helemaal niet![]()
GEFELICITEEEEEEERD GREYSIE
Ja, ik had igsteren mijn beide jassen in de wasmachine gedaan, en buiten gehangen. Daarna werd ik wakker van de regen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:32 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
het was de bedoeling dat we naar epe wissel zouden gaan, hoop dat het opklaart nog
nu zitten de 2 jongste neefjes maar te bubbelen in het bubbelbad en zo te horen hebben ze naar hun zin!
Die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh
Boromir is toch Sean Bean? Ik vind Aragorn toch lekkerderderder hoor!
Oh, let op, sms van EliesjeBee:
Een naaktslak op de telefoon, een salamander op de lamp en net liep er een muis over mijn schoen... Nix gelogen! Wat is de stand?'Echt een vakantie voor een F&F mod dus
quote:
Begin maar vast te proberen dan, dat schoppen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:05 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
Greys..... gefeliciteeeeeeerd.
Ontbijtje op bed van die snurker van gisteravond gehad? Zo ja.... Zo ne dan skup ik em nu mentaal onder zijn kont (moet ik wel heel hoog skuppen en het is nog maar de vraag of ik het dan red)
Aan die foto van oh-oh heb ik niets meer toe te voegen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
Het hoost hier ook al heel de nacht (en dat weet ik, want ik ben er een keer of 14 uit geweest vannacht omdat Bink zich niet zo lekker voelde). Heb echt een ongelooflijk rothumeur vandaag
Moet het er verder ook maar niet al teveel over hebben hier
Geen idee! Hoesten en proesten (en dan niet écht hoesten, maar van die rare geluiden... dat doet ze dr hele leven al af en toe) en ze had het te warm en toen moest ze weer plassen en toen weer poepen en... nou ga zo maar door, om het uur was er wel watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |