Thanx voor het openenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat een ieder moe is van de paling he?
Nog lange nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
vieuw-tabelletjequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb vanmiddag dat vieuw-tabelletje eens in de gaten gehouden ...dat geloof je niet hoeveel en hoe snel dat ging....
tis dat??quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb vanmiddag dat vieuw-tabelletje eens in de gaten gehouden ...dat geloof je niet hoeveel en hoe snel dat ging....
jouw actieve topics??quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:52 schreef Anniebab het volgende:
Nou volgens mij dat tabel voor de laatste post ....die kijken volgens mij dan naar t topic...correct me if I'm wrong....
nee joh! er staan nog wel een aantal verhaallijnen openquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
Annie bedoelt het vieux-tabelletje.quote:
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon tse waffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
Ik zat van de week ff te kijken op andere topics en toen kwam ik jou tegen over "bes"de poes, of ik ben je man idd,Rararra..quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Annie bedoelt het vieux-tabelletje.Dat houdt ze bij!
Zeg en Annie, hoe weet jij nou dat mijn Poes oud is? (dit lijkt een rare vraag, maar hij is geheel legitiem en gaat over huisdieren.)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.
Je bent ronduit homofoob. Alles wat neigt naar "anders zijn" veeg jij met je bezemsteel weg. Jij bent de weg, jij weet wat goed is en jouw kledingkeuze is het nieuwe evangelie geworden hier op 'FOK.
Jammer
Ja bij actieve topics....quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw actieve topics??
Ik weet nie zeker wat je bedoelt... dus ik gok ook maar wat
wat een heerlijke voorspellingquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! er staan nog wel een aantal verhaallijnen open![]()
Wim tegen Japio...
De liefdes baby van Jan en Liza...
Ramona die Wesley leeg trekt... waardoor Yo zelf aan de bak moet ...etc etc.. we zijn er nog lange niet![]()
welke site is dat ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:13 schreef Koningin het volgende:
Ik weet niet of het hier al is neergezet, maar dit stond op zijn site:
29 jul 2009
Hallo allemaal! Ben weer terug van een heerlijke vakantie! Ga even rustig al m'n gemaakte foto's bekijken en als er een paar leuke tussen zitten zet ik ze gelijk op deze site! Zonnige muzikale groet van Jan.
Ik weet niet of ik die foto's wel wil zien
Dus jij maakt uit dit stukje op dat ik volkomen homofoob ben? Nou ik weet een ding zeker ,dat ik juist t tegenovergestelde ben, maar ik ga er van uit dat jij alle topics niet gaat lezen , jij oordeelt liever zo.En als Hemaworst en swaffelen al te erg voor je is,moet je snel jouw evangelie blijven volgen , en een ander niet lukraak veroordelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.
Je bent ronduit homofoob. Alles wat neigt naar "anders zijn" veeg jij met je bezemsteel weg. Jij bent de weg, jij weet wat goed is en jouw kledingkeuze is het nieuwe evangelie geworden hier op 'FOK.
Jammer
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jammer
die is van vorige weekquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef cyberbab het volgende:
[ afbeelding ]
De Prive zag ik tijdens boodschappen doen ook met een grote kop.
Ook zag ik een boekje speciaal over 'De Paling Soap'.
Maar dan kan ik geen plaatje van vinden.
En hij heeft wel humor?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef cyberbab het volgende:
[..]
Oh sorry. En nee ik ben geen man, ik ben een vrouw. En ik ben al getrouwd met een man.
Mja, Jan wil gewoon graag trouwen, wilde ie met Elleniet en Yo ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
Ach hemel, als we de bladen moeten geloven dan wordt het dus binnenkort een kindje voor Jan en Liza...
Dat wordt dus over 3 jaar de eerste termijn van 18 jaar alimentatie
Ik ben anders ook heul geen Anniebabber. Daarvol zijn mijn lippen tequote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jammer
Ze werkt bij haar vader, die een viscatering heeft,en verzorgt bij veel grote galas van o.a. Endemol en Heineken de de viscatering .Ook verzorgen ze aalroken op locatie enz.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Day het volgende:
Wat doet die nieuwe stoeipoes van Jan eigenlijk? Werk ze ook bij Bart Smit of zorgt ze fulltime voor Fem?
hahah Nee dat is een medewerkster, geen liza of zus, dit is toevallig een kennis van me,werkt er al jaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:45 schreef roosje77 het volgende:
is dat dan liza?
of een zus?
http://www.viscatering-janplat.nl/index1.html
dacht al.. die is verandert. hihiquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahah Nee dat is een medewerkster, geen liza of zus, dit is toevallig een kennis van me,werkt er al jaren.
O die Carjakker is gewoon een zielepoot, hij doet maar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Deisyy het volgende:
hebben ze ook herintreejers bij Jan Plat?
Ik kan niet Volendams tikken![]()
O Annie die Carlak kwam vannacht natuurlijk straalbezopen thuis, stootte zijn harses tegen de kapstok en raakte de weg kwijt op Fok!
ik heb er anders ook geen verklaring voor
bronquote:Zodra de zomervakantie voorbij is, moet de scheiding van Liza en Wim Visscher definitief worden. Belangrijkste onderdeel is de regeling voor dochter Femmetje. Insiders zeggen dat dat geen problemen zal gaan opleveren. Liza beseft hoeveel hun dochter voor haar ex-man betekent en wil hem betrekken bij de opvoeding. Bovendien heeft ze aan vriendinnen verteld dat ze verder geen eisen zal stellen. Ze wil geen alimentatie en Wim kan gewoon in het huis blijven wonen. Door de voorwaarden zo gunstig mogelijk te maken hoopt Liza dat de scheiding soepel zal verlopen.
Daarnaast is er nog de kwestie van de vechtpartij. Wim is er van beschuldigd klappen te hebben uitgedeeld aan Jan en Liza en haar moeder. Hij heeft daarvoor zelfs in een politiecel gezeten. Via via is Wim meegedeeld dat hem een forse schadeclaim te wachten kon staan, als Jan in zijn carrière last zou hebben van het incident. Alle mogelijke schade zou dan op hem verhaald kunnen worden. Jan Smit zelf heeft tegenover zijn vrienden begrip getoond voor Wim. "Jan zei dat hij de gevoelens van Wim wel kon begrijpen. 'Als iemand er met mijn vrouw vandoor zou gaan zou ik hetzelfde doen' zei hij."In Volendam zijn er meer mensen die dat zeggen. "Klappen uitdelen is natuurlijk verkeerd, maar mensen begrijpen het verdriet en de woede van Wim wel", zegt onze bron. Er gaan zelfs geruchten in Volendam dat Wim wordt afgekocht met 1 miljoen voor een snelle en soepele scheiding.
Hoe dan ook zullen Wim en Liza er samen uit moeten komen. Hij moet beseffen dat hij haar niet meer terug krijgt en zij zal moeten zorgen dat dochter Femmetje Wim als haar vader blijft zien. Insiders achten de kans klein dat Wim de zorg voor zijn dochter zal opeisen. Hij heeft een eigen bedrijf en maakt lange dagen, waardoor hij onmogelijk zelf voor zijn kind kan zorgen. Bovendien zal Liza de zorg voor haar dochter nooit willen opgeven.
Nee dat lijkt me ook volkomen onzin. Er zal gewoon een draagkrachtberekening gemaakt worden waaruit zal komen dat hij alimentatie voor zijn dochtertjes moet betalen en verder zullen de bezittingen verdeel worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat afkopen met een miljoen lijkt me nou weer echt niet op waarheid berust.
Waar kan ik het kopen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Ole het volgende:
Het jurkje van Yo was net bij een RTL spotje
Het was zo'n "RTL in de zomer"spotje, Reclame voor RTL zelf. Weten we nog niksquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:55 schreef dividivi het volgende:
[quote]Bovendien heeft ze aan vriendinnen verteld dat ze verder geen eisen zal stellen. Ze wil geen alimentatie en Wim kan gewoon in het huis blijven wonen. Door de voorwaarden zo gunstig mogelijk te maken hoopt Liza dat de scheiding soepel zal verlopen.
Ja, dan zag ik het toch goed in de gauwigheid!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was zo'n "RTL in de zomer"spotje, Reclame voor RTL zelf. Weten we nog niks
Ze zal zich wel snel met jong laten schoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Liza er in elk geval van uit gaat dat ze voorlopig op rozen (plastic, van de Eksjion) zit nu ze the love interest van Jan is. Gaat die even bedrogen uitkomen straks als hij op haar uitgekeken is
Yup! Het is goed opletten, maar het was hem wel (dacht ik)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan zag ik het toch goed in de gauwigheid!Eén van die dames in dat spotje met Ursul enzo toch? Een van die zonnebedliggers had HET jurkje aan!
Ik zou ook maar niet zo hard van stapel lopen als ik hun was...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Liza er in elk geval van uit gaat dat ze voorlopig op rozen (plastic, van de Eksjion) zit nu ze the love interest van Jan is. Gaat die even bedrogen uitkomen straks als hij op haar uitgekeken is
nou idd, in dat licht slaat dat gejank van gerda over de verdwenen gastendoekjes en de miljard bloemen natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat afkopen met een miljoen lijkt me nou weer echt niet op waarheid berust.
Precies! Nu ze met Janneman is kan ze natuurlijk makkelijk zonder alimentatie, maar wat als hij weer op haar uitgekeken is (oké voorui: of zij op hem)?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje heimelijk mee in deze thread en zie steeds die vraag weer geopperd worden. Ik weet waar dat kan, maar had geen zin om een account aan te maken. Maar aangezien die vraag nog steeds brandend rondzingt: bij Raak in de Leidsestraat te Amsterdam! Tada!quote:
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_een__.html?p=1,1.
ja echt he..hij flikt het toch maar weer mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Jah en is de opbrengst niet voor SOS-kinderdorp??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[..]
ja echt he..hij flikt het toch maar weer mooi.
Ja, dus dat is heel goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah en is de opbrengst niet voor SOS-kinderdorp??
de meesten hebben het alleen gekocht omdat de opbrengst naar SOS gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Jan Smit is een van de redenen dat ik alleen nog naar de Belgische radio luister (StuBru).
Mompelt iets met tuintje op buikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een zender voor grote mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....
Daar typeer je precies zijn fans!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
ook, en zijn fans willen alles van hem hebben , al boert hij een cd vol....
Ja die schare fans die jij bedoelt bestaat ook......maar er zijn ook heel gewone mensen fan hoor..die staan dagelijks voor zijn poort,of vragen ons de weg waar hij woont,gister nog toevallig een knap stel die wilden even kijken waar ie woonde ,en misschien even een glimp van m opvangen vroegen aan mij de weg .Hij heeft in ieder geval nog fans zat volgens mij ,ondanks alle perikelen om hem heen.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die schare fans die jij bedoelt bestaat ook......maar er zijn ook heel gewone mensen fan hoor..die staan dagelijks voor zijn poort,of vragen ons de weg waar hij woont,gister nog toevallig een knap stel die wilden even kijken waar ie woonde ,en misschien even een glimp van m opvangen vroegen aan mij de weg .Hij heeft in ieder geval nog fans zat volgens mij ,ondanks alle perikelen om hem heen.
Wat aardig van jou maar het is me niet waard om er voor helemaal naar Amsterdam toe te rijden en met de wetenschap dat ie waarschijnlijk toch is uitverkocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje heimelijk mee in deze thread en zie steeds die vraag weer geopperd worden. Ik weet waar dat kan, maar had geen zin om een account aan te maken. Maar aangezien die vraag nog steeds brandend rondzingt: bij Raak in de Leidsestraat te Amsterdam! Tada!Alhoewel het inmiddels natuurlijk uitverkoop is en, en , en... Nou ja, Doe ermee wat u blieft!
Hilarische thread trouwens.
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
tralalala Jan weer op 1 tralalalla op je buik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
Het is 'een tuintje in mijn hart"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
idd Yo ging niet vreemd want het was al uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Kapara het volgende:
Gatverdamme dat Yolanthe met die sleutelhanger Wesley Sneijder vreemd gaat.. Wat een goedkope hoer zeg!
Terecht dat Jan haar gedumpt heeft voor mooie Liza.
Die Wesley Sneijder heeft wel smaak zeg, z'n ex Ramona is wel een knappe meidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Kapara het volgende:
Gatverdamme dat Yolanthe met die sleutelhanger Wesley Sneijder vreemd gaat.. Wat een goedkope hoer zeg!
Terecht dat Jan haar gedumpt heeft voor mooie Liza.
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:55 schreef Ole het volgende:
[..]
idd Yo ging niet vreemd want het was al uit
in mijn ogen is er maar 1 hoer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:59 schreef silence_s het volgende:
Yo flirt en feest graag (mooie jonge dame), Jan zingt graag en woont in Volendam.
Yo doet graag olifantje rijden en is gek op keukenrollen, Jan heeft wel een tuintje in zijn hart, maar geen keukenrollen.
Fale!![]()
(m.a.w. Yo is een hoerrrrr en Jan zingt over tuintjes)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:52 schreef roosje77 het volgende:
[..]
in mijn ogen is er maar 1 hoer.
liza, die werkt kerels een kerel, die ook nog eens een vriend van je man is af in de plee als getrouwde mama..
kan ze wel mooi zijn(in mijn ogen is ze trouwens niet mooi, maar smaken verschillen, gelukkig!)
, maar met een mooie buitenkant wordt het innerlijk niet opeens een supermeid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |