Ja, doezelen is wel heerlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.
Telefoon mee en over 3 kwartier zetten en dan heerlijk doezelen![]()
Vroegah, toen we onze oude hoekbank nog hadden gebeurde het nog wel eens dat we na het eten om een uur of 1 wakker werden op de bank.
Borden nog op tafel, pannen op het aanrecht.
Dawasniezoleuk
Ik doe vet vaak dutjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
* Muis006 heeft vandaag een middagdutje gedaan
Ik kan echt ALTIJD slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaaapen is hemels. Ik wilde maar dat ik lang kon slapen.
Dan kan ik niet doezelen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook niet direct gaan coma-slapen.
Telefoon mee en over 3 kwartier zetten en dan heerlijk doezelen![]()
Vroegah, toen we onze oude hoekbank nog hadden gebeurde het nog wel eens dat we na het eten om een uur of 1 wakker werden op de bank.
Borden nog op tafel, pannen op het aanrecht.
Dawasniezoleuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Madekliko aan de straat, be gone ongedierte, be gone!
Kinderen zijn: Go with the flowquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik dat zo lees vraag ik me af of ik ooit geschikt zal zijn voor kinderen
Nou! Ik heb van t weekend de wassen al gedraaid, ik ben nu even vrijquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de kattenbak al verschoond en de wasmasjien draait al![]()
Nu nog aankleden.
Door jouw verhaal check ik elke dag mijn afvalbak en doe er een schone zak in. De vuilniszakkenfabrikant heeft een goeie aan mequote:Op maandag 3 augustus 2009 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Madekliko aan de straat, be gone ongedierte, be gone!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Door jouw verhaal check ik elke dag mijn afvalbak en doe er een schone zak in. De vuilniszakkenfabrikant heeft een goeie aan me
gaafquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb net je fobo gechecked. Misschien herken ik je wel. Of misschien loop ik eerst op 3 verschillende mensen af die allemaal niet jou zijn en durf ik daarna niets meer. Kijk in dat geval maar uit naar een blozend klein blond ding met heel kort haar
Maar of ik ga is ook nog afhankelijk van wanneer mijn beste vriendin gaat bevallen. We waren vandaag daar en ze staat echt op knappen, hoewel ze eigenlijk pas op 3 september uitgerekend is. Ik roep al vanaf het begin dat ik een verjaardagscadeautje zal krijgen. Het is dus de bedoeling dat ik bij de bevalling ben.
Daar ben ik eindelijk mee bezig na al mn harde huishoudwerk van vanochtendquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Speaking of werken, dadelijk even mijn ontbijt naar binnen werken.
Ik wil wel werken, maar werkgevers willen mij niet. *huil*quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Iemand zal dr toch moeten werken hier he
![]()
Achgossie...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar werkgevers willen mij niet. *huil*
Wat denk je, moet ik al een deurwacht aannemen voordat ze me gaan bestormen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achgossie...![]()
Straks, als alle kittens de deur uit zijn, behalve Rooie...dan staan ze voor je in de rij
Ik zou het zeker doen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat denk je, moet ik al een deurwacht aannemen voordat ze me gaan bestormen?
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Iemand zal dr toch moeten werken hier he
![]()
Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Waarom lees ik in de TT telkens ... waar we Greys fouilleren?![]()
En topevallig ben ik vandaag ook nog een allerlaatste restje voor mijn vorige werk aan het doen: verslag uitwerken (al erg lang uitgesteld). Donderdag overdracht en dan is het echt echt klaar.
Drink je genoeg? En let er ook op dat je genoeg met je ogen knippert, dat schiet er vaak bij in als je aan de pc zitquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik zie echt scheel van de hoofdpijn inmiddels, ben ik aleve gaan halen in de pauze, heb ik pillen en niet die fijne capsules en nu heb ik dr toch maar een genomen dus kan ik ze ook niet meer terugbrengen.
Ik had nog paracetamol hier liggen, maar die doen nu niks, en ik had nog dikke ibrufennetjes, maar dan ben ik zometeen zo suf als wat![]()
En vanavond ook nog naar da voor Frips![]()
Blegh, tis weer echt maandag hoor.
Dan hopen dat vandaag en morgen snel voorbij gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik drink 's morgens een liter water en wat thee en 's middags ook een liter water, ik heb het alleen als ik heel snel uren in zit te voeren in van die saaie lijsten.
Stom genoeg ben ik ook nog elke keer ongesteld als de maandafsluiting is dus het zal een combinatie van factoren zijn, ik had t weekend ook al hoofdpijn, ben zelfs vrijdagnacht opgestaan voor een ibrufen![]()
Woensdag is alles af en dan is het vanzelf weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |