Noes!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, laat mijn honden los bij jouw katten en je krijgt kick ass coole actiefoto's heur
Chocolade kauwgum, nasi kruiden, dove, wasmiddel, vanish voor meubelstof en tapijt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja![]()
Ik heb m'n C1000 kaart vol, wat zat er ook allemaal weer in?
Nou, dan maar es heen binnenkortquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Dat is vlak bij mij, dat wildwaterkano ding enzo
Nou ja, vlakbij. Zoetermeer ligt vlakbij Bleiswijk en het is hier hemelsbreed misschien 4 km. vandaan ofzo.
Ben er nog nooit ingeweest omdat ik niets met die watersporten heb, maar het lijkt me wel leuk om een keer te gaan kijken. Het zit echt goed in elkaar daar, het is echt Olympisch goedgekeurd geloof ik zelfs voor de wildwaterkanoërs om te trainen enzo!
Oh, dat staat ook gewoon op de site zie ik
helemala niet gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Dracu, er moet nog even een [/url] in je sig
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:Er was hier net zulke ruzie tussen twee collegae dat mn baas ertussen is gesprongen
Zeg, ging jij trouwens niet in een gids kijken voor die dossiermappen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:Die kan ik niet geven maar twas vrij heftig
![]()
Cool haha.
Mijn dag is al weer half voorbij hoor, ik ben al uren op en heb dat al laaaaaang gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, ging jij trouwens niet in een gids kijken voor die dossiermappen?
aardbeientaartquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn dag is al weer half voorbij hoor, ik ben al uren op en heb dat al laaaaaang gedaan![]()
Pffffff dillema's, aardbeientaart of puddingkruimelvlaai, ik haat zulke beslissingen![]()
Jamaar die hewwe hier in Broabant niequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Echte Limburgse puddingkruimelvlaai is heul wel lekker heur
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Echte Limburgse puddingkruimelvlaai is heul wel lekker heur
Met slagroom!quote:
Ja dat zei ik meteen heur!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verstandige keuze trouwens, aardbeientaart is morgen minder lekker. Kruimelvlaai bewaart beter.
* Cat22 is ervaringsdeskundige*
klinkt goed, met champignons en makreel in tomatensausquote:
bijna 1,5 jaar nuquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe verse boontjes gewoon zo in de vriezer, niet gekookt, dan moet je ze dubbel koken, das zo zonde van de voedingsstoffen.
Wat rot Ynske, zit je er al lang mee thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |