quote:
Rocka wordt zelf ook moe van dat achterlijke gedrag daar geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar Rocka neemt t nu ook weer een beetje terug en geeft jullie gelijk toch??
Zoooo hondjes zijn gewassen, ik heb zelf net lekker lang gedouched.
Vond nog een pot White Musk scrub in de kast, dus voor t eerst in ik weet niet hoe lang met iets anders dan Lush , ruikt wel sterk ineens zeg![]()
Kheb nu een masker op mn toet ( mask of magaminty, wel lush) dat dr NU af mag !
Je zou van minder moe worden hequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rocka wordt zelf ook moe van dat achterlijke gedrag daar geloof ik
Gedver...ik weet hoe je je voelt...quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee geen nieuws ingetje, morgen weer bellen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik houd nu vooral rekening met het ergste, kan het alleen meevallen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin om erop te reagerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Tsjek 2 streepjes....we konden alweer vertrekken voordat jullie zaten te naaien daar
Och MM toch..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik broodje roerei met kaas, meneer I. aardappels en worteltjes + saucijs en nu eet ik een cracker met kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
oeh, en mijn crackers met filet american zijn heeeeeeeeeeeerlijk. Wat heeft iedereen eigk gegeten?
Ik tat, MM brood
Niet doen, heeft totaaaaal geen zin..quote:
Macaroni met spinaziesaus, ipv cannelloni met spinazie omdat Ravage vergeten was de lasagnebladen te kopen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
oeh, en mijn crackers met filet american zijn heeeeeeeeeeeerlijk. Wat heeft iedereen eigk gegeten?
Ik tat, MM brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |