Nee, politie is via mijn balkon naar zijn balkon geklommen... Beetje raar als ik er achteraan klim.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Je bent dus niet binnen geweest bij de buurman? Toch maar opletten of er zo geen lijkwagen voorbij rijdt.
Dit was in ieder geval een onvergetelijke verjaardagquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, politie is via mijn balkon naar zijn balkon geklommen... Beetje raar als ik er achteraan klim.
Heb ooit met een vriend naar een andere auto gekeken. Particulier, en een proefrit gemaakt. Verkoper reed en alle ramen gingen open en als klap op de vruurpijl lag er een spuitbus luchtvervrisser op de achterbank.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:40 schreef birrrd het volgende:
Wat ik van mensen heb gehoord die ooit een dood persoon geroken hebben, is dat je de geur nooit meer vergeet en dat het echt de meest ranzigste lucht is die er bestaat.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:40 schreef birrrd het volgende:
Wat ik van mensen heb gehoord die ooit een dood persoon geroken hebben, is dat je de geur nooit meer vergeet en dat het echt de meest ranzigste lucht is die er bestaat.
Je moet niet zoveel port drinken 's avonds, ga je rare dingen van lezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:33 schreef Duderella het volgende:
Ik lees sinds een uurtje wel steeds 'Hoe rukt een dood persoon' , als ik Myats open.En dan denk ik: huh, heb ik daarin gepost?
![]()
![]()
![]()
Dood dier ergens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ehm, en de politie had zelf ook geen idee wat het wél was?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
en op scouting kamp ergens in luxemburg zaten we op een veld tussen die bergen weet je wel, daar hing ook zo een lijklucht, ik had toen een portemonnee gevonden met id en geld, iedereen in rep en roer, bleken het dode konijnen te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |