Oh jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die deed het met een keizersnede. Asociaal kutwijf dat ze is, hoe haalt ze het in haar hoofd man. Er zijn daar keiveel mensen die maar wát zouden geven om gewoon te kunnen bevallen, bla bla bla.
Tja, je moet eraan toe zijn om jezelf dat labeltje te geven natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef Ravage het volgende:
Mijnmeter bij het zien van dat topic:
[![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
] (8/10)
Ze zeggen zelf dat voor mensen voor wie zwanger worden echt een probleem is, er een apart topic is:
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #62
Blijkbaar zitten daar een aantal mensen in het verkeerde topic..
quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Ingetje, ik zag je reactie in mijn topic: is Droopy er vanzelf vanaf gekomen of is er de kans dat ik de beurs weer moet trekken voor een bezoekje DA? Doe ik zonder problemen, maar een prognose is wel zo prettig. En dan hoop ik van harte dat Naartjie niet weer in een wachtkamer met ACHT honden terecht komt.![]()
Tegen de tijd dat we aan de beurt waren was mijn lobbes veranderd in een blazend spugend monster.Gelukkig blijft hij nooit lang kwaad op me.
Ziggy!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy viel pas ook een hond aan in de wachtkamer, vanuit de draagtas
Hond schrok zich dood
quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ziggy!![]()
Muis zag ooit ook es een hond in de wachtkamer en werd zo wild in het mandje dat ie met mandje en al van de bank afrolde
Die kijkt ook hartstikke chagrijnigquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe deed ook niet echt moelijk, Melvin, Baileys en Mickey zijn er eigenlijk nog nooit geweest, Muis was eerst lastig, maar toen we ivm z'n diabetes regelmatig heenmoesten ging het prima![]()
Maar Droopy! Mijn hemel, wat een secreet!![]()
![]()
De DA durfde haar niet eens verder te onderzoeken, ja...onder een roesje, maar dat wilde ik niet![]()
En ze is nog wel het kleinste poessie die we hebben![]()
[ afbeelding ]
Net die ene Lolcat "I farted"quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent druk geweest oh-oh!
Greys, ik heb nog een verjaardagpoesje voor je. Streepie was zo schetig, die kon ik niet alleen in mijn topic zetten.![]()
[ afbeelding ]
Nietsquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er mis met Droopy? Da's wel mijn enige meissie heur![]()
En wat is Streepje een boefie daar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |