quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik heb ooit is in de metro in Parijs naast een zwerver gezeten waarbij ik datzelfde gevoel had als jij nu beschrijft. En dit was nog geen eens een echt rottend lijk, maar gewoon nog een levend exemplaar. Maar die gozer had dus wel de maden in zijn nek lopen.
Dus ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt met hoe vies die geur moet zijn.
Mghighighighi!quote:
Ligt eraan, welk dier....quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand of er een verschil is in geur tussen een dood mens en een dood dier?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ligt eraan, welk dier....
Iemand hier wel eens een dode gevonden trouwens?
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Haha, wat een kick. Nee, nooit geweten wat het uiteindelijk was. Inmiddels ook verhuisd.
We zullen het nooit weten
Je lieft in iedergeval zelf nogquote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Haha, wat een kick. Nee, nooit geweten wat het uiteindelijk was. Inmiddels ook verhuisd.
Heeft er ooit ene Dexter onder je gewoond?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
woonde je hier toevallig?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Zwansen het volgende:
020quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
woonde je hier toevallig?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huis-Rotterdam.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |