quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:16 schreef Kogando het volgende:
Met warm weer is een rottend lijk een veel voorkomende melding. Bel de polities dus effe.
Vissen op het parket?! Vind je't gek dat ze dood zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef Zwansen het volgende:
lol@TT.
Maar ik woon dus op 1 hoog. Dus onder de vloer wordt lastig. Heb wel een week geleden 2 dode vissen gehad, maar lijkt me niet dat die geur zo hardnekkig in het parket trekt.
Lullige is dat ik vandaag jarig ben en dat er straks visite komt. Heb alle ramen en deuren al open gezet.
Lol, nee. In het aquarium, maar ze hebben er wel 3 dagen dood ingelegen voordat ik ze weggegooid heb. Toen rook het ook al een beetje en dacht ik eerlijk gezegd dat het door die vissen kwam. Maar dat aquarium staat nu al 3 dagen niet meer in de kamer en nog stinkt het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vissen op het parket?! Vind je't gek dat ze dood zijn.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef Fusebox het volgende:
Ik kan dit boek aanraden:
[ afbeelding ]
Thnx!quote:
Dat weet ik dus niet. Lastig te omschrijven. Voor mijn gevoel lijkt het gewoon op water uit een vissekom dat 4 maanden niet is verschoond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:36 schreef 2dope het volgende:
Maar kan je de geur niet omschrijven? Is het daadwerkelijk de geur van rottend vlees?
in dat geval:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Het kan ook zijn dat die matten onder het parket zijn gaan schimmelen ofzo.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Afgelopen dagen geen Marokkanen over onder de vloer gehad?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:39 schreef Gummibeer79 het volgende:
Boek een nachtje in het Ibis in Amsterdam west.....
Daar stinkt het naar dooie mensen...
En zuur . Het is in ieder geval een doordringende geur die ik niet echt kan omschrijven maar wel weer bijna (figuurlijk ) kan ruikenquote:
Hmm, ik vind dat bij deze geur wel moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
En zuur . Het is in ieder geval een doordringende geur die ik niet echt kan omschrijven maar wel weer bijna (figuurlijk ) kan ruiken![]()
Als je eenmaal die geur hebt geroken, is hij in ieder geval zeer moeilijk te vergeten.. al wil je dat heel graag!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat bij deze geur wel moeilijk
Dat moet haast wel. Toen ik vanmorgen de woonkamer in liep kreeg ik gelijk kotsneigingen van de stank. De hele nacht hebben de ramen en de deur dichtgestaan en heeft de stank zich opgehoopt. Niet meer te harden, hoop echt dat er een dode rat ofzo onder de vloer ligt die aan het eind van zijn ontbindingsproces is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:03 schreef Mirjam het volgende:
in ieder geval niet naar bloemetjes
echt geen dood dier dat ergens ligt?
die stank is het nog het minste wat dacht je van maden en vliegenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Toen ik vanmorgen de woonkamer in liep kreeg ik gelijk kotsneigingen van de stank. De hele nacht hebben de ramen en de deur dichtgestaan en heeft de stank zich opgehoopt. Niet meer te harden, hoop echt dat er een dode rat ofzo onder de vloer ligt die aan het eind van zijn ontbindingsproces is.
Het kutte is dat wij morgen voor een week op vakantie gaan en dus geen ramen op kunnen zetten. Ik vrees voor de stank als we terugkomen...
Dank je.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
die stank is het nog het minste wat dacht je van maden en vliegen
oh jeequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nu de politie gebeld en ze komen ff kijken.
Wanneer heb je die buurman voor het laatst gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nou hey... dat is ergquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als er straks echt een lijk blijkt te liggen heb jij fijn die moleculen (of weet ik veel) die er vanaf kwamen ingeademd! Da's ook wat waard
.
quote:
in het gunstigste geval (als het een lijk is wordt het min of meer meteen geruimd) krijg je geen last van maden en vliegen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Epic updatequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef Aventura het volgende:
Mén, ik heb nog nooit zo gehoopt dat iemand dood is. Fok! brengt het slechtste in je naar bovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:30 schreef Zwansen het volgende:
2 vrouwelijke agenten die hier eerst waren zeggen dat het geen lijkenlucht is. De mannelijke zei echter van wel, nu wordt de deur opengebroken!
is er verschil in lijklucht tussen een dier en mens?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef TeleluvR het volgende:
het feit dat de vrouwen wat anders denken dan de mannen vind ik wel eng! Is er niet iemand daar in huis superongesteld?
o k.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi Falco! De-blokkeer mij eens joh op msn!
2 maanden? Verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:48 schreef Re het volgende:
tvp... ook meegemaakt met buurmeisje die al 2 maanden dood in huis lag, ik herken de geur wel gelijk, dat is het voordeel opgegroeid te zijn boven een rouwkamer
Waar komt die stank dan vandaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Meh, deur is opgebroken, maar niks gevonden. Zelfs geen rottende vuilniszak.
Er ligt een dode tussen zijn plafond en jou vloer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Lol, besef me nu dat ik iedereen teleurstel met die post.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Lol, besef me nu dat ik iedereen teleurstel met die post.
De buurman had het lijk natuurlijk snel in een bad met witkalk gelegdquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Meh, deur is opgebroken, maar niks gevonden. Zelfs geen rottende vuilniszak.
ja zelfmoord met pillen, alles zat potdicht en was gebaricadeerd. meisje woonde er netquote:
Waar is Lambiekje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:58 schreef Falco het volgende:
Hm, ik vertrouw het toch niet helemaal! Waarschijnlijk is er een moord gepleegd op Zwansens buurman en in het belang van het onderzoek mag hij niks meer naar buiten brengen...
Ingemetseld door een vorige bewoner, en nu beginnen de lijksappen door het beton heen te sijpelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef Valyx het volgende:
[..]
Er ligt een dode tussen zijn plafond en jou vloer!![]()
Politie heeft een briefje geschreven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal de buurman leuk vinden dat de boel opengebroken is
You've got it all figured out!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:58 schreef Falco het volgende:
Hm, ik vertrouw het toch niet helemaal! Waarschijnlijk is er een moord gepleegd op Zwansens buurman en in het belang van het onderzoek mag hij niks meer naar buiten brengen...
Ja hoi, we dachten dat je dood wasquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Politie heeft een briefje geschreven.
"Hallo buurman van Zwansen. We dachten dat u lag weg te rotten in uw woning, maar u blijkt alsnog springlevend te zijn. Excuses voor de opengebroken deur.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Politie heeft een briefje geschreven.
Netjes toch? +1 Care!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef Falco het volgende:
[..]
"Hallo buurman van Zwansen. We dachten dat ie lag weg te rotten in uw woning, maar u blijkt alsnog springlevend te zijn. Excuses voor de opengebroken deur.
Met vriendelijke groeten,
Uw beste vriend, de politie"
Zo'n briefje
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef Falco het volgende:
[..]
"Hallo buurman van Zwansen. We dachten dat u lag weg te rotten in uw woning, maar u blijkt alsnog springlevend te zijn. Excuses voor de opengebroken deur.
Met vriendelijke groeten,
Uw beste vriend, de politie"
Zo'n briefje
Gister was het minder erg dan het nu is + alle ramen de hele dag open laten staan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
maar, je verjaardag een beetje kunnen vieren in de stank ? of is de visite haastig weer huiswaarts gekeerd ?
Ja, geen idee. We hebben samen met die agentes door de brievenbus geroken en toen rook het verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:07 schreef Mirjam het volgende:
maar wat stonk er nou wel zo bij de buren dan?
Je bent dus niet binnen geweest bij de buurman? Toch maar opletten of er zo geen lijkwagen voorbij rijdtquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen ze die deur hadden opengemaakt rook het binnen schijnbaar helemaal niet zo erg.Begin bijna in die theorie van Falco te geloven.
Nee, politie is via mijn balkon naar zijn balkon geklommen... Beetje raar als ik er achteraan klim.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Je bent dus niet binnen geweest bij de buurman? Toch maar opletten of er zo geen lijkwagen voorbij rijdt.
Dit was in ieder geval een onvergetelijke verjaardagquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, politie is via mijn balkon naar zijn balkon geklommen... Beetje raar als ik er achteraan klim.
Heb ooit met een vriend naar een andere auto gekeken. Particulier, en een proefrit gemaakt. Verkoper reed en alle ramen gingen open en als klap op de vruurpijl lag er een spuitbus luchtvervrisser op de achterbank.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:40 schreef birrrd het volgende:
Wat ik van mensen heb gehoord die ooit een dood persoon geroken hebben, is dat je de geur nooit meer vergeet en dat het echt de meest ranzigste lucht is die er bestaat.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:40 schreef birrrd het volgende:
Wat ik van mensen heb gehoord die ooit een dood persoon geroken hebben, is dat je de geur nooit meer vergeet en dat het echt de meest ranzigste lucht is die er bestaat.
Je moet niet zoveel port drinken 's avonds, ga je rare dingen van lezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:33 schreef Duderella het volgende:
Ik lees sinds een uurtje wel steeds 'Hoe rukt een dood persoon' , als ik Myats open.En dan denk ik: huh, heb ik daarin gepost?
![]()
![]()
![]()
Dood dier ergens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ehm, en de politie had zelf ook geen idee wat het wél was?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
en op scouting kamp ergens in luxemburg zaten we op een veld tussen die bergen weet je wel, daar hing ook zo een lijklucht, ik had toen een portemonnee gevonden met id en geld, iedereen in rep en roer, bleken het dode konijnen te zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:55 schreef svefn het volgende:
Kijk eens wat nu weer bij MyAT staatspanning!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:15 schreef Zwansen het volgende:
Nou, we zijn inmiddels meer dan een half jaar verder, de stank was weg toen ik terugkwam van vakantie... Maar nu begint er weer iets te stinken. En nu komt het op een andere plek uit de muur. Mijn vriendin verdenkt de buurman ervan om toch lijken in de muur te metselen.
hey als je dit topic omhoogschopt ben je ons wel een spannende ontknoping verplicht jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:15 schreef Zwansen het volgende:
Nou, we zijn inmiddels meer dan een half jaar verder, de stank was weg toen ik terugkwam van vakantie... Maar nu begint er weer iets te stinken. En nu komt het op een andere plek uit de muur. Mijn vriendin verdenkt de buurman ervan om toch lijken in de muur te metselen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:01 schreef Anchor het volgende:
Een dood persoon ruikt niet. DUH!
Vorig jaar is er een oude politieagent bij geweest die uit ervaring wist dat het een lijkengeur was. Maar goed, een ontbindend lijk kan natuurlijk net zo stinken als een ontbindende rat of muis.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef Severus het volgende:
Het zijn denk ik gewoon dode muizen. Wellicht heeft iemand gif gezet en dan gaan ze nét dood in je spouwmuur. Als het daar vochtig is kan het echt heel lang stinken. Het is een beetje een weeïge scherpe lucht. Een beetje schimmelachtig als je dat wel eens geroken hebt.
Hoe lang laten ze die lijken liggen in die rouwkamer? Of was het in een arm tropisch land zonder koeling?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:48 schreef Re het volgende:
tvp... ook meegemaakt met buurmeisje die al 2 maanden dood in huis lag, ik herken de geur wel gelijk, dat is het voordeel opgegroeid te zijn boven een rouwkamer
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Wisheh het volgende:Soms zie je hier topics voorbij komen jonge..echt
Klopt, als het zich in dezelfde ruimte bevind.. Als dit gaat om iets wat in de woning onder hun ligt te rotten, of ergens tussen de vloeren, ruikt het lang niet zo penetrant als iets in dezelfde ruimte..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Lijkgeur is zo gigantisch penetrant dat je het geen dag zou uithouden, ook al ruik je de geur maar een beetje. Echt waar, dat is alsof je chloor met rotte eieren mengt en dat opsnuift terwijl je op een zemig stuk koeienmaag kauwt. Ik kan het weten want ik ben ooit een huiskamer binnengelopen van een vrouw die haar man daar zonder koeling opgebaard had liggen.. Al weken lang..
Zo erg was het dus vorig jaar wel. Toen was het echt onleefbaar en moest de ramen en deuren constant opengezet worden. Gelukkig gingen we op vakantie toen het op het hoogtepunt was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Lijkgeur is zo gigantisch penetrant dat je het geen dag zou uithouden, ook al ruik je de geur maar een beetje. Echt waar, dat is alsof je chloor met rotte eieren mengt en dat opsnuift terwijl je op een zemig stuk koeienmaag kauwt. Ik kan het weten want ik ben ooit een huiskamer binnengelopen van een vrouw die haar man daar zonder koeling opgebaard had liggen.. Al weken lang..
tvpquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Je kan ook gaan lezen hequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef WeirdWestMan het volgende:
Is de politie onderhand al een keer langs geweest?
Of hebben ze het druk?
Ik heb ooit is in de metro in Parijs naast een zwerver gezeten waarbij ik datzelfde gevoel had als jij nu beschrijft. En dit was nog geen eens een echt rottend lijk, maar gewoon nog een levend exemplaar. Maar die gozer had dus wel de maden in zijn nek lopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Hagelkaas het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik heb ooit is in de metro in Parijs naast een zwerver gezeten waarbij ik datzelfde gevoel had als jij nu beschrijft. En dit was nog geen eens een echt rottend lijk, maar gewoon nog een levend exemplaar. Maar die gozer had dus wel de maden in zijn nek lopen.
Dus ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt met hoe vies die geur moet zijn.
Mghighighighi!quote:
Ligt eraan, welk dier....quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand of er een verschil is in geur tussen een dood mens en een dood dier?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ligt eraan, welk dier....
Iemand hier wel eens een dode gevonden trouwens?
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Haha, wat een kick. Nee, nooit geweten wat het uiteindelijk was. Inmiddels ook verhuisd.
We zullen het nooit weten
Je lieft in iedergeval zelf nogquote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Haha, wat een kick. Nee, nooit geweten wat het uiteindelijk was. Inmiddels ook verhuisd.
Heeft er ooit ene Dexter onder je gewoond?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
woonde je hier toevallig?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
020quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
woonde je hier toevallig?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huis-Rotterdam.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |