in dat geval:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Het kan ook zijn dat die matten onder het parket zijn gaan schimmelen ofzo.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Afgelopen dagen geen Marokkanen over onder de vloer gehad?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:39 schreef Gummibeer79 het volgende:
Boek een nachtje in het Ibis in Amsterdam west.....
Daar stinkt het naar dooie mensen...
En zuur . Het is in ieder geval een doordringende geur die ik niet echt kan omschrijven maar wel weer bijna (figuurlijk ) kan ruikenquote:
Hmm, ik vind dat bij deze geur wel moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
En zuur . Het is in ieder geval een doordringende geur die ik niet echt kan omschrijven maar wel weer bijna (figuurlijk ) kan ruiken![]()
Als je eenmaal die geur hebt geroken, is hij in ieder geval zeer moeilijk te vergeten.. al wil je dat heel graag!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat bij deze geur wel moeilijk
Dat moet haast wel. Toen ik vanmorgen de woonkamer in liep kreeg ik gelijk kotsneigingen van de stank. De hele nacht hebben de ramen en de deur dichtgestaan en heeft de stank zich opgehoopt. Niet meer te harden, hoop echt dat er een dode rat ofzo onder de vloer ligt die aan het eind van zijn ontbindingsproces is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:03 schreef Mirjam het volgende:
in ieder geval niet naar bloemetjes
echt geen dood dier dat ergens ligt?
die stank is het nog het minste wat dacht je van maden en vliegenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Toen ik vanmorgen de woonkamer in liep kreeg ik gelijk kotsneigingen van de stank. De hele nacht hebben de ramen en de deur dichtgestaan en heeft de stank zich opgehoopt. Niet meer te harden, hoop echt dat er een dode rat ofzo onder de vloer ligt die aan het eind van zijn ontbindingsproces is.
Het kutte is dat wij morgen voor een week op vakantie gaan en dus geen ramen op kunnen zetten. Ik vrees voor de stank als we terugkomen...
Dank je.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
die stank is het nog het minste wat dacht je van maden en vliegen
oh jeequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nu de politie gebeld en ze komen ff kijken.
Wanneer heb je die buurman voor het laatst gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nu de politie gebeld en ze komen ff kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |