Klopt, als het zich in dezelfde ruimte bevind.. Als dit gaat om iets wat in de woning onder hun ligt te rotten, of ergens tussen de vloeren, ruikt het lang niet zo penetrant als iets in dezelfde ruimte..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Lijkgeur is zo gigantisch penetrant dat je het geen dag zou uithouden, ook al ruik je de geur maar een beetje. Echt waar, dat is alsof je chloor met rotte eieren mengt en dat opsnuift terwijl je op een zemig stuk koeienmaag kauwt. Ik kan het weten want ik ben ooit een huiskamer binnengelopen van een vrouw die haar man daar zonder koeling opgebaard had liggen.. Al weken lang..
Zo erg was het dus vorig jaar wel. Toen was het echt onleefbaar en moest de ramen en deuren constant opengezet worden. Gelukkig gingen we op vakantie toen het op het hoogtepunt was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Lijkgeur is zo gigantisch penetrant dat je het geen dag zou uithouden, ook al ruik je de geur maar een beetje. Echt waar, dat is alsof je chloor met rotte eieren mengt en dat opsnuift terwijl je op een zemig stuk koeienmaag kauwt. Ik kan het weten want ik ben ooit een huiskamer binnengelopen van een vrouw die haar man daar zonder koeling opgebaard had liggen.. Al weken lang..
tvpquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Update:
Net bij de buurman op 1 hoog proberen aan te bellen, maar niemand deed open. Toen roken we die geur ook en toen we door de brievenbus roken bleek het dus gigantisch te stinken daarbinnen.
Nu de politie gebeld en ze komen ff kijken.
Je kan ook gaan lezen hequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef WeirdWestMan het volgende:
Is de politie onderhand al een keer langs geweest?
Of hebben ze het druk?
Ik heb ooit is in de metro in Parijs naast een zwerver gezeten waarbij ik datzelfde gevoel had als jij nu beschrijft. En dit was nog geen eens een echt rottend lijk, maar gewoon nog een levend exemplaar. Maar die gozer had dus wel de maden in zijn nek lopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Hagelkaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |