Nou hey... dat is ergquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als er straks echt een lijk blijkt te liggen heb jij fijn die moleculen (of weet ik veel) die er vanaf kwamen ingeademd! Da's ook wat waard
.
quote:
in het gunstigste geval (als het een lijk is wordt het min of meer meteen geruimd) krijg je geen last van maden en vliegen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nu de politie gebeld en ze komen ff kijken.
Epic updatequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nu de politie gebeld en ze komen ff kijken.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef Aventura het volgende:
Mén, ik heb nog nooit zo gehoopt dat iemand dood is. Fok! brengt het slechtste in je naar bovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:30 schreef Zwansen het volgende:
2 vrouwelijke agenten die hier eerst waren zeggen dat het geen lijkenlucht is. De mannelijke zei echter van wel, nu wordt de deur opengebroken!
is er verschil in lijklucht tussen een dier en mens?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef TeleluvR het volgende:
het feit dat de vrouwen wat anders denken dan de mannen vind ik wel eng! Is er niet iemand daar in huis superongesteld?
o k.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi Falco! De-blokkeer mij eens joh op msn!
2 maanden? Verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:48 schreef Re het volgende:
tvp... ook meegemaakt met buurmeisje die al 2 maanden dood in huis lag, ik herken de geur wel gelijk, dat is het voordeel opgegroeid te zijn boven een rouwkamer
Waar komt die stank dan vandaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Meh, deur is opgebroken, maar niks gevonden. Zelfs geen rottende vuilniszak.
Er ligt een dode tussen zijn plafond en jou vloer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Lol, besef me nu dat ik iedereen teleurstel met die post.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Lol, besef me nu dat ik iedereen teleurstel met die post.
De buurman had het lijk natuurlijk snel in een bad met witkalk gelegdquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Meh, deur is opgebroken, maar niks gevonden. Zelfs geen rottende vuilniszak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |