quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:16 schreef Kogando het volgende:
Met warm weer is een rottend lijk een veel voorkomende melding. Bel de polities dus effe.
Vissen op het parket?! Vind je't gek dat ze dood zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef Zwansen het volgende:
lol@TT.
Maar ik woon dus op 1 hoog. Dus onder de vloer wordt lastig. Heb wel een week geleden 2 dode vissen gehad, maar lijkt me niet dat die geur zo hardnekkig in het parket trekt.
Lullige is dat ik vandaag jarig ben en dat er straks visite komt. Heb alle ramen en deuren al open gezet.
Lol, nee. In het aquarium, maar ze hebben er wel 3 dagen dood ingelegen voordat ik ze weggegooid heb. Toen rook het ook al een beetje en dacht ik eerlijk gezegd dat het door die vissen kwam. Maar dat aquarium staat nu al 3 dagen niet meer in de kamer en nog stinkt het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vissen op het parket?! Vind je't gek dat ze dood zijn.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef Fusebox het volgende:
Ik kan dit boek aanraden:
[ afbeelding ]
Thnx!quote:
Dat weet ik dus niet. Lastig te omschrijven. Voor mijn gevoel lijkt het gewoon op water uit een vissekom dat 4 maanden niet is verschoond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:36 schreef 2dope het volgende:
Maar kan je de geur niet omschrijven? Is het daadwerkelijk de geur van rottend vlees?
in dat geval:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Het kan ook zijn dat die matten onder het parket zijn gaan schimmelen ofzo.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Afgelopen dagen geen Marokkanen over onder de vloer gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |