quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die worst, ik moest ook echt zo lachen om die worst![]()
Hey Morretje![]()
Ja hoi. Wat kom je doen? Dit is de Flora en Fauna slowchat, was is je probleem precies?quote:
Oh maar dit is de lopende slowchat he, dat is altijd een duf topic.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:25 schreef Susteren het volgende:
nee, vind het een beetje duf topic, en uit mijn emoties graag met een smiley
misschienquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee je bent nie wie ik denk dat je bent want dies eg nie vegetarisch.
Als je even op een van de linkjes klikt en de OP leest weet je wat de actie inhoud
Nee, ik liet Bob voor t slapen die talking cats zien, hij helemaal blazen enzo en daardoor even helemaal debielquote:
't Is niet leukquote:
Zie, alles komt helemaal goed met hemquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:36 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen dames!
Ik zag dat het feestje niet dood is gebloed nadat ik het toneel verliet.![]()
Prettig om te horen dat iedereen de nacht heeft overleefd.
Rooie is keigoed gegroeid!
Sta ik toch niet voor niks op.
Ik ben wel eens in Susteren geweest. De plaats, niet de user.
ISquote:[b]
Zie, alles komt helemaal goed met hem
Ik kan dat amper aanzien, dat soort programma's.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
actie
kijk zelf altijd naar animal cops, en wat je daar ziet:![]()
Mensen die hun eigen hond slachten!!!
In dit geval vind ik het helemaal niet erg mijn ongelijk te bekennen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie, alles komt helemaal goed met hem
sorry voor de domme vraag, maar hoeveel moet je naar welk rekeningnummer overmaken?quote:[b]
Ik kan dat amper aanzien, dat soort programma's.
Doe je mee met de actie?
dames???quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Dames, stuur deze usert eens heel snel een PM!?
Het organisatiecomitee. Waarvan je al twee leden hedenochtend ontmoet hebt.quote:
zal wel effe moeten zeuren bij mijn ouders, heb net een nieuwe mtb gekregenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Dames, stuur deze usert eens heel snel een PM!?
Is geen domme vraag hoor susteren, fijn dat je mee wil doen met groen.![]()
Er bestaan geen domme vragenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
sorry voor de domme vraag, maar hoeveel moet je naar welk rekeningnummer overmaken?
wie denk je dan dat ik kan zijn? Ik heb als 12 jarige nou eenmaal geen levenservaring, kan ik zlef weinig aan veranderenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Susteren is wel dom genoeg om te zijn wie ik denk dat ie kan zijn![]()
![]()
Cat, wat goed van rooie
Ik ga ff voor een tweede bakkie thee
Ik heb familie in Susterenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
wie denk je dan dat ik kan zijn? Ik heb als 12 jarige nou eenmaal geen levenservaring, kan ik zlef weinig aan veranderen
er zit iemand bij mij in de klas en die heet ook ...., vandaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Het rek. nr staat juist expres niet op het forumMag je wel even weghalen
Ik denk dat je iets te jong voor mij bent tho
wrom eigenlijk nie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Het rek. nr staat juist expres niet op het forumMag je wel even weghalen
Hij weet nog niet dat daar een ban op staat, nu weet ie t welquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG Susteren, je gaat toch geen PM op t forum zetten ?
lol, ben al eens een week gebandquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat daar een ban op staat, nu weet ie t wel
Ach jeetje... sterkte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef Maes het volgende:
Dames![]()
Het gaat niet zo goed met mijn schoonvadertje dus daar ben ik nu wat meer mee bezig maar volgens mij gaat het helemaal joppe met de aktie.
Oh nee, gaat het niet zo lekker met hem?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef Maes het volgende:
Dames![]()
Gezellig hoor hier
Dikke kusvoor oh-oh, ik heb de boeken gister ontvangen en ze zaten zo leuk verpakt ook
![]()
Het gaat niet zo goed met mijn schoonvadertje dus daar ben ik nu wat meer mee bezig maar volgens mij gaat het helemaal joppe met de aktie.
Omdat dat een privé rekening is van een van ons.quote:
misschien gaat dit snellerquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dit is de lopende slowchat he, dat is altijd een duf topic.
Vervolg op een nog duffer topic. We zijn duf, kunnen wij ook niets aan doen
okeeyquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat een privé rekening is van een van ons.
Die speciaal gebruikt wordt voor de actie. We hebben liever geen privé gegevens op een openbaar forum
check het beginquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Maes, sterkte!
(je hebt ze binnen
)
Susteren, hoe ben je in hemelsnaam in dit topic verzeild geraakt?
Even navraag gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, gaat het niet zo lekker met hem?
Arme man!
Had je nog gelezen van de afspraak Maes? Die pas op 1 september kan?
Ze moeten die wachttijden lijst echt maar van de site halen bij jullie hoor, want er klopt niets van
Maar jij kan daar uiteraard niets aan doen
Uh ja erg duidelijk ben je niet hoor...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh ja erg duidelijk ben je niet hoor...
Oh, dan moet die dame aan de telefoon dat zeggen voortaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Even navraag gedaan natuurlijk![]()
De wachtlijsten zijn gebaseerd op de snelst mogelijke afspraak. Jij hebt een afspraak bij een bepaalde arts en die haar agenda is waarschijnlijk voller. Als het je niet uitmaakt welke arts ben je sneller aan de beurt. Volgens degene die de wachtlijsten beheert klopt het.
Wat oh-oh (en ik) willen weten is hoe je dit topic vond. Ben je gelinkt, was je aan het surfen ......quote:
nieuwe topics misschien???quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat oh-oh (en ik) willen weten is hoe je dit topic vond. Ben je gelinkt, was je aan het surfen ......
Die eerste post zegt wat dat betreft niet echt veel.
Ah, ik zie.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:02 schreef Maes het volgende:
Ik kijk het wel even na. Had je iemand van het afsprakenbureau?
Dan is dat ¤500.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef Susteren het volgende:
maar wat is nou een gemiddelde donatie, want als die ¤100 bedaagd, wil ik niet aankomen met ¤10
quote:
We maken de bedragen niet bekend, alleen het eindbedrag, dus het maakt niet uit hoeveel je stort. Gewoon wat je kan missen.quote:
Van de vlooienmarkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:09 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
maes sterkte met je schoonvader
greys goed dat je eindelijk de afspraak gemaakt heb!
moet ik ver terug lezen in het asiel topic als ik wil snappen over hoe en wat van de verplaatsing?
Er zijn ook zat mensen die 5 euro stortenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef Susteren het volgende:
maar wat is nou een gemiddelde donatie, want als die ¤100 bedaagd, wil ik niet aankomen met ¤10
oe ik dacht van de spulletjes breng ik schrok al een beetjequote:
Nee hoor, die datum staat vast! Alleen de vlooienmarkt is met een week uitgesteldquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe ik dacht van de spulletjes breng ik schrok al een beetje![]()
voor vlooien markt moet ik nog op zoek naar spulletjes
oke dank maar weer voor de uitlegquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, die datum staat vast! Alleen de vlooienmarkt is met een week uitgesteld
Vertel! Is dat de zus van de hondjesloze achtertuin?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
1 euro is ook welkom Susteren, elke euro telt!
Zo, ik heb net mn zus gemaild en kan me wel voor mn kop slaan dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...
Ik vond hem ook zeer sjiek hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Muizelientje!![]()
Ik vond de taart van Hara best mooi!Ik kan het zo niet hoor!
Kheb maar 1 zus jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel! Is dat de zus van de hondjesloze achtertuin?
Oh ik lees het net in het actietopic, sorry!quote:
Nou. Da's dan duidelijk: FAIL!quote:
Oeh, ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ZIJ wil dat ik 22 augustus op die drie kids pas he![]()
En t kost haar toch geen centje pijn om dat bedrijf iets te laten schenken joh
Ik doe wel alsof ik dat niet gelezen heb!quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe wel alsof ik dat niet gelezen heb!
Hier wat van mijn baksels om je over de streep te trekken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resizen? Wasda?
Nee ik ben nog lang niet goed genoeg om workshops te geven!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis, geef je ook workshops?
Ik doe alleen cakes, zonder poespas, t gaat om de smaak.
Zondag had ik een goddelijke rotti kukus gemaakt
Ja, echt wooooooooooooooooooooopwoop. Mźn, ik moet er niet aan denken om van vrijdagmiddag tot dinsdag aan de schijt te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
Wat een verslag weer van een enerverende ochtend Haar!
Oh en woopwoop for poop!
Ik zal er geen gewoonte van gaan makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Hara![]()
Je denkt aan mij![]()
Renske is echt best goed voer trouwens, ik koop t wel es op shows voor als ik een poosje weg ga met de honden en geen diepvriesvoer mee kan namen
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:37 schreef Susteren het volgende:
eey, ik ben bezig met een animatie waarmee jullie meer aandacht kunnen krijgen voor jullie actie. Jullie kunnen hem gewoon posten als afbeelding. Helaas is hij pas af over een uurtje, programma's hebben vertraging
'Wij' zijn niet Stichting Dierenthuis he... we doen de actie vóór zequote:
Dag of 3- 4, maar dan wel ff goed afdekken met alufolie of zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal er geen gewoonte van gaan maken
Hoe lang kan dat open in de koelkast? Ga hem niet in één keer dat helemaal geven, maar vanavond sowieso nog brokken met chicken.
[..]
Ik vind m wel lief hoor, alleen moet wordt word zijn, zonder tquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Susteren het volgende:
sorry dat het zo lelijk is geworden, maar sommige programma's deden het niet meer![]()
[ afbeelding ]
link: http://www.freeimagehosting.net/uploads/366ad50f87.gif
Donatuur mag ook wel een aanpassingquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m wel lief hoor, alleen moet wordt word zijn, zonder t
Met Bob alleen ga ik een pak geitenmelk nooit op krijgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Ha, stelletje taarten. Heb nog wel even tijd nodig om het vorige topic bij te lezen zodat ik nog weet waar het over gaat.
Hara: hier zijn ze dol op geitenmelk en dat mogen ze ook nog gewoon onverdund drinken ook
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Donatuur mag ook wel een aanpassing
? Wat eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
oh-oh, op die site kun je t kopen per doos, maar ik kan nergens vinden hoeveel er in 1 doos zit, weet jij dat?
Ik keek met mn neusquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
? Wat eigenlijk?
Oooooh Renske?
Geen idee, ik koop altijd proefverpakkingen op shows.
quote:
Ik deel ze altijd met de poezen. Ik koop per week ongeveer 4 pakken van een halve liter. Dan giet ik voor heneen bodempje in de schaaltjes en drink de rest zelf op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met Bob alleen ga ik een pak geitenmelk nooit op krijgen
Ja en gewoon in alle topics waar ze je kennen roepen dat de mensen geld moeten geven, doe ik ook, werkt ook heel goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Susteren het volgende:
maar kan ik meehelpen door gewoon de animatie her en der te posten?
Mop, wil je eerst nog van 'donatuur' --> donateur maken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Susteren het volgende:
maar kan ik meehelpen door gewoon de animatie her en der te posten?
Het is gebiedende wijs en dan moet het weer zonder t.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
ps. het moet volgens mij wél met dt, want het gaat over iemand anders, dus komt er een t bij de ik-vorm
Nee het is de gebiedende wijs , die is in de ik - vorm.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
ps. het moet volgens mij wél met dt, want het gaat over iemand anders, dus komt er een t bij de ik-vorm
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef Susteren het volgende:
okeey, ga ik doen![]()
mag trouwens van mijn ouders ¤10 overmaken
Zelfs Greys doet dat wel es fout dus het kan de beste gebeurenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.
het is echt word met een d.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
Ik zit ff te denken hoe die straat heet, bij de Waag naar beneden ( als je met je rug naar plein 44 staat naar links ) , bij die leukere wazigere winkelstraatjes daar, en dan in t midden op dat hele kleine pleintje...quote:
Volgende keer gewoon zelf die valium slikken en chillenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Greys, Ing, Oh-Oh, hara, Drac, en de rest... ik wil jullie even bedanken voor de adviezen enzo van gisteren avond in mn castratie topic
Fuck wat was ik in paniek
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zelf die valium slikken en chillen
No problem.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Greys, Ing, Oh-Oh, hara, Drac, en de rest... ik wil jullie even bedanken voor de adviezen enzo van gisteren avond in mn castratie topic
Fuck wat was ik in paniek
quote:
[taalneuroot] Het mag officieėl met dt, maar dat is heel ouderwetse spelling. Zou ik zelf niet gebruiken. [/taalneuroot]quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gebiedende wijs en dan moet het weer zonder t.
Echt. Da's heel irritant en lastig, maar het is echt zo!
Nįįrling dat je er bent!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.
Dat mag je zelf doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, en voor charlie een kusje op zn snuit. Daar bij zn snor,want dat kriebelt
Ik snap dat je enthousiast bent, maar NIET gaan lopen spammen in andere topics!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, wil je eerst nog van 'donatuur' --> donateur maken?
En WORDT mag zonder T, dus WORD
En dan is ie prachtig!
We moeten uitkijken dat we niet irritant gaan lopen spammen, maar je kunt hem in je fobo zetten, ga ik ook doen. En je kunt hem in het lopende asieltopic zetten
Hmm, de stam+t-vorm is inderdaad zo ouderwets dat het inderdaad niet meer gebruikt wordt:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij mag dat echt niet meer met dt hoor, dus bron graag?
Ja, jammer hč.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm, de stam+t-vorm is inderdaad zo ouderwets dat het inderdaad niet meer gebruikt wordt:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm, de stam+t-vorm is inderdaad zo ouderwets dat het inderdaad niet meer gebruikt wordt:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924
De Ganzenheuvel, vlak bij de Blonde Pater en eetcafe Stapsquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken hoe die straat heet, bij de Waag naar beneden ( als je met je rug naar plein 44 staat naar links ) , bij die leukere wazigere winkelstraatjes daar, en dan in t midden op dat hele kleine pleintje...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
SUSTEREN, WIL JE OPHOUDEN (nu voor de derde keer...) MET SPAMMEN?
Ik weet dat het lief bedoeld is, maar wij worden er op aangekeken.
Beperk je tot de Asieltopics! Zoals gevraagd!
We hebben hier zo'n pijpenla en suite met glas in lood deuren ertussen. Daarachter een balkon dat is dichtgemaakt, maar waar de oude pui met klapdeuren nog wel in zit. Aangezien de kamer van mijn zoon (Electro-Worm... neeheee, zo heet ie natuurlijk niet echtquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
k kom hier ook eens meekijken
@nokwanda, wat gaaf een paarse pui! ben benieuwd naar de plaatjes als t klaar is
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja![]()
Ik heb m'n C1000 kaart vol, wat zat er ook allemaal weer in?
ha gezellig ynsquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
k kom hier ook eens meekijken
@nokwanda, wat gaaf een paarse pui! ben benieuwd naar de plaatjes als t klaar is
Tis een ze en tis opvang maar ik gok dat ze een blijvertje is hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef draculettetje het volgende:
oh-oh ik had even helemaal gemist dat je kees erbij had? Als opvang of blijft ie?
En verder?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chocoladekauwgum en meer van zulke overbodige meuk die ze aan de straatstenen niet kwijt kwamen
ow een ze, sorryquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een ze en tis opvang maar ik gok dat ze een blijvertje is hoor
Thnx!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Ynske het volgende:
wat een schatjes Oh-oh
Ik zou ook zo graag weer een hond hebben, vroeger een duitse en later een mechelse herder![]()
gehad.
eerst maar eens een appartementje voor mij en Saar (knijn) zoeken
he dracu
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
Nou, bied die shoot aan en ik doe een goed bod en je mag met die van mij kroelen!
![]()
Ik heb nu al nachtmerries van hoe ik ze alle 5 samen op de kiek moet krijgen voor de kerstkaart van dit jaar
oh-oh d'r hondjes zijn ook gewoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Ynske het volgende:
wat een schatjes Oh-oh
Ik zou ook zo graag weer een hond hebben, vroeger een duitse en later een mechelse herder![]()
gehad.
eerst maar eens een appartementje voor mij en Saar (knijn) zoeken
he dracu
Nou, laat mijn honden los bij jouw katten en je krijgt kick ass coole actiefoto's heurquote:
Noes!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, laat mijn honden los bij jouw katten en je krijgt kick ass coole actiefoto's heur
Chocolade kauwgum, nasi kruiden, dove, wasmiddel, vanish voor meubelstof en tapijt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja![]()
Ik heb m'n C1000 kaart vol, wat zat er ook allemaal weer in?
Nou, dan maar es heen binnenkortquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Dat is vlak bij mij, dat wildwaterkano ding enzo
Nou ja, vlakbij. Zoetermeer ligt vlakbij Bleiswijk en het is hier hemelsbreed misschien 4 km. vandaan ofzo.
Ben er nog nooit ingeweest omdat ik niets met die watersporten heb, maar het lijkt me wel leuk om een keer te gaan kijken. Het zit echt goed in elkaar daar, het is echt Olympisch goedgekeurd geloof ik zelfs voor de wildwaterkanoėrs om te trainen enzo!
Oh, dat staat ook gewoon op de site zie ik
helemala niet gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Dracu, er moet nog even een [/url] in je sig
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:Er was hier net zulke ruzie tussen twee collegae dat mn baas ertussen is gesprongen
Zeg, ging jij trouwens niet in een gids kijken voor die dossiermappen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:Die kan ik niet geven maar twas vrij heftig
![]()
Cool haha.
Mijn dag is al weer half voorbij hoor, ik ben al uren op en heb dat al laaaaaang gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, ging jij trouwens niet in een gids kijken voor die dossiermappen?
aardbeientaartquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn dag is al weer half voorbij hoor, ik ben al uren op en heb dat al laaaaaang gedaan![]()
Pffffff dillema's, aardbeientaart of puddingkruimelvlaai, ik haat zulke beslissingen![]()
Jamaar die hewwe hier in Broabant niequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Echte Limburgse puddingkruimelvlaai is heul wel lekker heur
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Echte Limburgse puddingkruimelvlaai is heul wel lekker heur
Met slagroom!quote:
Ja dat zei ik meteen heur!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verstandige keuze trouwens, aardbeientaart is morgen minder lekker. Kruimelvlaai bewaart beter.
* Cat22 is ervaringsdeskundige*
klinkt goed, met champignons en makreel in tomatensausquote:
bijna 1,5 jaar nuquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe verse boontjes gewoon zo in de vriezer, niet gekookt, dan moet je ze dubbel koken, das zo zonde van de voedingsstoffen.
Wat rot Ynske, zit je er al lang mee thuis?
quote:
auto-ongeluk gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt heel erg lang zeg, wat onwijs rot, hoe komt het?
jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Pff wat een ellende. Heb je wel het idee dat je vooruit komt?
Ik weet echt precies wat je bedoelt, heel vervelend is dat. Vooral omdat je op een gegeven moment ook geen zin meer hebt om het wéér uit te leggen. Op een gegeven moment gaat dat voelen alsof je verantwoording af moet leggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
gelukkig wel, t enige waar je al snel tegenaan loopt is t vooroordeel van ze kan wel bv een paar uur ergens naar toe gaan, maar gaat niet werken. maar dat ik daarna veel tijd nodig heb om weer bij te komen dat ziet men dan niet, en dat is lastig.
thnx cat22
ow en lang leve fok!
dat heeft me al door menig rot uurtje heen getrokken
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
gelukkig wel, t enige waar je al snel tegenaan loopt is t vooroordeel van ze kan wel bv een paar uur ergens naar toe gaan, maar gaat niet werken. maar dat ik daarna veel tijd nodig heb om weer bij te komen dat ziet men dan niet, en dat is lastig.
thnx cat22
ow en lang leve fok!
En nu kun je nog meer oefenen met fotograferen enzo, worden ze nog beterquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
thnx cat22
ow en lang leve fok!
Raad es!quote:
quote:
Aan de klank zou ik zeggen kruisbessenquote:
Q.E.D.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een van de leukste dialectwoorden hier!
Mn oma noemde ze trouwens wiemerte
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aan de klank zou ik zeggen kruisbessenmaar ondertussen heb ik ook geleerd dat wat ze in 't ene dorp X noemen, aan de andere kant van de heuvel Y kan heten en vice versa.
Kijk maar eens hoe oh-oh, Ynske en ik het woord spellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aan de klank zou ik zeggen kruisbessenmaar ondertussen heb ik ook geleerd dat wat ze in 't ene dorp X noemen, aan de andere kant van de heuvel Y kan heten en vice versa.
Edit:
[..]
Q.E.D.![]()
t is een gat tussen Schin op geul en Gulpen inquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Wijlre is echt een pittoresque dorpje toch?
Kan ik me voorstellen (ik had al in het topic gepost)quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Hai
May is ziek
Kat ziek
voel me best rot erdoor
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-teruggevonden.html
Ohhh
quote:
Folie deze keerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Wat had die gejat dan?
Oh en zal ik vanavond de voordeur weer ff een tijdje open zetten? De vorige keer was het wel gezellig!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, van de week had ik 's avonds per ongeluk mijn voordeur open laten staan en toen durfde ik niet te gaan slapenOmdat ik bang was dat er inbrekers op zolder zaten ofzo en mijn meneer was niet thuis een paar dagen. En Hara kon ook niet slapen en toen hebben we het hier heel gezellig gehad in de SC!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Het begint hier keihard te onweren en regenen!
En Heer G is weer eens weg vanavond, voor de verandering
Nijn hier ligt naast me op bed, tegen me aan, mee televisie te kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
Konijn moet ook nog eten, dus ik hoop dat de regen zo minder wordt anders ga ik zeiknat worden,.
Ik zit zo hard te lachenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
Ik zit meestal buiten met de mijne, met de kat en hond hierquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nijn hier ligt naast me op bed, tegen me aan, mee televisie te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |